• İhale No
    1210453
  • İhale Adı
    Hastane Geneli Tıbbi Malzeme Alımı (3 Kalem)
  • Sektör
    Tıbbi İlaçlar ve Tıbbi Sarf Malzemeler
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Doğrudan Temin
  • İhale Tarihi
    16 Kasım 2016 18:00
  • İdare
    CELAL BAYAR ÜNİVERSİTESİ Döner Sermaye İşletmesi
  • İhale İli
    Manisa
  • İşin İli
    Manisa
  • Yayın Tarihi
    16 Kasım 2016
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 İHALE BİLGİLERİ


 

  İhale Başlıgı : Hastane Geneli Tıbbi Malzeme Alımı (3 Kalem)

  İhale Notu   : Hastane Geneli Tıbbi Malzeme Alımı (3 Kalem)
 
 İHALE ÖZELLİKLERİ
İHALE TÜRÜ :  DOĞRUDAN TEMİN
KAYIT NO :  
TARİHİ :  16.11.2016
SAATİ :  00:00
YERİ :  DSİM
DOSYA BEDELİ :  0,00TL
İHALE DURUMU :  AKTİF
     
 
DÜZENLEYEN BİRİM
KURUM : CELAL BAYAR ÜNİVERSİTESİ
BİRİM : DÖNER SERMAYE İŞLETME MÜDÜRLÜĞÜ - 5
TELEFON : 2337068 - 69
DAHİLİ :  
FAKS : 2337100
E-POSTA :  
     
BEDELİN YATACAĞI BİRİM
BİRİM :  
 
İHALE METNİ
                                                                                                   T.C.

MANİSA CELAL BAYAR ÜNİVERSİTESİ

DÖNER SERMAYE İŞLETME MÜDÜRLÜĞÜ

 

Sayı

: 62813453/

  

Tarih : 14.11.2016

Konu

: Teklife Davet

 

 

 

Hastanemizin ihtiyacı olan Hastane Geneli Tıbbi Malzeme Alımı (3 Kalem) işi satın alınacaktır. Aşağıda cinsi, miktarı, evsafı, teknik ve idari şartları yazılı malzemeler, idaremizce 4734 sayılı Kamu İhale Yasasının 22. maddesine göre satın alınacak olup, fiyat teklifinizi (Kesin Fiyat) en geç 16.11.2016 tarihine kadar idaremize vermenizi rica ederim.                                                                                                                                                                                         

MAL / İŞE AİT TEKNİK VE İDARİ ŞARTLAR

1)- Teklif edilecek malzemenin lot ve UBB numaralarının mutlaka belirtilmesi gerekmektedir.

2)- Ödemeler malların tesliminden itibaren 550 (Beşyüzelli) gün içinde yapılacaktır.

3)- Teklifin geçerlilik süresi, idareye teslim tarihinden itibaren 30 Takvim günü olacaktır.

4)- En düşük fiyat ekonomik açıdan en avantajlı teklif olarak değerlendirilerek birim fiyatlar üzerinden teklif esas alınacaktır.

5)- Teklif fiyatları KDV hariç olarak verilecektir.

6)- Mal / İş idareye 15 Takvim gününde teslim edilecektir.

7)- Mal / İş idarece denetim, muayene ve kabul işlemi yapıldıktan sonra teslim alınacaktır.

8)- İdare Mal / İşi alıp almamakta veya bir kısmını almakta serbesttir.

9)- Teklif mektubu, okunup kabul edildiği, teklif edilen bedelin rakam ve yazı ile yazılması, üzerinde kazıntı, silinti ve düzeltme bulunmaması, Ad, Soyadı veya Ticaret unvanı yazılmak suretiyle yetkili kişilerce imzalanmış olmalıdır.

10)- İdare gerektiğinde numune isteyebilecektir.

11)- Teklif mektubu şartnamesinin uygulanmasından doğabilecek ihtilaflar Manisa Mahkemelerinde 4734 sayılı kanun hükümleri dâhilinde çözümlenir.

12) SUT KODU VE SUT FİYATI BELİRTİLMEYEN TEKLİFLER İLE SUT FİYATLARI ÜZERİNDE GELEN TEKLİFLER DEĞERLENDİRMEYE ALINMAYACAKTIR.

 

TEL       : (236) 233 70 68 – 128

FAKS    : (236) 233 71 00

E-MAIL: dsim@cbu.edu.tr

 

NOT: Teknik Şartnameler Döner Sermaye İşletme Müdürlüğünden alınabilir.

 

 

 

SATIN ALINACAK MAL / İŞ LİSTESİ

 

Sıra

İş Kalemi Açıklaması

Birim

Miktar

Sut Kodu

Sut Fiyatı

Ubb Kodu

Birim Fiyatı (Kdv Hariç)

Tutarı

(Kdv Hariç)

1

Muayene Eldiveni Medium

 adet

 400.000

 

 

 

 

 

2

Saatlik İdrar Torbası

 adet

 1.500

 

 

 

 

 

3

Abeslang Tahta

 adet

 60.000

 

 

 

 

 

                             

 

 

 

 

 

Tülin BARIŞ

 

İşletme Müdürü

 

 

 

teknik şartname 

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim