• İhale No
    1809344
  • İhale Adı
    HASTANE GENELİNDE KULLANILMAK ÜZERE MALZEME ALIMI
  • Sektör
    Tıbbı İlaç ve Sarf Malzemeler
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Doğrudan Temin
  • İhale Tarihi
    25 Şubat 2019 23:59
  • İdare
    CELAL BAYAR ÜNİVERSİTESİ Döner Sermaye İşletmesi
  • İhale İli
    Manisa
  • İşin İli
    Manisa
  • Yayın Tarihi
    21 Şubat 2019
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

İHALE BİLGİLERİ


  İhale Başlıgı : HASTANE GENELİNDE KULLANILMAK ÜZERE MALZEME ALIMI

  İhale Notu   : HASTANE GENELİNDE KULLANILMAK ÜZERE MALZEME ALIMI
 
 İHALE ÖZELLİKLERİ
İHALE TÜRÜ :  DOĞRUDAN TEMİN
KAYIT NO :  
TARİHİ :  25.02.2019
SAATİ :  23:59
YERİ :  DSİM
DOSYA BEDELİ :  0,00TL
İHALE DURUMU :  AKTİF
     
 
DÜZENLEYEN BİRİM
KURUM : CELAL BAYAR ÜNİVERSİTESİ
BİRİM : DÖNER SERMAYE İŞLETME MÜDÜRLÜĞÜ - 3
TELEFON : 2337068 - 69
DAHİLİ :  
FAKS : 2337100
E-POSTA :  
     
BEDELİN YATACAĞI BİRİM
BİRİM :  
 
İHALE METNİ
 

T.C.

MANİSA CELAL BAYARÜNİVERSİTESİ

DÖNER SERMAYEİŞLETME MÜDÜRLÜĞÜ

 

Sayı

: 62813453/

  

Tarih : 21.02.2019

Konu

: Teklife Davet

 

 

 

Hastanemizinihtiyacı olan HASTANE GENELİNDE KULLANILMAK ÜZERE MALZEME ALIMI işi satınalınacaktır. Aşağıda cinsi, miktarı, evsafı, teknik ve idari şartları yazılımalzemeler, idaremizce 4734 sayılı Kamu İhale Yasasının 22. maddesine göresatın alınacak olup, fiyat teklifinizi (Kesin Fiyat) en geç 25.02.2019 tarihine kadar idaremize vermenizi rica ederim.                                                                                                                                                                                        

MAL / İŞE AİT TEKNİK VE İDARİ ŞARTLAR

1)-Teklif edilecek malzemenin lot ve UBB numaralarının mutlaka belirtilmesigerekmektedir.

2)-Ödemeler malların tesliminden itibaren …………. gün içinde yapılacaktır.

3)-Teklifin geçerlilik süresi, idareye teslim tarihinden itibaren 30 Takvim günüolacaktır.

4)-En düşük fiyat ekonomik açıdan en avantajlı teklif olarak değerlendirilerekbirim fiyatlar üzerinden teklif esas alınacaktır.

5)-Teklif fiyatları KDV hariç olarak verilecektir.

6)-Mal / İş idareye 15 Takvim gününde teslim edilecektir.

7)-Mal / İş idarece denetim, muayene ve kabul işlemi yapıldıktan sonra teslimalınacaktır.

8)-İdare Mal / İşi alıp almamakta veya bir kısmını almakta serbesttir.

9)-Teklif mektubu, okunup kabul edildiği, teklif edilen bedelin rakam ve yazı ileyazılması, üzerinde kazıntı, silinti ve düzeltme bulunmaması, Ad, Soyadı veyaTicaret unvanı yazılmak suretiyle yetkili kişilerce imzalanmış olmalıdır.

10)-İdare gerektiğinde numune isteyebilecektir.

11)-Teklif mektubu şartnamesinin uygulanmasından doğabilecek ihtilaflar ManisaMahkemelerinde 4734 sayılı kanun hükümleri dâhilinde çözümlenir.

12) SUT KODU VE SUT FİYATI BELİRTİLMEYENTEKLİFLER İLE SUT FİYATLARI ÜZERİNDE GELEN TEKLİFLER DEĞERLENDİRMEYE ALINMAYACAKTIR.

 

TEL       : (236)233 70 68 (205)

FAKS    : (236)233 71 00

Mail      :dsim@cbu.edu.tr

 

 

NOT: Teknik Şartnameler Döner Sermaye İşletmeMüdürlüğünden alınabilir.

 

 

 

SATIN ALINACAK MAL / İŞ LİSTESİ

 

Sıra

İş Kalemi Açıklaması

Birim

Miktar

Birim Fiyatı (Kdv Hariç)

Tutarı

(Kdv Hariç)

1

EKG ELEKTRODU

 AD

 25.000

 

 

2

ATIK KOVASI 7,5 LT

 AD

 3.000

 

 

 

http://uygulama2.cbu.edu.tr/ihaleilanlari/Dosyalar/EKG ELEKTRODU VE ATIK KOVASI TEKNİK ŞARTNAMESİ.pdf 

 






Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim