• İhale No
    2010/524235
  • İhale Adı
    Hastanemiz 2011 Mali Yılı Ortopedi Ve Genel Cerrahi Birimleri İhtiyacı Cerrahi Alet
  • Sektör
    Tıbbi Cihazlar
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    22 Kasım 2010 10:30
  • İdare
    Bakırköy Dr. Sadi Konuk Eğitim ve Araştırma Hastanesi
  • İhale İli
    İstanbul
  • İşin İli
    İstanbul
  • Yayın Tarihi
    29 Ağustos 2015
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
ORTOPEDİ VE GENEL CERRAHİ BİRİMLERİ İHTİYACI CERRAHİ ALET SATIN ALINACAKTIR
SAĞLIK BAKANLIĞI MÜSTEŞARLIK Bakırköy Dr.Sadi Konuk Eğitim ve Araştırma Hastanesi

Hastanemiz 2011 Mali Yılı Ortopedi Ve Genel Cerrahi Birimleri İhtiyacı Cerrahi Alet
alımı
4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.


İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası:2010/524235
1-İdarenin
a) Adresi:Bakirköy Dr.Sadi Konuk Egt.ve Ars.Hast.Zuhuratbaba Mh. Dr. Tevfik Saglam Cad. 11 BAKIRKÖY İSTANBUL
b) Telefon ve faks numarası:2124147171 - 2125430709
c) Elektronik Posta Adresi:beahgc@gmail.com
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa):

2-İhale konusu malın
a)
Niteliği, türü ve miktarı
:İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu)
yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri
:Bakırköy Dr. Sadi KonukEğitim ve Araştırma Hastanesi Deposu
c) Teslim tarihi: 17/01/2011 tarihi itibari ile işe başlanacak ve bu tarihden itibaren sipariş verilecektir. Siparişe müteakip 30 gün içerisinde malzemelerin teslimi yapılacaktır. Malzemelerin son teslim tarihi 15 Şubat 2011 Tarihidir.

3- İhalenin
a) Yapılacağı yer:Bakırköy Dr.Sadi Konuk Eğitim ve Araştırma Hastanesi
b) Tarihi ve saati:22.11.2010 - 10:30

4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:

4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;

4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;

4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,

4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin
yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil
Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları
gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,

4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.

4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.

4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.

4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Satış sonrası servis, bakım ve onarıma ilişkin belgeler:


Satış Sonrası Hizmetleri Yeterlilik Belgesi geçerlilik süresi 2 ( iki) yıl olacaktır. Satış sonrası hizmetlerine ilişkin yükümlülük doğrudan üretici veya ithalatçı firmaya ait olup, bayilerden tıbbi cihaz sağlandığında tedarikçiye ulaşılamaması halinde üretici veya ithalatçı firmaya ulaşılarak sorunu giderilecektir. Tedarikçiye ulaşılması halinde üretici veya ithalatçı firma satış sonrası hizmetlerine ilişkin yükümlülükler kendilerine ait olacaktır. Tıbbi Cihaz Yönetmelikleri kapsamında yapılacak tıbbi cihazların muayene ve kabul aşamalarında tıbbi cihazlara ait kullanma kavuzu veya etiket bilgilerinin yönetmeliklerinin ön gördüğü üzere Türkçe olacaktır.


4.3.2.
4.3.2.1. Yetkili kurum ve kuruluşlara kayıtla ilgili belgeler:


TİTUBB Belgesi. İhaleye teklif verecek isteklilerin T.C.İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankasına (TİTUBB) kayıtlı olması, alımı yapılacak ürünlerin TİTUBB´da Sağlık Bakanlığı tarafından onaylı olması ve bunları teyid eden belgelerin ihale teklif dosyalarında sunmaları gerekmektedir.


4.3.3. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:


Tedarik edilecek malların  katalogları, fotoğrafları ihale dosyasında sunulması zorunludur.



5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif
sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.


6.
İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.


7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:

7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve

100 TRY (Türk Lirası)
karşılığı

Bakırköy Dr.Sadi Konuk Eğitim ve Araştırma Hastanesi B Blok Satınalma Birimi adresinden satın alınabilir.


7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları zorunludur.




8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar
Bakırköy Dr.Sadi Konuk Eğitim ve Araştırma Hastanesi B Blok Satınalma Birimi
adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.


9. İstekliler tekliflerini,

mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.

Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.


10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.


11.

Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (Yüzyirmi) takvim günüdür.



12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif

verilemez.







Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
20NO BİSTÜRİ SAPI 8,00 Adet
15NO BİSTÜRİ SAPI 8,00 Adet
DİŞLİPENSET 16,00 Adet
DİŞSİZPENSET 16,00 Adet
ARMYEKARTÖR 16,00 Adet
ROUXEKARTÖR 16,00 Adet
FARABÖF(KALIN) 16,00 Adet
FARABÖF(İNCE) 16,00 Adet
KLEMP 80,00 Adet
PORTEGÜ 24,00 Adet
DİSEKSİYONMAKASI 24,00 Adet
MAYOMAKASI (DÜZ) 16,00 Adet
MAYOMAKASI (EĞRİ) 8,00 Adet
OVERKLEMBİ 16,00 Adet
RAYDENGIL 16,00 Adet
ALİS 16,00 Adet
BABCKOK 16,00 Adet
KOHER(DÜZ) 16,00 Adet
KOHER(EĞRİ) 22,00 Adet
STİLE 8,00 Adet
ÇAMAŞIRKLEMBİ 48,00 Adet
BOYAMAKLEMBİ 8,00 Adet
BOYAMATASI 8,00 Adet
TELKESİCİ 15,00 Adet
ELPERFARATÖRÜ 15,00 Adet
KLEMP 20,00 Adet
DİŞLİPENSET (UZUN) 20,00 Adet
LANGEMBECKEKARTÖR (KALIN) 12,00 Adet
LANGEMBECKEKARTÖR (İNCE) 12,00 Adet