HASTANEMİZ 2012- 2013 MALİ YILLARI İHTİYACI OLAN 5(BEŞ) KALEM MALZEMENİN BAKIM VE ONARIM HİZMET ALIM İŞİ
Sa ğ lık B a ka nlığ ı Silv a n D evlet Hastanesi
Hastanemiz 2012- 2013 Mali Yılları İhtiyacı Olan 5(Beş) Kalem Malzemenin Bakım Ve Onarım Hizmet Alım İşi hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2012/21049
1-İda re nin
a) Adresi : Bahçelıevler Mah. Hastane Cad. 21 21640 Silvan Diyarbakır
b) Telefon ve faks numarası : 4127115005 - 4127115603
c) Elektronik Posta Adresi : diyarbakirdhs5@saglik.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İha le ko n usu hiz met in
a) Niteliği, türü ve miktarı
İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAPta
: (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Yapılacağı yer : Dr.Yusuf Azizoğlu Silvan Devlet Hastanesi (Bahçeli Evler Mahallesi
Hastane Caddesi No:21 / Silvan
c) Süresi : İşe başlama tarihinden itibaren 22(yirmi iki) aydır
3- İha lenin
a) Yapılacağı yer : Dr.Yusuf Azizoğlu Silvan Devlet Hastanesi (Bahçeli Evler Mahallesi
Hastane Caddesi No:21 / Silvan
b) Tarihi ve saati : 28.02.2012 - 10:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası veya Meslek Odası Belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, kayıtlı olduğu ticaret ve/veya sanayi odasından ya da ilgili meslek odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu ticaret ve/veya sanayi odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğinin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.3. İhale konusu işin yerine getirilmesi için alınması zorunlu olan ve ilgili mevzuatında o iş için özel olarak
düzenlenen sicil, izin, ruhsat vb. belgeler,
Çamaşır Yıkama ve Kurutma Makinalarına teklif verecek firmaların;
a)- Yetkili servis belgesi
Jeneratör ve Kompanzasyon için teklif verecek firmaların;
a)- Yetkili servis belgesi
Asansör için teklif verecek firmaların;
a)- Yetkili servis belgesi
Ambulanslar için teklif verecek firmaların;
a)- Ambulans arka kabin bakım ve onarımını yapmaya TSE EN1789a göre yetkili olduğuna ya da yetkili bir yerin bayisi olduğuna dair yetki veya bayilik belgesi olmalıdır.
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğinin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimdeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu işin tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 20 TRY (Türk Lirası) karşılığı Dr.Yusuf Azizoğlu Silvan
Devlet Hastanesi Satın Alma Birimi adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil 30 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini Ziraat Bankası Merkez Şubesi 35853018-5001
Hesap Numarasına yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği
tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Dr. Yusuf Azizoğlu Silvan Devlet Hastanesi Komisyon Başkanlığı adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, Birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle, her bir iş kaleminin miktarı ile bu kalemler için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (doksan) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması | Miktar | Birim |
---|---|---|
AMBULANSLAR ARKA KABİNİ VE TIBBİ EKİPMANLARININ 22(YİRMİİKİ) AYLIK BAKIM VE ONARIMI (3 ADET AMBULANS) | 22 | ay |
HASTANEMİZ ASANSÖRÜNÜN BAKIM VE ONARIMI(22 AYLIK) | 22 | ay |
ÇAMAŞIR YIKAMA MAKİNASININ BAKIM VE ONARIMI(22 AYLIK)(2 ADET) | 22 | ay |
ÇAMAŞIR KURUTMA MAKİNASININ BAKIM VE ONARIMI(22 AYLIK)(2 ADET) | 22 | ay |
JENERATÖR VE KOMPANZASYONUN BAKIM VE ONARIMI(2 ADET) | 22 | ay |