TEKLİFE KATILAN FİRMALAR SUT, UBB VE GMDN KODLARINI BİLDİRMELERİ GEREKMEKTEDİR: BİLDİRMEYEN FİRMALARIN TEKLİFLERİ DİKKATE ALINMAYACAKTIR.
FİRMALARIN DİKKATİNE!
01 .Hastane malı alıp almamakta serbestir.
2. Muayene komisyonun uygun görmediği mallar değiştirilir veya iade edilir,
3. Tekliflerde marka ve özellik belirtilecektir.
4. Alınacak malzemeler TSE ve Garanti Belgeli olacaktır.
5. Malzemelerin alınması muayene komisyon karar ile olur.
Oö.Malzeıneler otjinal ambalajında teslim edilecektir.
07.MaIzemeler kalem kalem teslim edilecektir.
OS.Ödeme hastanenin ödenek durumuna göre belirlenecektir.
9. Firına faturaya temlik koydurmaz.
10. Firma faturaya IBAN numarasını belirtmelidir.
11 .Düzenlenecek faturada teklif edilen malzeme kalemlerinin her bîri için UBB, Firma Tanımlayıcı Numarası ve SUT Kodu yazılacak olup(kapsam dışı hariç), TİTUBB çıktılatı fatura eklenecekir.Bu maddeye uygun hazırlanan faturalar kabul edilecektir.
12.Sosyal Güvenlik Kurumu'nun (SGK) "Tıbbi Malzeme Listeleri Tıbbi Malzeme Alan Tanımlarına eşleştirilen ürünlerin MEDULA'ya tanımlanması konulu 26.11.2015 tarihli duyurusuna istinaden, 01.12.2015 tarihi itibariyle Sağlık Hizmeti sunucularınca bir tıbbi malzemenin hizmet kaydının yapılabilmesi için, ürünün; satın alındığı tarih itibariyle TİTUBB sisteminde "Sağlık Bakanlığı (S.B. Durum) durumunun uygun olması, hastaya kullanıldığı tarihte de MEDULA sisteminde tanımlı olması gerekmektedir.Balısi geçen kriterlere uymayan malzemeler için kurumumuzca herhangi bir ödeme yapılmayacaktır.
13.Numune istenildiğinde 3 gün içinde numuneler teslim etmediği takdirde firmanın teklifi değerlendirme dışı bırakılacaktır.