• İhale No
    2015/80725
  • İhale Adı
    HASTANEMİZ GENELİNİN İHTİYACI OLAN 17 KALEM SARF MALZEME ALIMI
  • Sektör
    Tıbbı İlaç ve Sarf Malzemeler
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    13 Temmuz 2015 10:30
  • İdare
    Bakırköy Dr. Sadi Konuk Eğitim ve Araştırma Hastanesi
  • İhale İli
    İstanbul
  • İşin İli
    İstanbul
  • Şikayet Bedeli
    50.640,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    8.447.946'TL den küçük
  • Yayın Tarihi
    01 Temmuz 2015
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

HASTANEMİZ GENELİNİN İHTİYACI OLAN 17 KALEM SARF MALZEME ALIMI

EĞİTİM VE ARAŞTIRMA HASTANESİ-BAKIRKÖY SAĞLIK BAKANLIĞI TÜRKİYE KAMU HASTANELERİ KURUMU

Hastanemiz Genelinin İhtiyacı Olan 17 Kalem Sarf Malzeme Alımı alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2015/80725
1-İdarenin
a) Adresi : Bakirköy Dr.Sadi Konuk Egt.ve Ars.Hast.Zuhuratbaba Mh. Dr. Tevfik Saglam Cad. 11 İncirli BAKIRKÖY/İSTANBUL
b) Telefon ve faks numarası : 2124147171 - 2125430709
c) Elektronik Posta Adresi : beahgc@gmail.com
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : 17 kalem sarf malzeme alımı
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Bakirköy Dr.Sadi Konuk Egt.ve Ars.Hast.Zuhuratbaba Mh. Dr. Tevfik Saglam Cad. 11 BAKIRKÖY İSTANBUL
c) Teslim tarihi : Siparişe müteakip 10(on) takvim günü içerisinde teslim edilecektir. Malzemelerin son teslim tarihi 31.12.2015'dir.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Bakırköy Dr.Sadi Konuk Eğitim ve Araştırma Hastanesi Satınalma Birimi
b) Tarihi ve saati : 13.07.2015 - 10:30


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1.
4.3.1.1. Yetkili kurum ve kuruluşlara kayıtla ilgili belgeler:

İhaleye teklif verecek istekliler; TİTUBB kapsamında olan ürünler için TİTUBB’a kayıt olduklarına dair belgelerini sunacaklardır. TİTUBB kapsamında olmayan ve bunu belgeleyenler için CE belgelerini ihale teklif dosyalarında sunmaları gerekmektedir.

4.3.2. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

Teklif edilen ürünlerin idarece hazırlanan Teknik Şartnameye uygunluğunu teyit edebilmek için; istekliler teklif ettikleri ürünlere ait katalog ve/veya fotoğraf ihale dosyasında sunulması zorunludur. Kataloglar Türkçe Tercümesi ile birlikte verilecek ve Teknik Şartnamede istenen özellikler katalog üzerinde işaretlenmiş olacaktır. Ürünlerin Teknik şartnameye uygunluğunun tespiti için numune getirilmesi zorunludur. İhaleye müteakip 7 (yedi) gün içerisinde numuneler bir tutanakla teslim edilecektir. Teslim tutanağı ürün garanti süresi boyunca firma tarafından muhafaza edilecektir. Numuneler üzerinde ihale kayıt numarası, ihale sıra numarası, firma adı telefon numarası kolay çıkmayacak ve silinmeyecek şekilde belirilecektir. Numune teslimi istenen sürede yapılmaması halinde teklifler değerlendirmeye alınmayacaktır. Numune teslim tutanağında ürün adı ve markası açıkça belirtilecektir.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı Bakırköy Dr.Sadi Konuk Eğitim ve Araştırma Hastanesi Satınalma Birimi adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Bakırköy Dr.Sadi Konuk Eğitim ve Araştırma Hastanesi Satınalma Birimi adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (yüzyirmi) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
CİHAZ UYUMLU VİTREKTOMİ PAKETİ 23G(DORC VİTR. CİHAZI UYUMLU) 6 adet
FRAGMANTASYON FAKO İĞNE 20 G, 30 DERECE (RESUABLE FAKO FRAGMENTASYON UCU 20 G) 1 adet
FRAGMANTASYON FAKO İĞNE 20 G, 45 DERECE (RESUABLE FAKO FRAGMENTASYON UCU 23 G) 1 adet
DİSPOSABLE (TEK KULLANIMLIK) VFI/VFE SİSTEM SETİ(SİLİKON VERME KİTİ (VFI)) 2 adet
DİSPOSABLE (TEK KULLANIMLIK) VFI/VFE SİSTEM SETİ(SİLİKON ALMA SİSTEMİ (VFE)) 2 adet
FOTOKOAGÜLASYON İÇİN DİREKSİYONEL LAZER PROB 23G(DIRECTIONAL LASER PROB 23 G 0,6MM) 6 adet
CHANDELIER (AVİZE) IŞIK PROBU(EXTENDİBLE SHELDED LİGTH PROB 23 G) 6 adet
DİSPOSABLE (TEK KULLANIMLIK) BACKFLUSH KANÜLÜ SİLİKONSUZ 23GA(POLYAMİD VİSKOZ SIVI KANÜLÜ 23 G 0,6-0,7MM) 15 adet
DİSPOSABLE (TEK KULLANIMLIK) ANTERİOR VİTREKTOMİ PROBU 23G(VİTREKTOMİ PROBU 23 G 0,6MM) 2 adet
MEMBRAN MAVİSİ DUAL 0,5ML ENJEKTÖRLÜ (BRİLLİANT MAVİSİ %0.025 + TRİPAN MAVİSİ % 0,15)(MEMBRAN BLUE DUAL 0,5ML SYRINGE) 24 adet
POLİAMİD (NAYLON) NO:10/0 DÜZ SPATÜL(ÇİFT)İĞNE 30 CM (SKLERAL FİKSASYON SÜTURÜ)(10/0 NYLON SUTUR BLACK MONOFL. ÇİFT İĞNE) 12 adet
DİSPOSABLE (TEK KULLANIMLIK) MİKROMAKAS VERTİKAL 23GA(DİSP. VERTİKAL VİTREKTOMİ MAKAS 23 G) 1 adet
YABANCI CİSİM ÇIKARMA PORSEPSİ TEK KULLANIMLIK(DİSP. YABANCI CİSİM KEMENTİ) 1 adet
TORAKOABDOMİNAL VASKÜLER GREFT,DÜZ, 26 MM(DACRON SİLVER VASKÜLER TÜP GREFT 26MM*30CM) 15 adet
POLYESTER KAPLAMALI BİFURKASYON AORTİK VASKÜLER GREFT, 14x7MM45CM(DACRON SİLVER VASKÜLER BİFURKASYON GREFT) 5 adet
HASTA DEVRESİ YENİDOĞAN(OR2680) 500 adet
TANSİYON ÖLÇER BİLEKTEN OTOMATİK DİJİTAL(ÜST KOLDAN ÖLÇEN TANSİYON ALETİ) 3 adet