• İhale No
    2020/448994
  • İhale Adı
    Hastanemiz Kalp Damar Kliniği 45 (Kırkbeş) Kalem Tıbbi Sarf Malzeme Alımı
  • Sektör
    Tıbbı İlaç ve Sarf Malzemeler
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    30 Eylül 2020 10:00
  • İdare
    Dışkapı Yıldırım Beyazıt Eğitim ve Araştırma Hastanesi
  • İhale İli
    Ankara
  • İşin İli
    Ankara
  • Şikayet Bedeli
    50.640,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    8.447.946'TL den küçük
  • Yayın Tarihi
    08 Eylül 2020
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
TIBBİ SARF MALZEME SATIN ALINACAKTIR

DIŞKAPI YILDIRIM BEYAZIT EĞİTİM VE ARAŞTIRMA HASTANESİ-ANKARA SAĞLIK BAKANLIĞI BAKAN YARDIMCILIKLARI

Hastanemiz Kalp Damar Kliniği 45 (Kırkbeş) Kalem Tıbbi Sarf Malzeme Alımı alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2020/448994
1-İdarenin
a) Adresi : Dışkapı Yıldırım Beyazıt Eğitim ve Araştırma Hastanesi Şehit Ömer HALİSDEMİR Bulvarı No:3 Dışkapı ALTINDAĞ/ANKARA
b) Telefon ve faks numarası : 3125962000 - 3125172097
c) Elektronik Posta Adresi : info@diskapieah.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : Hastanemiz Kalp Damar Kliniği 45 (Kırkbeş) Kalem Tıbbi Sarf Malzeme Alımı.
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Hastane Sarf Deposu
c) Teslim tarihleri : Sözleşme imzalandıktan sonra ilgili deponun siparişine müteakip tek seferde veya peyder pey siparişlerin bildirilmesini müteakip 10 takvim günü içerisinde teslimat yapılacaktır. Son parti 15.03.2021 tarihine kadar teslim edilmiş olmalıdır


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Dışkapı Yıldırım Beyazıt Eğitim ve Araştırma Hastanesi Mevki Ek Binası Satınalma İhale Odası Ziraat Mah. Şehit Ömer HALİSDEMİR Bulvarı No:3 Dışkapı Altındağ/ANKARA)
b) Tarihi ve saati : 30.09.2020 - 10:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1.
4.3.1.1. Yetkili kurum ve kuruluşlara kayıtla ilgili belgeler:

a-İstekliler, teklif ettikleri ürünlere ait T.C. Sağlık Bakanlığı Ulusal Bilgi Bankası’ndan (TITUBB veya ÜTS ), Sağlık Bakanlığınca onaylıdır” ibaresinin ve UBB kodunu  gösterir belgeyi ihale dosyasında teklifi ile birlikte vereceklerdir.

b-T.C. Sağlık Bakanlığı Ulusal Bilgi Bankası’ndan (TITUBB veya ÜTS ) onaylı FİRMA BAYİ veya ANA BAYİ veya TEDARİKÇİ koduna sahip olduğunu gösterir belgeleri ihale dosyasında teklifi ile birlikte vereceklerdir.

c- TITUBB’a kayıtlı olmayan ürünler "kapsam dışı" olarak teklif mektubunda belirtilecektir. Üretici firmadan ürünün  "kapsam dışı" olduğuna dair yazı sunulacaktır.

d- İstekliler teklif ettikleri ürünlere ait (TITUBB veya ÜTS ) ürün kodunun idarenin talep ettiği ürün SUT alan koduyla uyuşmalı, aksi taktirde ilgili kalem değerlendirmeye alınmayacaktır.

e- Teklif edilen ürünlerin (TITUBB veya ÜTS ) kayıtları alan tanımları ve jenerik isimleri Medula sistemine tanıtılmış olması gerekmektedir. Yapılacak inceleme sonucu kaydı olmayan veya yanlış kaydedildiği tespit edilen ürünler değerlendirme dışı bırakılacaktır ve oluşmuş olan tüm maddi zarar firma tarafından karşılanacaktır.

f- SUT kodu ile ilgili ürünün kodunun eşleştirmesini gösteren belgeyi, teklifleri ile birlikte verilecektir.

g-Teknikşartnamede belirtilen hususlar.

4.3.2. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

a) İstekliler, teklif edilen ürünlerin ihale dokümanında belirlenen şartlara uygunluğunu belirlemek amacı ile ayrıntılı teknik bilgilerin yer aldığı broşür, katalog vs. tanıtım materyallerini sunacaklardır.

b) İstekliler, teklif ettikleri her kalem için Teknik Şartnamede belirtildiği miktarlarda (teknik şartnamede belirtilmedi ise en az 1 adet) numune vereceklerdir.  İstekliler, teknik şartnamede numune birimi belirtilmeyen kalemler için ise en az 1  adet, litre, kg vs kaleme ait teklif cetvelin birim bölümünde tarif edildiği şekilde numuneleri ihalede görevli uzman üyelere tutanak karşılığında ihale saatinde  teslim edeceklerdir. İsteklilerin teklif ettikleri ürünlere ait TITUBB no'ları ile numune olarak verdikleri ürünlere ait TITUBB no'ları aynı olmalıdır bu no'lar numune teslim tutanaklarında belirtilmelidir. Numunelerin ambalajları açılarak denenerek uygunluğuna karar verilecek olduğundan dolayı tekrar firmalara teslim edilmeyebilir.

c) İhale ve Muayene Komisyonları ihale dosyasında yer alan evraklar, teklif edilen ürünlerde tereddütte düştüğü durumlarda incelenmesi için uygun gördüğü ilgili kuruluşlara masraflar istekli firmalar tarafından karşılanmak üzere gönderebilir. Firma bunun için idareden her hangi bir ücret talep edemez.

d) Teknik şartnamede belirtilen husular dikkate alınmalıdır.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. Bu ihaleye sadece yerli istekliler katılabilecek olup yerli malı teklif eden yerli istekliye ihalenin tamamında % 15 (yüzde on beş) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.

7. İhale dokümanının görülmesi:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Dışkapı Yıldırım Beyazıt Eğitim ve Araştırma Hastanesi Mevki Ek Binası Satınalma İhale Odası Ziraat Mah. Şehit Ömer HALİSDEMİR Bulvarı No:3 Dışkapı Altındağ/ANKARA) adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (Doksan) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

13. Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.

14. Diğer hususlar:
İhale, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin ekonomik açıdan en avantajlı teklif üzerinde bırakılacaktır.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
ANTEGRAD KARDİOPLEJİ KANÜLÜ 300 adet
AORTİK KANÜL 20 Fr 25 adet
AORTİK KANÜL 24 Fr 50 adet
AORTİK PUNCH (DELİCİ) 2.8 25 adet
AORTİK PUNCH (DELİCİ) 4.0 25 adet
PERKÜTAN FEMORAL ARTER KANÜLÜ 17 FR 40 adet
FOGARTY EMBOLEKTEMİ KATATERİ 3 20 adet
FOGARTY EMBOLEKTEMİ KATATERİ 4 50 adet
FOGARTY EMBOLEKTEMİ KATATERİ 5 50 adet
FOGARTY EMBOLEKTEMİ KATATERİ 6 50 adet
PACE MAKER TELİ 400 adet
KLİP HEMOSTAZ (LARGE) TİTANYUM (KLİP UYGULAYICISI İLE BERABER ) 500 adet
KLİP HEMOSTAZ (MEDİUM) TİTANYUM (KLİP UYGULAYICISI İLE BERABER ) 10.000 adet
KLİP HEMOSTAZ (SMALL) TİTANYUM (KLİP UYGULAYICISI İLE BERABER ) 10.000 adet
İNTRA AORTİK BALON KATATERİ 70 adet
HİDROFİLİK STİFF EXCHANGE KILAVUZ TEL (Glide ve benzeri ) 300 adet
HİDROFİLİK KILAVUZ TEL (Glide) 300 adet
KILAVUZ TEL SÜPER SERT (back-up ve benzeri) KILAVUZ TEL 200 adet
BOOTS (KLEMP UCU ) 50 adet
KORONER (İRİS) BİSTURİSİ 400 adet
KORONER ARTER OSTİAL KANÜLÜ (Silikon Uclu ) 60 adet
PERİKARDİYAL METAL UÇLU SUMP 150 adet
NAYLON TAPE ( 3MM ) 300 adet
NAYLON TAPE ( 6MM ) 300 adet
ESNEK (FLEXİBLE) AORTİK ARCH KANÜLÜ 22 Fr 60 adet
HEMOFİLİTRASYON SETİ (ERİŞKİN) 400 adet
KARDİYOPLEJİ TORBASI (BOŞ KAN) 400 adet
RETROGRAD KARDİYOPLEJİ KANÜLÜ 150 adet
TEFLON FELT 50 adet
TEK KULLANIMLIK OTOMATİK GİRİŞİMSEL ENJEKTÖR ŞIRINGASI 150 adet
TEK KULLANIMLIK ANJİYO UYUMLU ENJEKTÖR ARA BAGLANTI HATTI 150 adet
THORAX SİLİKON TÜP 36F 750 adet
OKSİJENATÖR ERİŞKİN 300 adet
TUBİNG SET ERİŞKİN 300 adet
VENÖZ KANÜL 28 FR 50 adet
VENÖZ KANÜL 32 FR 50 adet
VENÖZ KANÜL TWO STAGE 100 adet
VENT KATATER MALLEYBİL (Şekil verilebilir) 150 adet
VESSEL KANÜL 300 adet
KAROTİS SHUNT 30 adet
KAROTİS (Patch) İNTERVASCULER 30 adet
KARDİYOPLEJİ SETİ KOİLLİ 300 adet
STANDART İNTRADUCER SET 700 adet
HİDROFİLİK KILAVUZ TEL (GLİDE) 0,035 İNÇ 180 CM 500 adet
AMPLATZ SÜPER STİFT EXCHANGE KLAVUZ TEL 260-300 CM 300 adet