HASTANEMİZ SİSTEMLERİNİN AYLIK BAKIM SÖZLEŞMELERİ İLE HASTANENİN İLAÇLANMASI HİZMETİ ALINACAKTIR
Sa ğ lık B a ka nlığ ı M er sin Do ğ u mev i V e Ço cu k H a st a ne si
Hastanemiz Sistemlerinin 24 (Yirmidört) Aylık Bakım Sözleşmeleri İle Hastanenin İlaçlanması Hizmeti hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2011/158030
1-İda re nin
a) Adresi : Halkkent Mahallesi Fatih Sultan Mehmet Bulvarı No:23/A Toroslar - Mersin
b) Telefon ve faks numarası : 3242230701 - 324 223 80 02
c) Elektronik Posta Adresi : satinalma@mersinkadindogumcocuk.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İha le ko n usu hiz met in
a) Niteliği, türü ve miktarı
İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAPta
: (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Yapılacağı yer : Mersin Kadın Doğum ve Çocuk Hastalıkları Hastanesi
c) Süresi : İşe başlama tarihi 01.01.2012, işin bitiş tarihi 31.12.2013
3- İha lenin
a) Yapılacağı yer : Mersin Kadın Doğum ve Çocuk Hastalıkları Hastanesi
b) Tarihi ve saati : 15.11.2011 - 10:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası veya Meslek Odası Belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, kayıtlı olduğu ticaret ve/veya sanayi odasından ya da ilgili meslek odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu ticaret ve/veya sanayi odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğinin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.3. İhale konusu işin yerine getirilmesi için alınması zorunlu olan ve ilgili mevzuatında o iş için özel olarak düzenlenen sicil, izin, ruhsat vb. belgeler,
1 - İstekliler, ilgisine göre (her kalem için ayrı ayrı), Türk Standartları Enstitüsü tarafından verilen Hizmet
Yeterlilik Belgesi veya yine ilgisine göre Yetkili Servis Belgesini (Bakımı yapılacak olan sistemle ilgili herhangi
bir markanın yetkili servis belgesi kabul edilecektir.) teklif dosyasında ibraz edeceklerdir.
2 - İlaçlama işi için Sağlık Bakanlığından alınan Halk Sağlığı alanında kullanıldığını belirtir ithal izin belgesi veya ilaç ruhsatı olacaktır. Ayrıca yüklenici firmanın, açık ve kapalı alanlarda ilaçlama işini yaptığına dair TSE Hizmet Yeterlilik Belgesi veya ISO - 9001:2000 belgesi olmalıdır. Bu belgeler, teklif dosyasında ibraz edilecektir.
3 -İlaçlama işi için ayrıca, firmalar, "Halk Sağlığı Alanında Haşarelere Karşı İlaç Uygulama İzin Belgesi" ni
de dosyalarında ibraz edeceklerdir.
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğinin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimdeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu işin tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğ unu gösteren, standart forma uygun belge,
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyim belgeleri:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin %
25 oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler,
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.İlk 7 kalem için; kamu veya özel sektörde gerçekleştirilen, ilgisine göre (ihale konusu iş veya işin bölümleriyle nitelik ve büyüklük bakımından benzerlik gösteren, aynı veya benzer usullerle gerçekleştirilen, teçhizat, ekipman, mali güç ve uzmanlık ile personel ve organizasyon gerekleri bakımından benzer özellik taşıyan işler) her türlü bakım sözleşmesi hizmet işi, benzer iş olarak kabul edilecektir.
8. kalem için; kamu veya özel sektörde gerçekleştirilen her türlü ilaçlama hizmeti işi, benzer iş olarak kabul
edilecektir.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı Satınalma Komisyon
Başkanlığı adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil 55 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini T.C. Ziraat Bankası Mersin Şubesi IBAN: TR130001000207484046725001 yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler,
ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Mersin Kadın Doğum ve Çocuk Hastalıkları Hastanesi Satınalma Birimi adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, Birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle, her bir iş kaleminin miktarı ile bu kalemler için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel
üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (doksan) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması | Miktar | Birim |
---|---|---|
MEDİKAL GAZ (OKSİJEN VE AZOT) VAKUM VE HAVA KOMPRESÖRÜ BAKIM SÖZLEŞMESİ | 24 | AY |
ÇAMAŞIRHANE BAKIM SÖZLEŞMESİ | 24 | AY |
TELEFON SANTRALİ VE ANONS SİSTEMLERİ BAKIM SÖZLEŞMESİ | 24 | AY |
SOĞUTMA GRUPLARI, KLİMA SANTRALLERİ VE SOĞUK ODALAR BAKIM SÖZLEŞMESİ | 24 | AY |
ASANSÖR BAKIM SÖZLEŞMESİ | 24 | AY |
KAZAN DAİRESİ, SU ARITMA SİSTEMİ VE SU DEPOLARI BAKIM SÖZLEŞMESİ | 24 | AY |
ELEKTRİK SİSTEMLERİ (UPS'LER, JENERATÖRLER, ELEKTRİK PANOLARI VE TRAFOLAR) BAKIM SÖZLEŞMESİ | 24 | AY |
HASTANENİN İLAÇLANMASI | 24 | AY |