• İhale No
    2020/183855
  • İhale Adı
    Hastanemiz Ups (Kesintisiz Güç Kaynağı) için 120 Adet 12v 120 Ah Kuru Akü Alımı
  • Sektör
    Akü, Jenaratör, Güç Kaynağı Malzemeleri ve Bakımı
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    29 Nisan 2020 10:30
  • İdare
    Urla Devlet Hastanesi - İZMİR
  • İhale İli
    İzmir
  • İşin İli
    İzmir
  • Şikayet Bedeli
    50.640,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    8.447.946'TL den küçük
  • Yayın Tarihi
    20 Nisan 2020
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
HASTANEMİZ UPS (KESİNTİSİZ GÜÇ KAYNAĞI) İÇİN 120 ADET 12V 120 AH KURU AKÜ ALIMI

DEVLET HASTANESİ -URLA SAĞLIK BAKANLIĞI BAKAN YARDIMCILIKLARI

Hastanemiz Ups (Kesintisiz Güç Kaynağı) için 120 Adet 12v 120 Ah Kuru Akü Alımı alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2020/183855
1-İdarenin
a) Adresi : TORASAN MAH. ÖZBEK YOLU CAD. NO: 15 35430 URLA/İZMİR
b) Telefon ve faks numarası : 2327521004 - 2327520695
c) Elektronik Posta Adresi : izmirdhs20@saglik.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : Hastanemiz Ups Cihazı için 12v 120 Ah Kuru Akü Alımı (120 Adet)
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Urla Devlet Hastanesi ilgili depo/teknik birim
c) Teslim tarihi : Sözleşme İmzalanmasına Müteakip işe başlanacak olup 45 gün içinde tamamlanacaktır.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : TORASAN MAH. ÖZBEK YOLU ÜZERİ NO:15 URLA DEVLET HASTANESİ
b) Tarihi ve saati : 29.04.2020 - 10:30


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Satış sonrası servis, bakım ve onarıma ilişkin belgeler:

Teknik şartnamede belirtilen hususlar geçerlidir.

4.3.2.
4.3.2.1. Standarda ilişkin belgeler:

1.İstekliler Tse Hizmet Yeri Yeterelilik belgesini teklifleri ile birlikte sunacaklardır.

2.İstekliler satış sonrası servis hizmetlerini vermeye yetkili olduğunu gösteren TSE EN İSO 9001 KALİTE BELGESİNİ Sunacaklardır.

3.Akü üretici/ithalatçı firma İSO 9001 ve sistem sertifikasına sahip olmalıdır.Yüklenicinin veya üreticinin İSO 9001 kalite yönetim sistemi OHSAS 18001:2007 İş Sağlığı ve Güvenliği Yönetim Sistemi sertifikalarına sahip olmalıdır.Bu belgeler teklif mektubuyla birlikte sunulacaktır.

 

4.3.3. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

1-  İstekliler teklif ettikleri akülerin marka, model (varsa katalog no) ve teknik değerleri ( gerilim (V), kapasite (Ah) ) bilgilerini içeren bir belgeyi (belge istekli tarafından imzalanmış ve kaşeli olacaktır) teklif zarfının içinde teklifleriyle birlikte vereceklerdir.

2.İstekliler teknik şartnameye uygunluk cevap yazılarını ve taahhütlerini yazılı olarak ihale dosyasında sunacaklardır.

3.Tüm teknik döküman ve katalogların aslı veya noter onaylı örnekleri Türkçe, Tükçe dışında bir dilde hazırlanmış ise Türkçe  tercümeleri ile birlikte ihale dosyasında sunulacaktır.

4.Teknik şartnamede aksi belirtilmediği müddetçe istekliler ilgili kalem/kısım için birer numune verecekler ve bu numuneler üzerinde firma adı ve ihtiyaç listesi kalem sıra nosu yazılı olacaktır. Numuneler üzerine firma adı ve kalem numarası belirtilmemesi durumunda numune ve isteklinin ilgili kaleme ait teklifi değerlendirme dışı bırakılacaktır.Ayrıca numune teslimatı için teslim tutanağı hazırlanacak ve numuneler tutanak ile teslim edilecektir.Tüm numuneler ihale tarih ve saatinden önce ihale komisyonuna teslim edilecektir.İdaremize teslim edilen numuneler isteklilere sözleşmenin imzalanmasını müteakip talep etmeleri halinde 30 gün içinde, yüklenicilere ise işin bitimini müteakip talep etmeleri halinde 30 gün içinde verilir. Bu süreler içinde teslim alınmayan numunelerden kurumumuz/kurumlarımız sorumlu değildir, bu hususta hiçbir hak ve ücret talebinde bulunulamaz.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. Bu ihaleye sadece yerli istekliler katılabilecek olup yerli malı teklif eden yerli istekliye ihalenin tamamında % 15 (yüzde on beş) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.

7. İhale dokümanının görülmesi:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Urla Devlet Hastanesi/ Satın Alma Birimi adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (doksan) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

13. Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.

14. Diğer hususlar:
İhale, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin ekonomik açıdan en avantajlı teklif üzerinde bırakılacaktır.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
Ups Cihazı için Kuru Akü (12v 120 Ah) 120 adet
06 Mayıs 2020

İhale İptal Edilmiş.
IKN : 2020/183855
İptal Nedeni : Bütün Tekliflerin Alıma Ayrılan Ödeneğin/ Yaklaşık Maliyetin Çok Üzerinde Olması Nedeniyle -
İptal Tarihi : 05 Mayıs 2020