• İhale No
    1275972
  • İhale Adı
    HASTANEMİZ ÜROLOJİ AMELİYATLARINDA KULLANILMAK ÜZERE LAPAROSKOPİK İRRİGASYON VE ASPİRASYON SETİ ALINMASI
  • Sektör
    Tıbbi İlaçlar ve Tıbbi Sarf Malzemeler
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Doğrudan Temin
  • İhale Tarihi
    28 Şubat 2017 15:00
  • İdare
    Ahi Evran Üniversitesi Eğitim ve Araştırma Hastanesi
  • İhale İli
    Kırşehir
  • İşin İli
    Kırşehir
  • Yayın Tarihi
    27 Şubat 2017
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 T.C.

SAĞLIK BAKANLIĞI TÜRKİYE KAMU HASTANELERİ KURUMU Kırşehir İli Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği Ahi Evran Üniversitesi Eğitim ve Araştırma Hastanesi


       
 

Sayı: 75990205-869 - 225 Konu: Hizmet/Malzeme Alımı

 
 

Kırşehir

24.02.2017

 
 

 


TEKLİF MEKTUBUDUR

Ahi Evran Üniversitesi Eğitim ve Araştırma Hast. ihtiyacı olan aşağıda cins ve miktarı yazılı Malzeme/Hizmet Doğrudan alım usulü ile ihale edileceğinden vereceğiniz teklif mektubunuzu satmalma birimine fax yada elden ulaştırmanızı rica ederim.


 

Hastanemiz Tel: 0386 213 45 15 -16 Dahili: 1878-1879-1898 Hastanemiz Faksı: 0386 213 32 31

e-mail: kirsehireah.salma@sagiik.gov.tr

NOTrTeklif mektupları en geç ÛR/OOl ./2017-Saat: /SSS

Kadar Satmalma Birimine Ulaştırılmalıdır.

 

BİRİM

FİYAT

TOPLAM

FİYAT

SIRA

U.B.B.

MALZEMENİN CİNSİ

MARKA MODEL

MİKTARI

 

 

HASTANEMİZ ÜROLOJİ AMELİYATLARINDA KULLANILMAK ÜZERE LAPAROSKOPİK İRRİGASYON VE ASPİRASYON SETİ ALINMASI

 

10

ADET

 

 

TOPLAM =

 

               

 

Eki: 1 Adet Teknik Şartname DİKKAT EDİLECEK HUSUSLAR

1-  Teklif Birim Fiyatları KDV Hariç ve Türk Lirası olarak verilecektir.

2-              Teklif    verilmeyecekse gerekçeli nedenin aynı faks mesajı ile tarafımıza bildirilmesi rica olunur.

3-                Silinti,  kazıntı ve imza kaşe bulunmayan teklifler değerlenirmeye alınmayacaktır.

4-  Numune İstenildiği taktirde numune en kısa sürede satmalma birimine gönderilecektir.

5-              Teklif    Edilen Tıbbi Malzeme, İlaç ve Tıbbi Cihaz Sağlık Bakanlığı Tedavi Hizmetleri Genel Müdürlüğünün 15.06.2007 tarih ve 12813 sayılı 2007/46 numaralı yazısı gereği ürünlerin herbirine ait onaylanmış ürün barkod numarasını olmalıdır.

6-                    İstekliler    listedeki bütün kalemlere veya diledikleri kalemlere teklif verebilirler.

7-                          Sözkonusu    alımla ilgili tüm vergi-resim ve harçlar, ulaşım ve sigorta giderleri uhtesinde kalan kişi/firmaya aittir.

8-                        Firmaların   sattıkları ürünlerin UBB kaydı yeterli olmayıp distribütör veya ana bayice alt bayilerinde UBB de tanımlanmış olması gerekmektedir.

9-                    İdaremiz mal/hizmeti alıp almamakta veya bir kısmını almakta serbesttir. Değerlendirmemiz kalem kalem yapılacaktır. Teklifimize fiyat veren firma bu hükmü kabul etmiş sayılır.Malzemeier Depo teslimidir.

10-  Malzemelerin, son kullanma tarihi teslim tarihinden itibaren en az 1 yıl olacaktır.

11-               S.U.T.    Tabi Malzemelerde teklif edilen ürünlerin fiyatlarının değerlendirilmesinde S.U.T.Fiyatiarı dikkate alınacaktır.

Teklif veren firma S.U.T.hükümleri gereğince idare tarafından işlem yapılacağım kabul etmiş sayılır.

12-  Alımlar Acil ihtiyaçlarımıza yönelik olduğu için kesin sipariş yazımızda belirtilen süre içersinde teslim edilmeyen ürünler için gerekli yasal işlemler yapılacaktır.

13-                        Uhtesinde    Kalan Firma Faturasında Ürünün Son Kullanma Tarihi.Seri Numarası.Lot Numarası.Parti Numarasını Belirtmelidir. Belirtilmeyen Faturalara İşlem Yapılmayacaktır.Firma Teklife Cevap Vermekle Bu Hükmü Kabul Etmiş Sayılacaktır.

14-            Alım                     uhtesinde kalan firma alıma ilişkin olarak düzenleyeceği faturada malzemenin barkod numarası ile SUT Kodunu belirtecektir. Tedarikçi firma bunların SUT hükümleri doğrultusunda doğru eşleştirilmiş olmasından sorumludur. Geri ödeme kurumu barkod ve SUT kodlarının eşleştirilmesi ile ilgili olarak TİTUBB kayıtlarını esas almadığından , hastanemiz idaresi bu kayıtları esas almayacak , anılan kurumun herhangi bir surette malzeme barkod ve SUT kodunun doğru eşleşmediğini tespit ederek geri ödeme yapmaması halinde oluşan zarar nedeniyle idare tarafından da tedarikçi firmaya rücu edilerek, ödeme yapılsa bile tespit edilen zararın tamamı alım yapılan firmadan tahsil edilecektir. Firma teklif vermekle bu hükmü kabul etmiş sayılır.

* TEKNİK ŞARTNAME TÜM MADDELERİNE UYGUN ÜRÜN TEKLİF ETTİĞİMİZİ KABUL VE BEYAN EDERİZ.

İMZA VE KAŞE :


LAPAROSKOPİK İRRİGASYON VE ASPİRASYON SETİ ŞARTNAMESİ

1.     Alet aspirasyon ve irrigasyon işlemlerini aynı probdan yapabilecek özellikte ve elden kumandalı olarak dizayn edilmiş olmalıdır.

2.     Aletin tasarımı cerrahın kullanımı için ergonomik olmalıdır.

3.     Şaft/tutaç ve hortumları ayrılabilir veya yekpare olabilir.

4.     Şaft çapı en fazla 5 mm.boyu en az 30 cm olmalıdır.

5.     Aletin ucu abdominal organlara zarar vermeyecek şekilde tasarlanmış olmalıdır.

6.     Şaftın ucunda tıkanmayı engelleyici delikler olmalıdır.

7.     Alet steril pakette olmalı ve sterilizasyon bitiş tarihi yazılı olmalıdır.

8.     Aletin uç kısmı steril edilebilip yeniden kullanıma uygun olmalıdır.

9.     Set Ahi Evran Üniversitesi EAH'nin ameliyathanesinde bulunan aspiratörlere uyumlu olmalıdır.

10.  Teklif veren firmalar numune verecektir.

11.  Numune üzerinden değerlendirme yapılacaktır.


 

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim