• İhale No
    2019/124193
  • İhale Adı
    HASTANEMİZ VE BAĞLI EK HİZMET BİNALARIMIZIN ÇEŞİTLİ BİRİMLERİNDE KULLANILMAK ÜZERE 30 KALEM TABELA ALIMI
  • Sektör
    İnşaat ve Yapı Malzemeleri, Hırdavat
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    26 Mart 2019 10:30
  • İdare
    GAZİOSMANPAŞA TAKSİM EĞİTİM VE ARAŞTIRMA HASTANESİ
  • İhale İli
    İstanbul
  • İşin İli
    İstanbul
  • Şikayet Bedeli
    50.640,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    8.447.946'TL den küçük
  • Yayın Tarihi
    18 Mart 2019
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
HASTANEMİZ VE BAĞLI EK HİZMET BİNALARIMIZIN ÇEŞİTLİ BİRİMLERİNDE KULLANILMAK ÜZERE 30 KALEM TABELA ALIMI

GAZİOSMANPAŞA TAKSİM EĞİTİM VE ARAŞTIRMA HASTANESİ

Hastanemiz ve Bağlı Ek Hizmet Binalarımızın Çeşitli Birimlerinde Kullanılmak Üzere 30 Kalem Tabela Alımı alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2019/124193
1-İdarenin
a) Adresi : Karayolları Mah. Osmanbey Cad. 621.Sk. - GAZİOSMANPAŞA/İSTANBUL
b) Telefon ve faks numarası : 2129453000 - 2129453199
c) Elektronik Posta Adresi : satinalma@taksimhastanesi.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : 30 Kalem Tabela Alımı
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Hastanemiz ve Ek Hizmet Binaları ilgili depolarına teslimat yapılacaktır.
c) Teslim tarihi : Yüklenici , idarenin yazılı siparişleri doğrultusunda ürün/ürünleri peyderpey veya tek seferde teslim edecektir. Yazılı siparişe (mail, faks, elden, vb. ) istinaden yüklenici firma talep edilen malzemeleri 5 (beş) iş günü içinde teslim edecektir. Teslimatlar hafta içi mesai saatleri (09:00 - 15:00) arasında yapılacaktır.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Karayolları Mah. Osmanbey Cd. 621 Sok. Gaziosmanpaşa/İSTANBUL
b) Tarihi ve saati : 26.03.2019 - 10:30


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

Teklif edilen ürünlerin teknik şartnameye uygunluğunu teyit etmek amacı ile  teknik özelliklerinin ayrıntılı olarak belirtildiği   "teknik şartnameye uygunluk belgesi"  düzenleyerek ihale dosyası içinde sunacaklardır.
Gerekli görüldüğü takdirde komisyon tarafından numune istenecektir. Teslim edilen numuneler üzerinde isteklinin unvanı, ihtiyaç listesi (ihale kalemi sıra numarası) sıra numarası yazılacaktır. Gerektiğinde numune açılıp kontrol edilerek gerekli testlere tabi tutulacaktır. Karar verilememesi veya numunelerin karar vermek için yetersiz olduğu durumda istekli firmadan tekrar numune talep edilebilir. Numune değerlendirme teknik şartname hükümleri doğrultusunda yapılacak olup İhale Komisyonu, numunelerin teknik özellikleri ve performansına ilişkin testler ve değerlendirme isteyebilir. Test ve değerlendirme kamu kurum ve kuruluşlarında yapılacaktır. Test ve analiz için herhangi bir ücret öngörülmesi durumunda ücret isteklilerce karşılanacaktır. Numuneler denenmek için kullanılacağından numune getiren firmaya geri iadesi yapılmayacaktır.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açık olup yerli malı teklif eden istekliye ihalenin tamamında % 15 (yüzde on beş) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı Gaziosmanpaşa Taksim Eğitim ve Araştırma Hastanesi Satınalma İhale Birimi adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Gaziosmanpaşa Taksim Eğitim ve Araştırma Hastanesi Satınalma İhale Birimi adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (yüz yirmi) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
13. Diğer hususlar:
İhale, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin ekonomik açıdan en avantajlı teklif üzerinde bırakılacaktır.
Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
Asansör Numarası 92 adet
Acil Çıkış Tabelası Kendinden Yapışkanlı 50 adet
Acil Çıkış Tabelası 100 adet
30x15 Cm Tabela (30x9+3a+3b Doktor İsimlikleri) 44 adet
Ana Giriş Tabelası Folyo Yazı Değişim 1 adet
60*15+15 İkili Tavan Asma Çift Yön 8 adet
60*24 Tavandan Asma Tek Taraflı Tabela 65 adet
60*9 Şeklinde 6 Sıra Çift Yönlü Asetatlı 3 adet
60*9 Şeklinde 4 Sıra Çift Yönlü Asetatlı 1 adet
60*9 Şeklinde 8 Sıra Tek Yön Asetatlı 1 adet
60*9 Şeklinde 4 Sıra Tek Yön Asetatlı 2 adet
60*9 Şeklinde 3 Sıra Tek Yön Asetatlı 3 adet
Ameliyathane Kapı Cam Numaralandırma 7 adet
Kapı Camı Kumlama Kaplama 14 adet
Alm Giriş Kaplama Ve Folyo Yazı (Klinikler) 21 adet
Alm Giriş Kapı Kanat Bakanlık Logo Ve Yan Kanat Folyo Şerit 10 adet
Klinik İsimleri 10 adet
Birim İsimleri Cam Üzerine Muhtelif Yerlere 7 adet
Bakanlık Logo 2 adet
Birim İsimliği 30*15 116 adet
Wc İsimlik 15*15 78 adet
Kat Numaralandırma Tabelası 30*30 13 adet
Hasta Oda Numaralığı 6*15 103 adet
120*220 Acil İçi Yönlendirme Duvara 1 adet
120*150 Acil İçi Yönlendirme Duvara 1 adet
30*40 Acil İçin Birim İsmi 2 adet
40*170 Acil İçin Birim İsmi 1 adet
Işıklı Girilmez 4 adet
Giriş Follyo Ve Şeritleri 4 adet
Giriş Folyo Ve Şeritleri 2 adet
04 Nisan 2019

İhale İptal Edilmiş.
IKN : 2019/124193
İptal Nedeni : Diğer - Firmanın vermiş olduğu teklif Yaklaşık Maliyet üzeri olduğu ve değerlendirilecek başka teklif olmadığından İPTAL edilmiştir.
İptal Tarihi : 04 Nisan 2019