• İhale No
    2019/278623
  • İhale Adı
    Hastanemizin Bilgi İşlem Biriminin ihtiyacı olan 34 Kalem Malzeme Alımı
  • Sektör
    Bilgisayar Donanımı, Büro Makineleri, Sarf Malzemeler ve Bakım
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    26 Haziran 2019 14:00
  • İdare
    Murat Kölük Devlet Hastanesi
  • İhale İli
    İstanbul
  • İşin İli
    İstanbul
  • Şikayet Bedeli
    50.640,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    8.447.946'TL den küçük
  • Yayın Tarihi
    14 Haziran 2019
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
HASTANEMİZİN BİLGİ İŞLEM BİRİMİNİN İHTİYACI OLAN 34 KALEM MALZEME ALIMI

DEVLET HASTANESİ-MURAT KÖLÜK SAĞLIK BAKANLIĞI BAKAN YARDIMCILIKLARI

Hastanemizin Bilgi İşlem Biriminin ihtiyacı olan 34 Kalem Malzeme Alımı alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2019/278623
1-İdarenin
a) Adresi : Üniversite Mahallesi Yeni Yuva Sokak (Borusan ilköğretim okulu yanı) No:4 Avcılar/İstanbul AVCILAR/İSTANBUL
b) Telefon ve faks numarası : 2124129000 - 2125092075
c) Elektronik Posta Adresi : muzaffer.kavak@avcilardh.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : Bilgi İşlem Biriminin ihtiyacı olan 34 Kalem Malzeme Alımı
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Avcılar Murat Kölük Devlet Hastanesi Ayniyat Tüketim Deposuna
c) Teslim tarihi : Sözleşmenin imzalanmasından itibaren İdarenin yazılı sipariş üzerine 15 (On beş) gün içerisinde Avcılar Murat Kölük Devlet Hastanesi Ayniyat Tüketim Deposuna teslim edilecektir.15 (On beş) gün içerisinde teslim edilmemesi üzerine cezai müeyyide uygulanacaktır.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Üniversite Mahallesi Yeni Yuva Sk. (Borusan ilköğretim yanı) No:4 Avcılar/İstanbul Avcılar Murat Kölük Devlet Hastanesi Toplantı Salonu
b) Tarihi ve saati : 26.06.2019 - 14:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. Bu ihaleye sadece yerli istekliler katılabilecek olup yerli malı teklif eden yerli istekliye ihalenin tamamında % 15 (yüzde on beş) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.

7. İhale dokümanının görülmesi:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Avcılar Murat Kölük Devlet Hastanesi (Üniversite Mah. Yeniyuvam Sok. No:4 Avcılar/İstanbul) Satınalma ve İhale Uygulama Birimi adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (yüz yirmi) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

13. Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.

14. Diğer hususlar:
İhale, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin ekonomik açıdan en avantajlı teklif üzerinde bırakılacaktır.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
HARİCİ HARDDİSK 3 adet
RJ45 PENSESİ 3 adet
RJ45 KONNEKTÖR 500 adet
EKRAN KARTLARI 10 adet
POWER SUPPLY 20 adet
VGA DÖNÜŞTÜRÜCÜ 20 adet
USB ÇOKLAYICI 20 adet
MONİTÖR ASKI APARATI 20 adet
MERKEZİ İŞLEM BİRİMİ SOĞUTUCULARI (İŞLEMCİ SOĞUTUCUSU) 30 adet
HDMI Kablo 20 m 20 adet
USB UZATMA KABLOSU 30 adet
SABİT DİSK SÜRÜCÜLERİ 4 adet
Kayıt Cihazı Hard Diski 4 Tb. 20 adet
HARD DİSK 4 TB 8 adet
HARD DİSK 10 TB 4 adet
1 TB HARİCİ HARD DİSK 10 adet
4GB DDR3 RAM 10 adet
RAM DDR3 4GB 20 adet
DVD SÜRÜCÜLERİ 20 adet
KLAVYELER 30 adet
FARELER 60 adet
ADAPTÖRLER 10 adet
DC14V ADAPTÖR 10 adet
KONTAK SPREYİL 10 adet
SWİCHLER 5 adet
YILDIZ TORNAVİDA 1 adet
TORNAVİDALAR VE TORNAVİDA UÇLARI 2 adet
ANAKARTLAR 4 adet
USB ADAPTÖR ÇEVİRİCİ KABLOSU 20 adet
CAT 6 KABLO 5 adet
UTP PACH KABLO 305 M KOLİ 50 adet
UTP PACH KABLO 3 M CAT 6 30 adet
BARKOD YAZICILAR 15 adet
BARKOD OKUYUCULAR 10 adet
27 Haziran 2019

İhale İptal Edilmiş.
IKN : 2019/278623
İptal Nedeni : İhaleye Teklif Veren İstekli Çıkmaması Nedeniyle -
İptal Tarihi : 26 Haziran 2019