HAVALANDIRMA SİSTEMİ, HAVALANDIRMA KABİNİ VE OTOMATİK FORMALDEHİT CİHAZI SATIN ALINACAKTIR
Eğ it i m Ve Ara şt ır ma H a st a nesi -dr. lütf ü K ırda r K a rt a l
Havalandırma Sistemi, Havalandırma Kabini Ve Otomatik Formaldehit Cihazı alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2012/46838
1-İda re nin
a) Adresi : Semsı Denızer Cad. E-5 Üzerı Cevızlı Mevkıı Kartal İstanbul
b) Telefon ve faks numarası : 2164413900 - 2163521578
c) Elektronik Posta Adresi : satinalma@sbkeah.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İha le ko n usu ma l ın
a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP'ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Dr.Lütfi Kırdar Kartal Eğitim Ve Araştırma Hastanesi-Tıbbi
Malzeme Deposu
c) Teslim tarihi : Sözleşmenin imzalanmasına müteakiben idarece, işe başlama yazısının yükleniciye tebliğinden itibaren 45 gün içinde cihazlar kurulmuş olacak ve işe başlanacaktır.
3- İha lenin
a) Yapılacağı yer : Dr.Lütfi Kırdar Kartal Eğitim Ve Araştırma Hastanesi Yara Ve
Yanık Tedavi Merkezi Toplantı Salonu
b) Tarihi ve saati : 09.05.2012 - 10:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası
belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre
Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin
yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Satış sonrası servis, bakım ve onarıma ilişkin belgeler:
İstekliler;
a) T. C. Sanayi ve Ticaret Bakanlığı tarafından verilmiş Satış Sonrası Hizmet Yeterlilik Belgesi,
b) Teknik elemanları için malzeme, cihaz/sisteme teknik bakım verebileceklerine ilişkin üretici firma tarafından düzenlenmiş sertifikalar,
c) Teknik elemanların şirket bünyesinde çalıştıklarını gösterir SSK numaraları,
ç) Teknik elemanların Ad-Soyad, adres ve telefon numaraları, gereksinim duyulduğunda bildirim yapılacağı adres, telefon ve fax numaralarını gösterir liste,
d) Malzeme, cihaz/sistemin, garanti kapsamına girmeyenparça, yedek parça ve varsa aksesuarların, Döviz veya
TL bazında fiyatlarıyla berber oluşturulmuş listasini,
e) Garanti sonrası yapılacak kalibrasyonların Döviz veya TL bazında oluşturulmuş fiyat teklif listesini,
f) Garanti bitiminden sonra en az 10 yıl boyunca ücreti karşılığında yedek parça sağlamayı taahhüt ettiklerini gösterir belgeyi,
g) Garanti sonrası yedek parça dahil ve hariç olmak üzere yıllık bakım bedellerini gösterir listeyi sunmalıdırlar. Bakım bedeli teklif edilen bedelin yedek parça hariç olması durumunda %3'ünü, dahil olması durumunda ise
%6'sını geçmeyecektir.
4.3.2.
4.3.2.1. Yetkili kurum ve kuruluşlara kayıtla ilgili belgeler:
Tıbbi Cihaz Yönetmelikleri kapsamında; teklif edilen malzemenin T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankasına (TITUBB) kayıtlı olması ve alımı yapılacak tıbbi malzemelerin TITUBB´da Sağlık Bakanlığı tarafından onaylı olması şartı aranacaktır. İstekliler her bir kaleme karşılık gelen barkod numaraları ve firma/bayii tanımlayıcı numaralarını internet çıktısı olarak teklif zarflarında sunacaklardır. Sağlık Bakanlığı onayı olmayan ve barkod numarası eksik veya hatalı olan teklifler değerlendirme dışı bırakılacaktır. Tıbbi Cihaz Yönetmelikleri kapsamında olmayan malzemeler için üreticinin veya ithalatçının yönetmelikler kapsamında olmadığına dair beyanı esas alınarak işlemler yürütülecektir. Bu durumda ayrıca belge aranmayacaktır. Ancak içerik ve özellikleri ile aynı olan iki ürün hakkında çelişkili belge veya kayıtlar
bulunması ürünün bu yönetmelikler kapsamına girip girmediği ve tıbbi cihazların sınıfları konusunda tereddüde düşülmesi halinde idarece, ürüne ait belgeleri İlaç ve Eczacılık Genel Müdürlüğü´ne intikal ettirilerek görüş alınacaktır.
4.3.3. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:
a) İstekliler; teklif vermiş oldukları malzeme, cihaz/sistemin adı, markası, varsa model numarası, üretici firma adı, üretildiği ülke ve özelliklerini gösterir çizelge,
b) Teklif vermiş oldukları malzeme, cihaz/sistemlere ait orjinal broşür/katalog sunmalıdır.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı Dr.Lütfi Kırdar Kartal
Eğitim Ve Araştırma Hastanesi - Satınalma Birimi adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Dr.Lütfi Kırdar Kartal Eğitim Ve Araştırma Hastanesi - Satın Alma
Birimi adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3'ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (Doksan) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması | Miktar | Birim |
---|---|---|
HAVALANDIRMA SİSTEMİ | 2,000 | ADET |
BOYAMA CİHAZI HAVALANDIRMA KABİNİ | 1,000 | ADET |
ETÜV VE ÇALIŞMA ALANI HAVALANDIRMA KABİNİ | 1,000 | ADET |
MAKROSKOPİ KABİNİ | 1,000 | ADET |
OTOMATİK FORMALDEHİT CİHAZI | 2,000 | ADET |