İhale Dosya Nu. | : | 2019-9 |
İşin Konusu / Malzeme Cinsi | : | HAVUZ-3 KOMTANLIGINDA HAVUZLANAN GEMILERI BESLEYEN PANOLARIN ONARIMI IÇIN MALZEME ALIMI. |
İlan Kategorisi | : | ELEKTRIK TELLERI VE CEREYAN TEVZI CIHAZLARI |
İşin Tanımı / Kısım ve Malzeme Miktarı | : | 1 kalem malzeme |
İhtiyaç Sahibi Birlik | : | |
Ödemeyi Yapacak Saymanlık | : | |
Satın Alma Komisyonu Tel. | : | Tel:(324) 237 8965 Fax:(324) 237 8913MERSIN ONARIM DESTEK K.LIGI YETKILENDIRILMIS ALIM HEYETI |
Muayene Komisyonu | : | |
İşin Yapılacağı Şehir | : | MERSINMERSIN |
İhale Tarihi * | : | 04.02.2019 |
İhale Saati * | : | 14:00 |
İlan Edilme Tarihi * | : | 31.01.2019 |
İhale Türü | : | Mal AlımıDOGRUDAN TEMIN 22/D |
İhale Dökümanlarının Alınabileceği Yerler | : | |
İhale Dökümanı Satınalma Bedeli | : | 0 |
İhale Bitti mi ? | : | Hayır Bitmedi |
İhale Kararı | : | |
SATES İh Kayıt Nu. | : | 135424 |
Teklif Mektubu | : | TEKLİF MEKTUBU MEVCUTTUR GÖRMEK İÇİN TIKLAYINIZ |
1. ONR.DES.K.LIGI/MERSIN'ınca ihtiyaç duyulan aşağıda cins ve miktarı yazılı malzemeler/hizmetler 4734 Sayili Kanunun 22 nci maddesi (d) bendi kapsaminda DOÄRUDAN TEMİN yöntemiyle satın alınacaktır.
2. Satin alimiyla ilgili yapilacak sozlesme ve diger belgeler icin noter tasdiki aranmayacak, teminat alinmayacaktir.
3. Ödeme, malın teslimini takiben ve kabulü halinde en kısa sürede ve bir kerede ONARIM DESTEK K.LIGI/MERSIN'nın düzenlediği ödeme evrakları ile Mersin Defterdarligi Muhasebe Müdürlügü saymanlığı tarafından yapılacaktır. Fatura bedeli üzerinden 1,517 (%0,948 damga vergisi, %0,569 karar damga vergisi) damga vergisi kesilecektir.
4. Ihtiyaç duyulan malzemelerin tümüne teklif verilecektir. Kismi teklifler kabul edilmeyecektir. Komutanligimiz belirtilen malzeme/mazlemeleri hangi firma/firmalardan alacağı konusunda serbesttir.
5. Yüklenici, teslim ettiği malın 1 (BIR) YIL süre içerisinde evsafını kaybetmesi halinde, evsafını kaybeden malı yenisi ile değiştirme garantisi verecektir. Yüklenici, teklif formunu imzalamak suretiyle bu hususu kabul etmiş sayılacak olup, fatura tarihi garanti süresi başlangıç tarihi kabul edilecektir.
6. Malzemeler, ONARIM DESTEK K.LIGI/MERSIN'ınca siparişin verilmesini müteakip 7 (Yedi) takvim günü içinde, bu sürenin resmi tatile uğraması halinde takip eden ilk iş günü saat 16:00âa kadar taahhüt edildiği şekilde Mersin Onarim Destek Komutanligi Onarim Mal Saymanligi Ambarina teslim edilecektir.
7. KDV hariç tüm masraflar (vergi, harç, nakliye, sigorta, her türlü yükleme/boşaltma v.b.) yükleniciye aittir.
8. Yukarıda belirtilen esaslar çerçevesinde KDV HARİÇ NİHAİ TÜRK LİRASI (TL) teklifinizi 04/02/2019 saat 14:00 âa kadar, faks yada kapalı zarf içinde ONARIM DESTEK K.LIGI/MERSIN teslim etmenizi rica ederim.
9. Malzemelerde aranacak özellikler :
a) Malzemelerin fiziki muayeneleri yapilacak, laboratuar ve kimyasal muayeneleri yapilmayacaktir.
b) Ürün/Ürünlere yönelik kalite belgesi olan mallar tercih edilecektir.
c) 2000,00 TL üzeri ödemelerde Vergi Borcu Olmadigina dair vadesi geçmis borç durumunu gösterir belge (15 gün süre ile geçerli) ödemeden önce idareye teslim edilecektir.
d) ISTEKLILERIN VERMIS OLDUGU TEKLIFLER 10.000,00 TL NIN ÜZERINDE OLMASI DURUMUNDA %6 TUTARINDA KESIN TEMINAT ALINACAKTIR.
e) BU ONAY KAPSAMINDA ALINACAK MALZEMELER; MILLI SAVUNMA VE GEREKTIGINDE IÇ GÜVENLIK IHTIYAÇLARI IÇIN KULLANILACAK OLAN GEMILERIN BAKIM-ONARIM VE MODERNIZASYONLARINA ILISKIN OLARAK KULLANILACAGINDAN 3065 SAYILI KANUNUN 13/F MADDESI UYARINCA KATMA DEGER VERGISINDEN MÜSTESNADIR.
f) TEKLIF SAHIBI FIRMA/KISI/KURUM/IS ORTAKLARI TERÖR ÖRGÜTLERINE ÜYE OLMADIGINI TEKLIF MEKTUBUNU IMZALAYARAK KABUL ETMIS SAYILIRLAR. YAPTIRILACAK ARASTIRMALAR SONUCU BAGLANTI TESPIT EDILMESI HALINDE, ALIMIN IPTAL EDILECEGINI, ALIMIN IPTAL EDILMESI NEDENIYLE HERHANGI BIR HAK VE ALACAK TALEBINDE BULUNMAYACAGINI BEYAN VE TAAHHÜT ETMIS OLURLAR.
g) SATINALINACAK MALZEMELER IÇIN EN EKONOMIK TEKLIFI VEREN ISTEKLI TARAFINDAN MALZEMENIN HERHANGI BIR SEBEBLE TESLIM EDILEMEMESI/MALZEMENIN NITELIKLERINE UYGUN BULUNMAMASI DURUMUNDA IDARE 2. EN EKONOMIK TEKLIFI VEREN FIRMADAN ALIM YAPABILECEKTIR.
İMZA |
|
|
|
NOT 1: Anilan özellikler haricinde ürünler için teklif verilmemesi rica olunur. Aksi teklifler degerlendirilmeyecektir.
NOT 2 : ONARIM DESTEK K.LIGI/MERSIN tarafindan Dogrudan Temin Usulü ile alim yapilacak malzemelere ait dogrudan temin duyurularina ve sonuçlarina www.ekm.tsk.tr adresinden ulasabilirsiniz.
NOT 3 : E-posta adresimiz bulut.a8771@dzkk.tsk.tr , telefon numaramiz 324 2378965 , faks numaramiz 324 2378913
İlgili harcama talimatı no: 9
1. Tarafımızdan yukarıda bahse konu tüm hususlar incelenmiş, okunmuş ve herhangi bir ayrım ve sınırlama yapmadan bütün koşullarıyla kabul edilmiştir.
2.Alım konusu iş için teklif birim fiyatlar üzerinden teklif ettiğimiz toplam bedel KDV hariç ....................................... rakam ve ......................................................... yazı ile olup, toplam bedelin ayrıntısı teklif mektubumuzun ekindeki fiyat cetvelindedir.
BİRİM FİYAT TEKLİF CETVELİ | ||||||||
S.No | Stok No | Malzemenin/Hizmetin Cinsi ve Özellikleri |
Dağıtım Birimi | Miktarı | Teklif Edilen Birim Fiyat (TL) (K.D.V. hariç) |
KDV (%) |
ÖTV (%) |
Tutar (TL) (K.D.V. hariç) |
1 | DA0228312 | SALTER KOMPAKT MOTOR K.3X250A(380V AC 250 A SIEMENS MARKA TERMIK MAGNETIK SALTER VA SERI OLACAK) | AD | 3 | ||||
TOPLAM TUTAR (K.D.V. Hariç) |
TEKLİF TARİHİ |
TEKLİFİN GEÇERLİLİK SÜRESİ |
FİRMA ADI, ADRESİ, TELEFON VE FAKS NUMARASI | VERGİ NUMARASI, BANKA ADI, HESAP NO, IBAN HESAP NO (zorunlu), ŞUBE ADI, ŞUBE KODU | TEKLİFİ VEREN YETKİLİNİN ADI, SOYADI, İMZASI VE FİRMA KAŞESİ |
Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması | Miktar | Birim |
---|