• İhale No
    2011/9843
  • İhale Adı
    HAZIR BETON
  • Sektör
    İnşaat ve Yapı Malzemeleri
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    08 Şubat 2011 10:00
  • İdare
    KARATAY BELEDİYESİ FEN İŞLERİ MÜDÜRLÜĞÜ
  • İhale İli
    Konya
  • İşin İli
    Konya
  • Yayın Tarihi
    01 Nisan 2011
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
HAZIR BETON
Karatay Belediye Başkanlığı Fen İşleri Müdürlüğü

HAZIR BETON
alımı
4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.


İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası:2011/9843
1-İdarenin
a) Adresi:Akçeşme Mah. Garaj Cad. No:5 42020 KARATAY KONYA
b) Telefon ve faks numarası:0(332) 350 13 13 - 0(332) 350 48 25
c) Elektronik Posta Adresi:ihale@karatay.bel.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa):Bu bent boş bırakılmıştır.

2-İhale konusu malın
a)
Niteliği, türü ve miktarı
:İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu)
yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri
:700-m3 Hazır Beton, İlimiz mücavir alanı içerisindeki Yüklenicinin göstereceği Beton Santralinden Belediyemiz araçlarına (Trans miksere), santral altı teslim edilecektir.
50-m3 Hazır Beton, yükleniciye ait araçla (Trans mikserle) idarenin göstereceği Belediyemiz Asfalt Şantiyesine 20 km. mesafe içinde ihtiyaç oluşması durumunda muhtelif çalışma alanlarına teslim edilecektir. Hazır Beton teslimatı firmanın yetkili temsilcisi tarafından yapılacaktır. Teslimata ilişkin tüm giderler Yükleniciye aittir.
c) Teslim tarihi:Sözleşmenin imzalanmasını müteakip idare tarafından yüklenicinin kendisine veya tebligat için gösterdiği adrese yapılacak işe başlama talimatının tebliğinden itibaren 5 (beş) gün içinde işe başlanacak 270 (İki yüz yetmiş) takvim gün içinde teslim edilecektir.
48.1.2.Teslim etme, teslim alma şekil ve şartları:
48.1.2.1. Sözleşmenin imzalanmasına müteakip işe başlamadan sonra 270 (İki yüz yetmiş) takvim günü içerisinde tamamı teslim edilecektir. Teslimat partiler halinde yapılacaktır.
48.1.2.2. Mal yüklenicinin göstereceği İlimiz mücavir alanı içerisindeki iş yerinden (beton santralinden), Belediyenin göndereceği araçlara (Transmiksere) yüklenici tarafından ve öncelikli olarak yüklenecektir. Belediyemize ait araç bekletilmeyecektir.
48.1.2.3. Gelen veya alınacak malzeme Belediyece yetkilendirilen bir kişiye teslim edilecek olup, farklı kişilere teslimattan kaynaklanan problemlerden yüklenici sorumludur. (malzeme kaybı gibi)
48.1.2.4. Hazır Beton Teknik şartnameye uygun olduğu takdirde teslim alınacaktır. Aksi takdirde teslim alınmayacak olup, tüm sorumluluk yükleniciye aittir.
48.1.2.5. Alınacak olan Hazır Betonun 700-m3’ü idarenin araçlarına (Transmiksere) santral altı teslim edilecek, 50- m3’ü yükleniciye ait araçla (Transmikserle) idarenin göstereceği Belediyemiz Asfalt Şantiyesine 20 km. mesafe içinde ihtiyaç oluşması durumunda muhtelif çalışma alanlarına teslim edilecektir.
48.1.2.6. İdare gerekli gördüğü takdirde, önceden yükleniciye bildirerek günlük teslimattan daha fazla malzeme isteyebilir. İdarenin ihtiyacı olan ve istediği miktarda malı yüklenici idareye teslim etmek zorundadır.
48.1.2.7. İdare işin durumuna ve ihtiyacına göre toplam ihale bedelini aşmayacak şekilde ihtiyacına göre santral altı veya trans mikserle hazır beton alabilir.

3- İhalenin
a) Yapılacağı yer:Karatay Belediye Başkanlığı/Destek Hizmetleri Müdürlüğü/İhale Birimi (5. Kat) İhale Salonu.
b) Tarihi ve saati:08.02.2011 - 10:00

4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:

4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;

4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;

4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,

4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin
yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil
Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları
gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,

4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.

4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.

4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.

4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.

5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif
sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.


6.
İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.


7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:

7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve

150 TRY (Türk Lirası)
karşılığı

Karatay Belediye Başkanlığı/Destek Hizmetleri Müdürlüğü (5.Kat)-İhale Birimi. adresinden satın alınabilir.


İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil
165 TRY (Türk Lirası)
doküman bedelini

Vakıfbank Konya Şubesi İBAN No: TR74 0001 5001 5800 7287 4527 31 – Ziraat Bankası Konya Şubesi İBAN No: TR06 0001 0001 6836 9948 2550 01 yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler,
ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır.
İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir.
İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından
veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.

7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları zorunludur.




8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar
Karatay Belediye Başkanlığı/Destek Hizmetleri Müdürlüğü/İhale Birimi (5. Kat) İhale Salonu.
adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.


9. İstekliler tekliflerini,

mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.

Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.


10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.


11.

Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 ((Doksan)) takvim günüdür.



12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif

verilemez.







Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
Santral Altı Teslim Hazır Beton Alımı 700,00 Metreküp
Mikserle Teslim Hazır Beton Alımı 50,00 Metreküp