• İhale No
    2017/59002
  • İhale Adı
    HDPE, PVC DRENAJ BORU VE KORİGE BORU SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    İnşaat ve Yapı Malzemeleri
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    21 Mart 2017 10:00
  • İdare
    BURSA BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ BURSA SU VE KANALİZASYON İDARESİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ (BUSKİ)
  • İhale İli
    Bursa
  • İşin İli
    Bursa
  • Yayın Tarihi
    27 Şubat 2017
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

HDPE, PVC DRENAJ BORU VE KORİGE BORU SATIN ALINACAKTIR

BURSA BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ BURSA SU VE KANALİZASYON İDARESİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ (BUSKİ)

Muhtelif Çap ve Miktarlarda HDPE, PVC Drenaj Boru ve Korige Boru alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2017/59002
1-İdarenin
a) Adresi : Sırameşeler Mh. Avrupa Konseyi Bulvarı No: 4/10 16190 Acemler- OSMANGAZİ/BURSA
b) Telefon ve faks numarası : 224-2702400-2702426/2702833/2702834/2702838/2702850/2702410/2702454/2702868/2702897 - 224-2339586/2702837/2702834
c) Elektronik Posta Adresi : ihale@buski.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : 16 Kalem Muhtelif Çap ve Miktarlarda HDPE, PVC Drenaj Boru ve Korige Boru alınacaktır. - Mal Alım.
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : BUSKİ Genel Müdürlüğünün ÖZLÜCE ambar sahası Nilüfer/BURSA
c) Teslim tarihi : Ürünlerin tamamı sözleşmenin imzalandığı tarihten itibaren 60 (altmış) takvim günü içerisinde BUSKİ Genel Müdürlüğü hizmet sınırları içerisinde bulunan Nilüfer/BURSA 'daki Özlüce ambar sahasına teslim edilecektir. İdarenin belirleyeceği yere boşaltılması, istiflenmesi yükleniciye aittir.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Sırameşeler Mh. Avrupa Konseyi Bulvarı No: 4/10 16190 Acemler-Osmangazi/BURSA'daki BUSKİ Genel Müdürlüğü İhale Toplantı Salonu.
b) Tarihi ve saati : 21.03.2017 - 10:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

İstekliler teklif ettikleri ürünlerin şartnameye uygun teknik özelliklerini belirtir kataloglarını teklif ekinde vereceklerdir.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı Sırameşeler Mah. Avrupa Konseyi Bulvarı No:4/10 16190 Acemler-Osmangazi/Bursa'daki BUSKİ Genel Müdürlüğü Ticaret İşleri Dairesi Başkanlığı adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil 120 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini BUSKİ Genel Müdürlüğünün Türkiye Halk Bankası A.Ş. Uludağ Ticari Şubesinin TR280001200962800045000001 nolu hesabına yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ve adına ihale dokümanı satın alınacak gerçek/tüzel kişiye ait TC Kimlik/Vergi Kimlik numarası bilgisi ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Sırameşeler Mh. Avrupa Konseyi Bulvarı No: 4/10 16190 Acemler-Osmangazi/Bursa'daki BUSKİ Genel Müdürlüğü Ticaret İşleri Dairesi Başkanlığı. adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (doksan) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
13. Diğer hususlar:
İhale, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin ekonomik açıdan en avantajlı teklif üzerinde bırakılacaktır.

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
Ø 75 mm HDPE Boru SDR 11 PN 16 (100m lik Kangal) 2.000 metre
Ø 110 mm HDPE Boru SDR 11 PN 10 (100m lik Kangal) 3.000 metre
Ø 200 mm HDPE Boru SDR 17 PN 10 1.000 metre
Ø 225 mm HDPE Boru SDR 17 PN 10 1.000 metre
Ø 280 mm HDPE Boru SDR 17 PN 10 500 metre
Ø 315 mm HDPE Boru SDR 17 PN 10 500 metre
Ø 400 mm HDPE Boru SDR 17 PN 10 200 metre
Ø 100 mm PVC Drenaj Borusu (100m lik Kangal) 1.000 metre
Ø 200 mm PVC Drenaj Borusu (100m lik Kangal) 200 metre
ø 100 mm anma çaplı Korige Boru (sn 8) (Muflu) (Conta Dahil) 200 metre
ø 150 mm anma çaplı Korige Boru (sn 8) (Muflu) (Conta Dahil) 200 metre
ø 200 mm anma çaplı Korige Boru (sn 8) (Muflu) (Conta Dahil) 200 metre
ø 250 mm anma çaplı Korge Boru (sn 8) (Muflu) (Conta Dahil) 200 metre
ø 300 mm anma çaplı Korige Boru (sn 8) (Muflu) (Conta Dahil) 200 metre
ø 400 mm anma çaplı Korige Boru (sn 8) (Muflu) (Conta Dahil) 100 metre
ø 500 mm anma çaplı Korige Boru (sn 8) (Muflu) (Conta Dahil) 100 metre