• İhale No
    2013/182233
  • İhale Adı
    HEMODİYALİZ CE CERRAHİ SUTUR )SARF MALZEME ALIMI YAPILACAKTIR
  • Sektör
    Tıbbı İlaç ve Sarf Malzemeler
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    21 Ocak 2014 10:00
  • İdare
    SİVAS KAMU HASTANELERİ BİRLİĞİ
  • İhale İli
    Sivas
  • İşin İli
    Sivas
  • Yayın Tarihi
    26 Ağustos 2015
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

HEMODİYALİZ CE CERRAHİ SUTUR )SARF MALZEME ALIMI YAPILACAKTIR

SİVAS KAMU HASTANE BİRLİĞİ SAĞLIK BAKANLIĞI TÜRKİYE KAMU HASTANELERİ KURUMU

70 KALEM( HEMODİYALİZ CE CERRAHİ SUTUR )SARF MALZEME ALIMI alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2013/182233
1-İdarenin
a) Adresi : Kadıburhanettin Mah.Demiryolu Cad.No:7 Kat:1 (Eski Devlet Demiryolları Hastanesi) 58080 SİVAS MERKEZ/SİVAS
b) Telefon ve faks numarası : 3462258080 - 3462258087
c) Elektronik Posta Adresi : satinalma@skhb.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : 54 Kalem Cerrahi Sutur 16 Kalem Diyaliz Sarf Malzeme Alımı
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yerleri : 16 Kalem Diyaliz Sarf Malzeme :Numune Has. Divriği Dev.Has. Gemerek Dev.Has. Gürün Dev.Has. Kangal Dev.Has. Suşehri Dev.Has Şarkışla Dev Has. Yıldızeli Dev. Has. Zara Dev. Has. 54 Kalem Cerrahi Sutur: Numune Has SDH Yıldızeli Dev.Has. Şarkışla Dev.Has. Divriği Dev.Has. Gemerek Dev.Has. Gürün Dev Has. Zara Dev Has. Suşehri Dev.Has Kangal Dev Has.
c) Teslim tarihi : TESLİMAT PEYDER PEYİ YAPILACAK OLUP İLGİLİ SAĞLIK TESİSLERİNİN SİPARİŞİNİN YÜKLENİCİ FİRMAYA FİLİ TEBLİĞ TARİHİNDEN İTİBAREN TEBLİGATTA BELİRTİLEN KALEMLER VE BELİRTİLEN MİKTARDA 15 GÜN İÇERİSİNDE TESLİM EDİLECEKTİR.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : SİVAS İLİ KAMU HASTANELER BİRLİĞİ GENEL SEKRETERLİĞİ İHALE SALONU - Kadıburhanettin Mah.Demiryolu Cad.No:7 Kat:1 (Eski Devlet Demiryolları Hastanesi)
b) Tarihi ve saati : 10.01.2014 - 10:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1.
4.3.1.1. Ürünlerin piyasaya arzına ilişkin belgeler:

a) İsteklilerce teklif edilen malzemeler T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası'na kayıtlı olduğuna dair UBB numarasını teklif mektuplarında belirtecek veya ayrı liste halinde verecektir. Farklı boyutlarda ürün çeşitliliği gerektiren malzemeler için (birden fazla UBB kaydı gerektiren) UBB numaralarının liste halinde ihale dosyasında bulunması yeterli olacaktır.
b) TİTUBB mevzuatı kapsamı dışındaki malzemeler için isteklilerin yönetmelik kapsamında olmadığı ile ilgili beyanı esas alınacak ve sunulan ilgili belgelere göre işlem yapılacaktır. Ancak içerik ve özellikleri ile aynı olan iki ürün hakkında çelişkili belge veya kayıtlar bulunması, ürünün bu yönetmelikler kapsamına girip girmediği ve tıbbi cihazların sınıfları konusunda tereddüte düşülmesi halinde satın alma süreci tamamlanmadan önce ürüne veya cihaza ait belgeleri İlaç ve Eczacılık Genel Müdürlüğüne veya diğer ilgili yerlere intikal ettirilerek görüş alınacak ve değerlendirme bu görüş çerçevesinde yapılacaktır.

4.3.2. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

teknik şartnamesinde belirtilen kalemlere ilişkin numuneler, kataloglar teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları sunulacaktır


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif fiyatla birlikte fiyat dışındaki unsurlar da dikkate alınarak belirlenecektir.

      Bu İhalenin 17,18,19,20,21,22,23,24,25,26,27,28,29,30,31,32,33,34,35,36,37,38,39,40,41,42,43,44,45,46,47,48,49,50,51,52,53,54,55,65,67,68,69,70 kalemler için fiyat dışı unsurlar göz önünde bulundurulacak olup diğer kalemler için değerlendirme Ekonomik açıdan en avantajlı teklif en düşük fiyat esasına göre yapılacaktır.

Fiyat Dışı Unsurlar:

1-Bu İhalenin 17,18,19,20,21,22,23,24,25,26,27,25,29,30,31,32,33,34,35,36,37,38,39,40,41,42,43,44,45,46,47,48,49,50,51,52,53,54,55,65,67,68,69,70 (17-55,65,67-70) kalemleri için malzemelerin en efektif şekilde hastanemize kulanılmasını sağlamak amacıyla belirtilen sıra numaralarındaki malzemelerde kulanılması sağlamak amacıyla belirtilen sıra numaralarındaki malzemelerde fiyat dışı unsurlar uygulanacaktır.

2-Fiyat dışı unsurlara göre hesaplanmış efektif özelliklere göre ekonomik açıdan avantajlı teklifler %50 üzerinden değerlendirilip puanlama sistemindeki oranla eklene belirlenecek 

             a- Cerrahi iğne - suturuyumu: iğne çapı ile sütur çapı 1/1 oranına en yakın olan                                

                  1. Firma : 10 puan

                  2.Firma : 5 puan

                 3.Firma : 1 puan

            b-Penetrasyon rahatlılığı ve sürekliliği (koban bandaj ve politüretan bloklar üzerinde denenecektir ) 

                 1. Firma : 10 puan

                  2.Firma : 5 puan

                 3.Firma : 1 puan

         c-Sutur direnci ölçümlemek için (tensilometre kulanılacaktır)

                 1. Firma : 10 puan

                  2.Firma : 5 puan

                 3.Firma : 1 puan

        d-İğneler kaliteli çelikten imal edilmiş olmalıdır

                 1. Firma : Etholoy ve surgaloy 10 puan

                  2.Firma :300 ve 350 çelik  5 puan

                 3.Firma : çelik olmayan 1 puan

        e-İğnelerin iç kısmı portegüden kaymaması için filat veya yiv gövdeye sahip olmalıdır

                 1. Firma : 10 puan

                  2.Firma : 5 puan

                 3.Firma : 1 puan

Bu bölümde yer alan özeliklerin tümünde asğari şartları sağlayan malzemeler arasındaki kılinik ve teknik farklılıkları fiyata dönüştürmek amacıyla kulanılacaktır.100 puan üzerinden değerlendirilecek olup, belirtilen puanların toplamı numuneler üzerinden efektif ve objektif fiyat değerlendirmesinde kulanılacaktır.Efektif fiyat ise aşağıdaki formül ile bulunacak ve efektif fiyatı düşük olana ihale edilecektir.

EFEKTİF FİYAT=FİYAT/((1+ALINAN PUAN)/TOPLAM PUAN)



6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 200 TRY (Türk Lirası) karşılığı Sivas İli Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği Satınalma Servisi (Kadıburhanettin Mah.Demiryolu Cad.No:7 Kat:1 (Eski Devlet Demiryolları Hastanesi) adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil 210 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini SİVAS HALK BANKASI MERKEZ ŞUBESİ TR 950001200969900005000102 yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar SİVAS İLİ KAMU HASTANELER BİRLİĞİ GENEL SEKRETERLİĞİ SATINALMA SERVİSİ - Kadıburhanettin Mah.Demiryolu Cad.No:7 Kat:1 (Eski Devlet Demiryolları Hastanesi) adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 150 (yüzelli) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
HEMODİYALİZARTER VEN SETİ 37.100 ADET
DEZENFEKSİYONSOLÜSYONU (SİTRİK ASİT) 3.490 LT
DİYALİZÖR 1,3-1,4 M2 4.450 ADET
DİYALİZÖR 1,5-1,6 M2 9.650 ADET
DİYALİZÖR1,7-1,8 M2 15.175 ADET
DİYALİZÖR2,0-2,2 M2 7.825 ADET
FİSTÜLİĞNESİ (ARTER VE VEN TAKIM HALİNDE) 37.100 ADET
FLASTERKAĞIT 2,5 cm*5 13.100 ADET
HEMODİYALİZSOLÜSYONU (ASİDİK + BAZİK ) 37.100 TAKIM
TABLETTUZ 18.800 KG
HEMOSTATİKBASI BANDI 8.200 ADET
PEDİATRİKHEMODİYALİZ ARTER VEN SETİ 50 ADET
PEDİATRİKDİYALİZÖR 0,7-0,8 M2 50 ADET
KARTUŞFİLTRE 5 MCR 140 ADET
KARTUŞFİLTRE 25 MCR 168 ADET
KARTUŞFİLTRE 1 MCR 140 ADET
POLİGLİKOLİKASİT(%100) VEYA POLİGLAKTİN 910 NO: 6/0 8MM 1/4 ÇİFT SPATÜLEN AZ 30 CM 420 ADET
POLİGLİKOLİKASİT(%100) VEYA POLİGLAKTİN 910 NO: 8/0 6MM 1/4 ÇİFT SPATÜLEN AZ 30 CM 456 ADET
POLİAMİD(NAYLON) NO:10/0 6MM 3/8 ÇİFT SPATÜL EN AZ 30CM 384 ADET
POLİPROPİLENNO: 0 40MM 3/8 KESKİN 75 CM ± 5 CM 192 ADET
POLİPROPİLENNO: 0 40MM YUVARLAK 1/2 75 CM ± 5 CM 384 ADET
POLİPROPİLENNO: 1 40MM 3/8 KESKİN 75 CM ± 5 CM 240 ADET
POLİPROPİLENNO: 1 40MM 1/2 YUVARLAK 75 CM ± 5 CM 708 ADET
POLİPROPİLENNO: 2/0 26-30MM 3/8 KESKİN 75 CM ± 5 CM 1.932 ADET
POLİPROPİLENNO: 2/0 26-28MM 1/2 YUVARLAK 75 CM ± 5 CM 1.776 ADET
POLİPROPİLENNO: 3/0 19-26MM 3/8 KESKİN 75 CM ± 5 CM 10.560 ADET
POLİPROPİLENNO: 3/0 18-26MM 1/2 YUVARLAK 75 CM ± 5 CM 756 ADET
POLİPROPİLENNO: 4/0 16-20MM 3/8 KESKİN 75 CM ± 5 CM 4.548 ADET
POLİPROPİLENNO: 5/0 13-16MM 3/8 KESKİN EN AZ 40 CM 2.952 ADET
POLİPROPİLENNO: 6/0 9-13MM 3/8 KESKİN EN AZ 40 CM 2.352 ADET
POLİGLAKTİN910 NO: 0 40MM 1/2 YUVARLAK 75 CM ± 5 CM 2.292 ADET
POLİGLAKTİN910 NO: 1 35-40MM 1/2 YUVARLAK EN AZ 75 CM 12.192 ADET
POLİGLAKTİN910 NO: 2 40MM 1/2 YUVARLAK 75 CM ± 5 CM 228 ADET
POLİGLAKTİN910 NO:2/0 30-35MM 1/2 YUVARLAK 75 CM ± 5 CM 6.984 ADET
POLİGLAKTİN910 NO:2/0 22MM 1/2 YUVARLAK 75 CM ± 5 CM 252 ADET
POLİGLAKTİN910 NO:3/0 35MM 3/8 KESKİN 75 CM ± 5 CM 948 ADET
POLİGLAKTİN910 NO:3/0 24-28MM YUVARLAK 75 CM ± 5 CM 3.348 ADET
POLİGLAKTİN910 NO:3/0 18MM 1/2 YUVARLAK 75 CM ± 5 CM 600 ADET
POLİGLAKTİN910 NO: 4/0 17MM 1/2 YUVARLAK 75 CM ± 5 CM 108 ADET
POLİGLAKTİN910 NO: 4/0 22MM 1/2 YUVARLAK 75 CM ± 5 CM 108 ADET
POLİGLAKTİN910 NO: 5/0 13-16MM KESKİN EN AZ 40CM 588 ADET
POLİGLAKTİN910 NO: 5/0 18MM YUVARLAK EN AZ 40CM 348 ADET
POLİGLAKTİN910 NO: 6/0 13MM 3/8 YUVARLAK EN AZ 40CM 204 ADET
POLİGLAKTİN910 RAPİD NO: 2/0 35MM 1/2 YUVARLAK 75 CM ± 5 CM 1.536 ADET
POLİGLAKTİN910 RAPİD NO: 3/0 25MM 1/2 YUVARLAK 75 CM ± 5 CM 252 ADET
POLİGLAKTİN910 RAPİD NO: 4/0 18-20MM 3/8 KESKİN 75 CM ± 5 CM 3.516 ADET
POLİGLAKTİN910 RAPİD NO: 4/0 22MM 1/2 YUVARLAK 75 CM ± 5 CM 552 ADET
POLİGLAKTİN910 RAPİD NO: 5/0 16MM 3/8 KESKİN 75 CM ± 5 CM 1.128 ADET
POLİGLAKTİN910 RAPİD NO: 5/0 18MM 1/2 YUVARLAK 75 CM ± 5 CM 2.532 ADET
POLİGLEKAPRON25 NO: 3/0 19-26MM 3/8 KESKİN 75 CM ± 5 CM 180 ADET
POLİGLEKAPRON25 NO: 4/0 16-19MM 3/8 KESKİN EN AZ 40 CM 696 ADET
POLİGLEKAPRON25 NO: 5/0 13-16MM 3/8 KESKİN EN AZ 40 CM 396 ADET
POLİDİOKSANON NO:1 40MM 1/2 YUVARLAK LOOP 150 CM ± 10 CM 828 ADET
POLİDİOKSANON NO:2/0 26MM 3/8 KESKİN 75 CM ± 5 CM 360 ADET
POLİDİOKSANON NO:5/0 9-13MM 1/2 YUVARLAK EN AZ 40 CM 708 ADET
İPEKİPLİK BAĞLAMA(İĞNESİZ)/ÇİLE NO:0 17X45CM 108 ADET
İPEKİPLİK BAĞLAMA(İĞNESİZ)/ÇİLE NO:2/0 17X45CM 1.872 ADET
İPEKİPLİK BAĞLAMA(İĞNESİZ)/ÇİLE NO:3/0 17X45CM 516 ADET
ATRAVMATİKİPEK NO:1 40 MM 1/2 YUVARLAK 75 CM ± 5 CM 240 ADET
ATRAVMATİKİPEK NO:1 32-38MM 3/8 KESKİN 75 CM ± 5 CM 180 ADET
ATRAVMATİKİPEK NO:2/0 26-30MM 3/8 KESKİN 75 CM ± 5 CM 2.520 ADET
ATRAVMATİKİPEK NO:2/0 26-32 MM 1/2 YUVARLAK 75 CM ± 5 CM 384 ADET
ATRAVMATİKİPEK NO:3/0 23-27 MM 1/2 YUVARLAK 75 CM ± 5 CM 768 ADET
ATRAVMATİKİPEK NO:4/0 18-22MM 1/2 YUVARLAK 75 CM ± 5 CM 180 ADET
POLİDİOKSANON NO:4/0 26MM 3/8 KESKİN 120 ADET
C.SİPEK NO:3/0 KESKİN 26 MM 360 ADET
POLİGLAKTİN910 NO: 4/0 16-20MM 3/8 KESKİN 75 CM ± 5 CM 192 ADET
POLİGLAKTİN910 RAPİD NO: 3/0 26-28MM 3/8 YUVARLAK 75 CM ± 5 CM 1.500 ADET
POLİGLAKTİN910 BAĞLAMA ÇİLE NO:2/0 17*45CM 492 ADET
POLİGLAKTİN910 BAĞLAMA ÇİLE NO:3/0 17*45CM 108 ADET
06 Ocak 2014

İhale Tarihi 21.01.2014 10:00 olarak değişmiştir.