-
-
İhale Adı
Hemşire Çağrı Sistemi için 4 Kalem Yedek Parça Alımı (Çağrı Butonu, Çağrı Paneli...)
-
Sektör
Tıbbı Cihazlar ve Bakımı
-
-
İhale Usulü
Doğrudan Temin
-
İhale Tarihi
13 Kasım 2019 12:00
-
İdare
Şanlıurfa Balıklıgöl Devlet Hastanesi
-
-
-
Yayın Tarihi
11 Kasım 2019
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
Doğrudan Temin Detayları
Temin Başlığı : Hemşire Çağrı Sistemi için 4 Kalem Yedek Parça Alımı (Çağrı Butonu, Çağrı Paneli...)
Şartname : Şartnameyi İndir
Temin Yöntemi : 22/D
Başlama Tarihi : 11.11.2019 - 10:00:00
Bitiş Tarihi : 13.11.2019 - 12:00
Kategori : Mal Alımı
Açıklamalar
Hemşire Çağrı Sistemi için 4 Kalem Yedek Parça Alımı (Çağrı Butonu, Çağrı Paneli...): Tekliflerin 13/11/2019 tarih ve saat 12:00’a kadar Satınalma Birimi’ ne elden, balikligoldhsatinalma@gmail.com mail adresine veya fax yolu (0414 318 92 52) ile verilmesi rica olunur. İletişim: (0414 318 9044)
Cetveller
Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması |
Miktar |
Birim |