• İhale No
    2015/87699
  • İhale Adı
    HEMŞİRE ÇAĞRI VE KOD SİSTEMİ ALIM İŞİ
  • Sektör
    Yazılım, Bilişim ve İnternet Hizmetleri
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    20 Temmuz 2015 10:00
  • İdare
    Haymana Devlet Hastanesi
  • İhale İli
    Ankara
  • İşin İli
    Ankara
  • Şikayet Bedeli
    50.640,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    8.447.946'TL den küçük
  • Yayın Tarihi
    09 Temmuz 2015
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

HEMŞİRE ÇAĞRI VE KOD SİSTEMİ ALIM İŞİ

DEVLET HASTANESİ -HAYMANA SAĞLIK BAKANLIĞI TÜRKİYE KAMU HASTANELERİ KURUMU

Hemşire Çağrı ve Kod Sistemi Alım İşi alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2015/87699
1-İdarenin
a) Adresi : SEYRAN MAHALLESİ HASTANE CADDESİ 1 06860 HAYMANA/ANKARA
b) Telefon ve faks numarası : 3126583041 - 3126582438
c) Elektronik Posta Adresi : haymanadh@hotmail.com
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : Teknik şartnamede miktar ve türleri belirtilmiştir.
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Haymana Devlet Hastanesi İlgili Birimleri
c) Teslim tarihi : Sözleşme imzalanmasına müteakip 20 gün içerisinde iş bitirilecek, İşin gecikeceği anlaşıldığında bir defaya mahsus ve 10 günü aşmayacak şekilde idareden ek süre talep edilebilinecektir.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Haymana Devlet Hastanesi Haymana / ANKARA
b) Tarihi ve saati : 20.07.2015 - 10:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Satış sonrası servis, bakım ve onarıma ilişkin belgeler:

Yüklenici Sözleşme İmzalarken

1-Sistemin  Garanti Süresi Boyunca Katalogunda Belirtilen Veya Firma Tarafından Beyan Edilen Periyotlarda Yedek Parça Dahil Her Türlü Servis Bakım Ve Onarım Hizmeti Yetkili Firma Tarafından Ücretsiz Olarak Verileceğine Dair Sözleşme İmzalanması Aşamasında Kendi Taahhütleri, İle Birlikte Yetkili Üretici Ve/Veya İthalatçı Firmalarında Taahhütlerini İdareye Sunacaktır. Garanti Süresinin Bitiminden Sonra İse Yedek Parça Dahil Ve Hariç Olmak Üzere Fiyatlar (TL, Döviz Bazında) Ayrı Ayrı Belirtilerek, Kataloglarda Belirtilen Veya Firma Tarafından Beyan Edilen Periyotlarda (Aylık, 3 Aylık, 6 Aylık Gibi) Servis Bakım Ve Onarım Hizmetlerini Ücreti Karşılığında Verileceğine Dair Kendi Taahhütleri İle Birlikte Yetkili Satıcı Ve /Veya İthalatçı Firmaların Da Taahhüdünü Sözleşme İmzalanması Aşamasında İdareye Sunacaktır. Bu Taahhütlerde Yedek Parçaların Da Garanti Kapsamında Olacağı Belirtilecektir.
2- Sistemin  Garanti Süresi İçinde En Az %95 Uptime (Cihaz Aktif Faaliyet Süresi) Faal Olmak Zorundadır. Bu Sürelere Ulaşılamaması Halinde Ulaşılmayan Her Süre İçin Garanti Ve Bakım Zamanına İki Katı Süre Eklenecektir.
3-Teklif Ettiği Sisteme  Ait Tüm Yedek Parçalar İle Ömürlü Parçaların Adını, Kullanım Ömrünü, Garanti Süresini, Fiyatını Türk Lirası Ve Döviz Bazında Sözleşme Esnasında İdareye Sunacaklardır. Bu Listede Yer Alan Yedek Parçaların Cihaz Kullanım Ömrü Süresince Birlikte Üretici/İthalatçı Firmanın Da Taahhüdünü Sözleşme Esnasında İdareye Sunacaktır. Yedek Parçalar İle Ömürlü Parçalar İçin Teklif Edilecek Fiyatlar Rayiç Fiyatlara Uygun Olacak Ve Toplamı Cihaz Bedelinin %200'ünü Geçmeyecektir. Bu Listede Kasten Veya Sehven Belirtilmeyen Yedek Ve Ömürlü Parçaların Ücretsiz Değiştirileceğine Dair Taahhüdü De Sözleşme Esnasında İdareye Sunacaktır.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. Bu ihaleye sadece yerli istekliler katılabilecek olup yerli malı teklif eden yerli istekliye ihalenin tamamında % 1 (bir) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı Haymana Devlet Hastanesi Satın Alma Birimi adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Haymana Devlet Hastanesi Satın Alma Birimi adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (altmış) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
Hemşire Çağrı ve Kod Sistemi Alım İşi 1 adet