• İhale No
    2011/98852
  • İhale Adı
    HENDEK ORMAN İŞLETME MÜDÜRLÜĞÜ KURTKÖY ORMAN İŞLETME ŞEFLİĞİNİN 007 KOD NO’LU 3+500 KM.ÜSTYAPI İNŞAATI
  • Sektör
    İnşaat, Taahhüt ve Peyzaj Yapım İşleri
  • İhale Tipi
    Yapım İşleri
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    11 Temmuz 2011 15:00
  • İdare
    Hendek Orman İşletme Müdürlüğü
  • İhale İli
    Sakarya
  • İşin İli
    Sakarya
  • Yayın Tarihi
    04 Temmuz 2011
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun


HENDEK ORMAN İŞLETME MÜDÜRLÜĞÜ KURTKÖY ORMAN İŞLETME ŞEFLİĞİNİN 007 KOD NO’LU 3+500 KM.ÜSTYAPI İNŞAATI
O r ma n Genel M üdürlüğ ü H ende k O r ma n İ şlet me M üdü rlüğ ü
Hendek Orman İşletme Müdürlüğü Kurtköy Orman İşletme Şefliğinin 007 Kod No’lu 3+500 km.Üstyapı İnşaatı yapım işi 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır.
İhale Kayıt Numarası : 2011/98852
1-İda re nin
a) Adresi : Rasimpaşa Mah.Fiskobirlik Cad.No:2 54300 Hendek-Sakarya
b) Telefon ve faks numarası : 2646146094 - 2646146093
c) Elektronik Posta Adresi : hendekisl@ogm.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İha le ko n usu y a pı m i şin in
a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Yapılacağı yer : Hendek Orman İşletme Müdürlüğüne bağlı Kurtköy Orman İşletme Şefliğinin 007 Kod.Nolu Serenyol-Sarıbayır Orman Yolu
c) İşe başlama tarihi : Sözleşmenin imzalandığı tarihten itibaren 5 gün içinde yer teslimi yapılarak işe başlanacaktır.
ç) İşin süresi : Yer tesliminden itibaren 60 (Altmış) takvim günüdür.
3- İha lenin
a) Yapılacağı yer : Hendek Orman İşletme Müdürlüğü
b) Tarihi ve saati : 11.07.2011 - 15:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da Esnaf ve Sanatkarlar Odası veya ilgili
Meslek Odası Belgesi.
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, kayıtlı olduğu ticaret ve/veya sanayi odasından ya da esnaf ve sânatkar odasından veya ilgili meslek odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk
ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri.
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi.
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu işin tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimi göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren belge.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyim belgeleri:
Son on beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında taahhüt edilen ve teklif edilen bedelin % 70
oranından az olmamak üzere ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler,
4.3.2. Organizasyon yapısı ve personel durumuna ilişkin belgeler:
a) Anahtar Teknik Personel istenilmemektedir. b) Teknik Personel:
Adet Pozisyonu Mesleki Unvanı Mesleki Özellikleri
Adet Pozisyonu Mesleki Unvanı Mesleki Özellikleri
1 Teknik Eleman Orman Mühendisi En az 3 yıl deneyimli veya
1 Teknik Eleman İnşaat Mühendisi En az 3 yıl deneyimli bu elemanlardan birini işyerinde bulundurmak zorundadır.
4.3.3. Makine, teçhizat ve diğer ekipmana ilişkin belgeler
a)Teknik Personel:
Bir Orman Mühendisi (En az 3 yıl deneyimli) veya
bir İnşaat Mühendisi (En az 3 yıl deneyimli) bunlardan bir tanesini bulundurmak zorunda. b)Makine, teçhizat ve diğer ekipmana ilişkin belgeler,
2 adet Damperli Kamyon (10 M3 üzeri)
1 adet Grayder
1 adet Paletli Ekskavatör
1 adet Silindir (en az beş tonluk)
1 adet Yükleyici kepçe
İş makinalarının Yüklenici Firmaya ait olması durumunda Demirbaş defterinin Noter onaylı sureti, Kiralık olması durumunda Noterlikçe süresi belirtilen kira sözleşmesini idaremize Sözleşme imzalanmadan önce ibraz etmesi gerekmektedir.
4.4.Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler ve benzer işlere denk sayılacak mühendislik ve mimarlık bölümleri:
4.4.1. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
Bu ihalede benzer iş olarak, Yapım İşlerinde İş Deneyiminde Değerlendirilecek Benzer İşlere Dair Tebliğde yer alan A / XI Grubu İşler benzer iş olarak kabul edilecektir.
4.4.2. Benzer işe denk sayılacak mühendislik veya mimarlık bölümleri:
İhale konusu iş veya benzer işe denk sayılacak mühendislik veya mimarlık bölümleri; Orman Mühendisliği ve
İnşaat Mühendisliğidir.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı Hendek Orman İşletme
Müdürlüğü - Muhasebe Servisi adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil 60 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini Hendek Orman İşletme Müdürlüğü Döner Sermaye Saymanlığına veya Hendek Orman İşletme Müdürlüğü Hendek Şubesi Ziraat Bankası TR
82000100002007097293-5001 nolu hesaba yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya
geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Hendek Orman İşletme Müdürlüğü –Muhasebe servisi adresine elden
teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, Her bir iş kaleminin miktarı ile bu iş kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden teklif birim fiyat şeklinde verilecektir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (Altmış) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
13. Diğer hususlar:
İhalede Uygulanacak Sınır Değer Katsayısı (N) : 1,2

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
Malzeme temini 1 nolu ocak(4.200 m3) 4200,000 m3
Malzeme serilmesi(4.200 m3) 4200,000 m3
Malzeme nakli 1 nolu ocak L1 istikameti (1.800 m3) 1800,000 m3
Malzeme nakli 1 nolu ocak L2 istikameti (2.400 m3) 2400,000 m3
Silindirle sıkıştırma (21 saat) 21,000 saat
Hercins toprak zeminde hendek tesviyesi (2,5 Km) 2,500 Km
Hercins toprak zeminde platform tesviyesi (2,5 Km) 2,500 Km
Hercins küskülük zeminde hendek tesviyesi (1 Km) 1,000 Km
Hercins küskülük zeminde platform tesviyesi (1 Km) 1,000 Km
Arazöz ile sulama (21 Saat) 21,000 saat
Hendek reglajı ve düzenleme kazısı (875 m3) 875,000 m3