• İhale No
    1804710
  • İhale Adı
    HİDROFOR TAMİRİ ALIMI
  • Sektör
    Sanayi, Tarım, Maden Makineleri Alımı ve Bakımı
  • İhale Tipi
    Hizmet Alımı
  • İhale Usulü
    Doğrudan Temin
  • İhale Tarihi
    18 Şubat 2019 16:00
  • İdare
    Ahi Evran Üniversitesi Eğitim ve Araştırma Hastanesi
  • İhale İli
    Kırşehir
  • İşin İli
    Kırşehir
  • Yayın Tarihi
    15 Şubat 2019
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

T.C.

SAĞLIK BAKANLIĞI Kırşehir Eğitim ve Araştırma Hastanesi

 

           
 

Sayı:

Konu:

 
 

75990205-869 - 343 Hizmet/Malzeme Alımı

 
 

Kırşehir

14.02.2019

 
 
 
 

 

                                             
 

TEKLİF MEKTUBUDUR

Hastanemizin ihtiyacı olan aşağıda cins ve miktarı yazılı Malzeme/Hizmet Doğrudan alım usulü ile ihale edileceğinden vereceğiniz teklif mektubunuzu satmalına birimine,

ulaştırmanızı rica ederim.

 
 
   

Hastanemiz Tel: 0386 213 45 15 -16 Dahili: 1878-1879-1898 Hastanemiz Faksı: 0386 213 32 31

 
 
 
 
   

BİRİM

FİYAT

 
     

TOPUM

FİYAT

 
   

MARKA

MODELİ

 
   

MALZEMENİN CİNSİ

 
   

UBavrs BAR KOD NO

 
 
 
 
 
   

Hastanemiz Çamaşırhane biriminde kullanılan HİDROFORUN motor ve santrafüjünün bakım ve onarımının yapılması

 
     

ADET

 
 
 
   

EKİ: TEKNİK RAPOR

 
 
   

DİKKAT EDİLECEK HUSUSLAR

1 - Teklif Birim Fiyatları KDV Hariç ve Türk Lirası olarak verilecektir.

2-         Silinti,                kazıntı ve imza kaşe bulunmayan teklifler değerleııirmeye alınmayacaktır.

3- Numune istenildiği taktirde numune en kısa sürede satmalına birimine gönderilecektir.

4-              UBB/UTS   kapsamında yer alan ürünlerin tek başına UBB/UTS kaydı yeterli olmayıp, teklifi üretici/ithalatçı firma dışında veren firmalar için, üretici veya ithalatçı tarafından UBB/UTS de alt bayii olarak tanımlanmış olması gerekmektedir.

5-                  Bakanlığımız                 TKHK nun 09.01.2017 tarih ve 00036890436 sayılı yazılan gereğince , UBB kapsamındaki malzemeler için firmaların “ TIBBİ CİHAZ SAT1S YERİ YETERLİLİK BELGELERİNİ de teklifleri ile birlikte sunmaları gerekmektedir.

6-             İstekliler   listedeki bütün kalemlere veya diledikleri kalemlere teklif verebilirler.

7-                 Sözkonusu             alımla ilgili tüm vergi-resim ve harçlar, kargo taşıma ve tüm ulaşım giderleri sigorta giderleri uhtesinde kalan kişi/firmaya aittir.

8-             idaremiz   mal/hizmeti alıp almamakta veya bir kısmını almakta serbesttir.Firmalar teklif vermekle bu hükmü kabul etmiş sayılır.

9-                        Değerlendirmemiz                        kalem kalem , yada işin bütünlük arz etmesi bakımından toplam fiyat esasına göre yapılabilecektir.Ödemeler kurumun mali durumuna göre yapılır. Teklifimize fiyat veren firma bu hükmü kabul etmiş sayılır.

10-                  Malzemeler          Depo teslimidir.Depoya taşınması ile ilgili tüm taşıma v.b.giderler firmaya aittir.

11-         Teklif         veren firma S.U.T.hükümleri gereğince idare tarafından işlem yapılacağını kabul etmiş sayılır.

12-  Alımlar Acil ihtiyaçlarımıza yönelik olduğundan , idaremiz tarafından verilen sipariş sonrası belirtilen gün içerisinde teslimatı yapılmayan ürünler için idaremiz siparişi tek taraflı iptal etme hakkına sahiptir. Firmalar teklif vermekle bu hükmü kabul etmiş sayılır.

13-        Alım           uhtesinde kalan firma alıma ilişkin olarak düzenleyeceği faturada malzemenin barkod numarası ile SUT Kodunu belirtecektir. Tedarikçi firma bunların SUT hükümleri doğrultusunda doğru eşleştirilmiş olmasından sorumludur. Geri ödeme kurumu barkod ve SUT kodlarının eşleştirilmesi ile ilgili olarak TİTUBB kayıtlarını esas almadığından , hastanemiz idaresi bu kayıtları esas almayacak , anılan kurumun herhangi bir surette malzeme barkod ve SUT kodunun doğru eşleşmediğini tespit ederek geri ödeme yapmaması halinde oluşan zarar nedeniyle idare tarafından da tedarikçi firmaya rücu edilerek , ödeme yapılsa bile tespit edilen zararın tamamı alım yapılan firmadan tahsil edilecektir. Firma teklif vermekle bu hükmü kabul etmiş sayılır.

14-  Son teklif verme süresi içerisinde teslim edilmeyen teklifler değerlendirmeye alınmayacaktır.Firmalar teklif vermekle bu hükmü kabul etmiş sayılır.

• TEKNİK ŞARTNAME TÜM MADDELERİNE UYGUN ÜRÜN TEKLİF ETTİĞİMİZİ KABUL VE BEYAN EDERİZ.

İMZA VE KAŞE :

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

TEKNİK RAPOR

Metin Kutusu: <
Hastanemiz çamaşırhane ünitesinde kullanılmakta olan lokal su arıtma cihazının hidroforu anzalanmıştır. Hidroforun motor ve santrafüjü’nün gerekli bakım ve onanmının serbest piyasa

 

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim