• İhale No
    2011/51253
  • İhale Adı
    HİDROMETRİK ÇALIŞMALARDA KULLANILMAK ÜZERE MUHTELİF MALZEME SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Elektrik, Elektromekanik İşleri Donanım, Yapım ve Bakım
    Bilgisayar Donanımı, Büro Makineleri, Sarf Malzemeler ve Bakım
    Laboratuvar, Ölçüm, Optik Cihazları ve Bakımı
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    11 Mayıs 2011 14:00
  • İdare
    ELEKTRİK İŞLERİ ETÜT İDARESİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ HİDROLİK ETÜTLER DAİRESİ BAŞKANLIĞI
  • İhale İli
    Ankara
  • İşin İli
    Ankara
  • Yayın Tarihi
    18 Nisan 2011
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun


HİDROMETRİK ÇALIŞMALARDA KULLANILMAK ÜZERE MUHTELİF MALZEME SATIN
ALINACAKTIR
Ele kt ri k İşleri Et üt İda re si Genel M üdürlüğ ü H i dro li k Et ütle r Da iresi B a ş ka nlığ ı
Hidrometrik çalışmalarda kullanılmak üzere muhtelif malzeme alımı alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun
19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2011/51253
1-İda re nin
a) Adresi : ESKISEHIR YOLU 7. KM. NO:166 06520 ÇANKAYA ANKARA
b) Telefon ve faks numarası : 3122955181 - 3122955190
c) Elektronik Posta Adresi : myildiz@eie.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği
i ternet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İha le ko n usu ma l ın
a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP'ta
(Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : EİE İdaresi Genel Müdürlüğü Hidrolik Etütler Dairesi Başkanlığı
Ambarı
c) Teslim tarihi : Sözleşme İmzalandıktan Sonra 75 (Yetmişbeş) takvim günüdür.
3- İha lenin
a) Yapılacağı yer EİE İdaresi Genel Müdürlüğü Eskişehir yolu 7.km No:166
ANKARA
b) Tarihi ve saati : 11.05.2011 - 14:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası
belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre
Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:
İsteklilerin, ihale konusu Hidrometrik çalışmalarda kullanılmak üzere muhtelif malzemelere ait numunelerini (Şamandıralı Elektronik Limnigraf, Çok Kanallı Data Logger Cihazı, Multi Parametre Ölçer Şamandıralı Elektronik Limnigraf, Muline Hız Sayıcı, Çıkrık) ihale saatinden önce İdare ambarına teslim etme eri zorunludur.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı EİE İdaresi Genel
Müdürlüğü Strateji Geliştirme Dairesi Başkanlığı adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar EİE İdaresi Genel Müdürlüğü Eskişehir yolu 7.km No:166 ANKARA
adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3'ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (Doksan) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
13. Diğer hususlar:
13.1. Yüklenici, satın alınan sistemler/ malzemeler/ yedek parça/ modülller için an az iki yıl yerinde bakım–
onarım ve yenileme garantisi verecektir.
13.2. Garanti süresince parçalı/parçasız bakım-onarım, yenileme, işçilik, nakliye ve sistem yazılım/ donanım giderleri Yüklenici tarafından karşılanacaktır.
13.3. Garanti süresince; arızanın (yazılım ve/veya donanım sorunu) Yükleniciye telefon ve/veya faks ile bildirilmesini müteakip en fazla üç gün içinde arızaya müdahale edilecek ve en fazla beş iş günü içinde arıza (yazılım ve/veya donanım sorunu) giderilecek aksi takdirde arızalı birim yenisi ile aynı süre sonuna kadar değiştirilecektir. Yıllık toplam tamir zamanının 30 günü geçmesi halinde garanti süresi de uzayacaktır.
13.4. Garanti süresince işletme, parçalı / parçasız bakım – onarım, BİOS upgrade'i, Patch ve service pack yüklemesi, yenileme, işcilik ve nakliye, hizmet ve giderleri yüklenici tarafından karşılanacaktır. Yüklenici, kesin
kabul tarihinden itibaren en az 5 yıl boyunca, pasif malzeme, aktif cihaz ve elektronik donanımların yedek parça ve sarf malzemelerini hazır bulunduracağını garanti edecektir.
13.5. Cihazların/ malzemelerin ve yazılımın kontrolü, cihazların/ malzemelerin ve yazılımın bu teknik
şartnamenin teslimat maddesinde belirtilen yerde teslimi sırasında yapılacaktır. Teslimatta, cihazların/ malzemelerin ve yazılımın şartnameye, firma teklifine, ilgili standartlara ve verilen örneklere uygunluğu kontrol edilecektir. Uygun bulunması halinde kabulleri yapılacaktır.
13.6. Şamandirali Elektronik Limnigraf, Çok Kanalli Data Logger cihazi, Multi Parametre Ölçer Şamandirali Elektronik Limnigraf, Otomatik Meteoroloji İstasyonu Cihazları idare tarafından test edilecektir. Cihazların test süresi teslim tarhinden itibaren en fazla 40 (kırk) gündür.
13.7. EİE'idaresince yukarda belirtilen şartların sağlanmaması durumunda, cihazların/ malzemelerin ve yazılımın tamamı reddedilebilir veya yenileri ile değiştirilebilir.
13.8. Yüklenici firma, kabulden sonra EİE nin talep etmesi halinde satın alınan sistemlerin/
malzemelerin kurulması, işletilmesi, bakım ve yazılım paketleri vs. konularında 3 (üç) iş günü süreli 1 (bir) defa olmak üzere eğitim düzenleyecektir. Bu kursu EİE'nin belirleyeceği yer ve tarihte düzenleyecek ve herhangi ilave bir ücret talep edilmeyecektir.
13.9. İstekliler ihale ve ihale kapsamıyla ilgili bütün tamamlayıcı bilgileri EİE yetkililerinden alacak, bilgi
eksikliğinden dolayı herhangi bir hak talep etmeyecektir.
13.10. Teklif edilecek ürünlerin, genel ve teknik özellikleri ile üstünlüklerini gösteren Türkçe ve/veya İngilizce orijinal nüsha katalog, broşür veya dokümanlar, şartnamede istenen tüm özellikleri gösterir şekilde üzeri/altı çizilmiş olarak iki ayrı takım halinde verilecektir. Verilecek bu dokümanlar genel bilgiler ile birlikte ürünün şartnameye uygunluğunu kanıtlayıcı nitelikte bilgileri ve varsa bağımsız test laboratuvarı raporlarını da kapsayacaktır. Sistemin kurulmasından sonra, satın alınan tüm donanım ve yazılımlara ait İngilizce ve varsa Türkçe orijinal nüsha katalog, broşür, kullanım kitabı veya dokümanlar verilecektir.
13.11. Teklif edilecek ürünler ve birlikte verilecek dokümanlar piyasada bulunabilecek en son sürümler olacaktır.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim