HİNDİ PARÇA ETİ SATIN ALINACAKTIR
M illi Sa v un ma B a ka nlığ ı Ge nel K ur ma y B a şka nlığ ı B a ğ lıla rı Ve M üst eşa rlık B ursa T ed. blg . bş k ( ms b)
Hindi Parça Eti alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2012/16059
1-İda re nin
a) Adresi : Hüdavendigar Mah.Dikkaldırım Cad.No:30 16070 Osmangazi Bursa
b) Telefon ve faks numarası : 2242322150 - 2242330643
c) Elektronik Posta Adresi : brs_tedarikplan@msb.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İha le ko n usu ma l ın
a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP'ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yerleri : İhtiyaç listesi çizelgede belirtilmiştir.
c) Teslim tarihi : İşin süresi sözleşmenin yürürlüğe girmesini müteakip 01 Haziran
2012 tarihinden başlamak üzere 365 (Üçyüzaltmışbeş) takvim günüdür.(İhtarlı süre hariç) (İşe başlama tarihi 01 Haziran 2012 tarihinden önce olamaz. Ancak herhangi bir nedenle işe 01 Haziran
2012 tarihinden sonra başlanması halinde işin süresi; işin başlama tarihinden itibaren işin bitim süresi olan 31 Mayıs 2013 tarihine kadar geçen süre olacaktır. Malın teslim süresi ve teslimde izlenecek yöntemler ile ilgili ayrıntılı açıklamalar bu sözleşmenin 10.3.2nci maddesinde belirtilmiştir.) 10.3.2.Teslim etme, teslim alma şekil ve şartları: 10.3.2.1. Her gün ne miktar et alınacağı, sözleşmeye Ekli çizelgede belirtilen teslim yerindeki ilgili mal saymanlıklarınca verilecek aylık tebligatlarla belirtilecektir. Şu kadar ki bu tebligat listesi yüklenicinin şahsına veya kanuni vekiline veyahut ihalede belirttiği kanuni ikametgâhına en az üç (3) gün evvelden ulaştırılacaktır. (Yazılı tebligat süresi içinde resmi iadeli taahhütlü posta ile yapılması elden teslim, posta veya posta kuryesi, teleks
veya faks veya elektronik posta gibi diğer yollarla bildirimde bulunulabilinir.) 10.3.2.2. Etleri teslim alacak makam lüzum ve ihtiyacına göre aylık teslimat tarihinde ve teslim edilecek miktarlarda değişiklik yapabilir. Aylık et tebligatı tahmini rakamlar üzerinden hesaplandığından, aylık tebligata ilaveten her gün ne miktarda et getirileceği bir gün önceden, bizzat yüklenici veya
kanuni vekili tarafından malın teslim edileceği saymanlıktan öğrenilecektir. Bu zorunluluğa uyulmadığı takdirde, tebligat yapılmış kabul edilecektir. Bu maksatla teslim yerinde bir tebligat defteri tutulacaktır. Yüklenici veya kanuni vekili bu deftere imza
edecektir. 10.3.2.3. Aynı veya birbirine yakın garnizonlarda konuşlu küçük birliklerden, teslim, tesellüm, muayene ve kabul işlemleri birleştirilecek olanlar için, teslim ve muayene işinin yapılacağı yerdeki saymanlık tarafından tebligat verilecek, mallar muayene işlemlerini müteakip niteliklerine uygun görülenlerin ihtiyaç sahibi küçük birliklerin sorumluluğunda olmak kaydıyla ve yüklenici
vasıtası ile taşıttırılacak ve yüklenici bu iş için herhangi bir hak
talebinde bulunmayacaktır. 10.3.2.4. Tebligatta belirtilerek iki, üç günlük, bir haftalık veya daha uzun süreli ihtiyaçlar alınabilecektir. Tebligatta belirtilen miktardan fazla getirilen malı alıp almamakta, teslim alan saymanlık serbest ve yetkilidir. Teslim edilen mal kati kabulü yapılıncaya kadar geçecek süre içerisinde ret edilme hali dışında yükleniciye geri verilmeyecektir. 10.3.2.5. Yüklenici kendisine tebliğ edilen miktarlardaki malı teslim gününde en geç saat 13.00e (onüç) kadar (08.30 ile 13.00 saatleri arasında olmak üzere) Birlik ve Kurum kilerlerine teslim ederek muayeneye arz etmiş olacaktır. Gecikme ile yapılacak teslimatlarda cezalı teslim süresi azami 2 (iki) saat, yani saat 15.00e (Onbeş) kadardır. Saat
15.00den (onbeş) sonra getirilen malın kabul edilip edilmeyeceği konusunda malın teslim edildiği saymanlık serbest ve yetkilidir. Alıcı makam saat 15.00den (onbeş) sonra mal almak istemez ise, yüklenici o gün hiç mal getirmemiş sayılacaktır. 10.3.2.5.1. Saat
13.00den (onüç) sonra teslimat yapıldığı takdirde, geçen her saat için gecikmeye konu olan malın parasal tutarının yüzde ikisi (%2) tutarında ceza yüklenicinin ilk alacağından kesilecektir. 10.3.2.5.2. Saat 15.00den (onbeş) sonra getirilen malların kabul edilmesi
halinde, saat 13.00den (onüç) itibaren geçen her saat için gecikmeye konu olan malın parasal tutarının yüzde dördü (%4) tutarında ceza yüklenicinin ilk alacağından kesilecektir. 10.3.2.5.3. Gecikme ile yapılacak teslimatlar, Muayene ve Kabul Komisyonunca Günlük Muayenelere Mahsus Deftere kaydedilecek, ayrıca düzenlenecek bir tutanakla tevsik edilerek yüklenicinin veya kanuni vekilinin veya yüklenici adına malı teslim eden şahsın imzası alınacaktır.
10.3.2.5.4. Mücbir sebeplerden kaynaklandığı tespit edilen gecikmelerde bu cezalar uygulanmayacaktır. 10.3.2.6. Yüklenici kendisine tebligat yapılan günde hiç mal getirmez ise, veya getirilen mal tebligat miktarından eksik olur ise, veya normal ve cezalı teslim süresinde getirdiği mal muayeneler neticesinde niteliklerine uygun bulunmaz ise o gün hiç mal getirilmemiş (taahhüt ifa edilmemiş) sayılır. 10.3.2.6.1. Bu şekilde taahhüdün ifa edilmemesi durumunda, o gün tebligata göre getirilmesi gereken malın parasal tutarının yüzde onu (% 10) tutarında ceza yüklenicinin ilk alacağından kesilecektir. 10.3.2.6.2. Yukarıda belirtilen taahhüdün ifa edilmeme
hali, her birlik/kurum için ayrı ayrı sözleşme müddeti boyunca yirmi (20) defayı geçmeyecektir. Geçtiği takdirde 4735 sayılı Kamu İhale Sözleşmeleri Kanununun 20 (a) maddesine göre 10 gün süreli ihtar işlemi yapılarak gecikilen her takvim günü için teslim edilmeyen/bitirilmeyen kısmın bedelinin yüzde ikisi (%2) oranında gecikme cezası uygulanacaktır. Buna göre yapılacak ihtarın yükleniciye tebliğinden ve verilen süreden sonra geçen zaman içinde aynı birlik için taahhüdün ifa edilmeme hali vuku bulursa sözleşme fesih edilecektir. Sözleşme süresince her birlik/kurum için bir (1) defaya mahsus ihtarname çekilecektir. 10.3.2.7. Etler yüklenici frigorifik vasıtaları ile birliğe, birlik kilerlerine veya mutfağına kadar götürülecek ve araçtan boşaltma işi yüklenici tarafından yapılacaktır. Nakliye ve boşaltma işi için ayrıca bir ücret ödenmeyecektir.
10.3.2.8. Reddedilen malın muayene sonucunun yükleniciye tebliğ tarihinden itibaren üç (3) gün içinde bulunduğu yerden kaldırılması zorunludur. Bu süre içinde kaldırılmadığı takdirde, geçecek her gün için reddedilen malın tamamının parasal tutarının on binde ikisi (%0,02) tutarında para cezası verilecektir. Ancak bu cezalı süre hiçbir şekilde on (10) günü geçemez. Geçtiği takdirde teslim yerindeki Muhakemat Müdürlüğü vasıtası ile gerekli yasal işlemler başlatılacaktır. Geçen süre içerisinde malın miktarının eksilmesi veya evsafını kaybetmesinden dolayı alıcı makam sorumlu olmayacaktır. Bu süreç içerisinde oluşacak ardiye ve depolama ücretleri yürürlükteki yasal mevzuat çerçevesinde tahsil edilecektir.
10.3.2.9. Muayene ve testler tamamlandıktan sonra kabul işlemlerinin yapılması için yüklenicinin ilgili Mal Saymanlığına dilekçe ile başvurma zorunluluğu bulunmamaktadır.
3- İha lenin
a) Yapılacağı yer : Bursa Tedarik Bölge Başkanlığı Hüdavendigar Mah.Dikkaldırım
Cad. No:30 16070 Çekirge/Bursa
b) Tarihi ve saati : 13.03.2012 - 10:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası
belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre
Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu
izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgeler:
Üretici firmanın üretilen ürüne ait Gıda, Tarım ve Hayvancılık Bakanlığının ilgili mevzuatına uygun olarak alınmış ve geçerli olan kanatlı hayvan eti ve et ürünleri üretim tesisine ait Çalışma İzin Belgesi/Çalışma Ruhsatı veya İşletme Onay Belgesi aranacaktır. (Mevzuata uygun olarak alınmış geçici çalışma izin belgesi de kabul edilecektir).
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir veya noter tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren belge, standart forma uygun belge,
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyim belgeleri:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kesin kabul işlemleri tamamlanan ve Teklif edilen bedelin % 10 oranından az olmamak üzere ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler,
4.3.2. Yetkili satıcılığı veya imalatçılığı gösteren belgeler:
a) İmalatçı ise imalatçı olduğunu gösteren belge veya belgeler,
b) Yetkili satıcı veya yetkili temsilci ise yetkili satıcı ya da yetkili temsilci olduğunu gösteren belge veya
belgeler,
c) Türkiye'de serbest bölgelerde faaliyet gösteriyor ise yukarıdaki belgelerden biriyle birlikte sunduğu serbest bölge faaliyet belgesi.
İsteklilerin yukarıda sayılan belgelerden, kendi durumuna uygun belge veya belgeleri sunması yeterli kabul edilir. İsteklinin imalatçı olduğu aşağıdaki belgeler ile tevsik edilir.
Üretici firmanın üretilen ürüne ait Gıda, Tarım ve Hayvancılık Bakanlığının ilgili mevzuatına uygun olarak alınmış ve geçerli olan kanatlı hayvan eti ve et ürünleri üretim tesisine ait Çalışma İzin Belgesi/Çalışma Ruhsatı veya İşletme Onay Belgesi aranacaktır. (Mevzuata uygun olarak alınmış geçici çalışma izin belgesi de kabul edilecektir).
7.5.2.2. Çalışma İzin Belgesi /Çalışma Ruhsatı veya İşletme Onay Belgesi bulunan üretim tesislerinin ihale tarihinden önceki son altı (6) aylık dönemde en az bir kez denetlendiğine dair denetleme tutanakları ve iş
ortaklığı olması halinde en az bir ortağın bu belgeleri vermesinin yeterli olacaktır.
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.Kanatlı hayvan etleri işine ait iş deneyim belgeleri kabul edilecektir.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 20 TRY (Türk Lirası) karşılığı Bursa Tedarik Bölge Başkanlığı Tedarik Plan ve Koordinasyon Şubesi Şartname Dağıtım ve İlan Uzmanlığı Hüdavendigar Mah. Dikkaldırım Cad. No:30 16070 Çekirge/BURSA adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Bursa Tedarik Bölge Başkanlığı Hüdavendigar Mah.Dikkaldırım Cad.
No:30 16070 Çekirge/BURSA adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3'ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 180 (yüzseksen) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması | Miktar | Birim |
---|---|---|
Hindi Parça Eti Kuşbaşı | 9000,000 | Kg. |
Hindi Parça Eti Kapama | 14000,000 | Kg. |
Hindi Parça Eti Kuşbaşı | 11700,000 | Kg. |
Hindi Parça Eti Kapama | 9300,000 | Kg. |
Hindi Parça Eti Kuşbaşı | 5000,000 | Kg. |
Hindi Parça Eti Kapama | 7500,000 | Kg. |