HIRDAVAT MALZEMELERİ SATIN ALINACAKTIR
T. c. Sa ğ lık B a ka nlığ ı S a ka ry a Üniv er sit esi Eğ it i m Ve Ara şt ır ma H a st a nes i
2012 Mali Yılı 80 Kalem Hırdavat Malzemeleri Alımı İhalesi alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2012/59933
1-İda re nin
a) Adresi : Adnan Menderes Cad. Sağlık Sokak 54100 Adapazarı Sakarya
b) Telefon ve faks numarası : 2642751010 - 2642751023
c) Elektronik Posta Adresi : seahihale@gmail.com
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İha le ko n usu ma l ın
a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP'ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Sakarya Üniversitesi Eğitim ve Araştırma Hastanesi - Teknik Servis
Ambarı
c) Teslim tarihi : Yüklenici, uhdesine kalan malzemeleri sözleşmeye müteakip İdare tarafından sipariş mektubu gönderildiği tarihten itibaren 5 (Beş) iş günü içerisinde kısım kısım mesai saatleri (08:00-17:00) içerisinde teslim edecektir.
3- İha lenin
a) Yapılacağı yer : Sakarya Üniversitesi Eğitim ve Araştırma Hastanesi Başhekimliği
Merkez Kampüsü Satın Alma Birimi
b) Tarihi ve saati : 04.06.2012 - 14:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası
belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre
Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk
ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları v e
açıklamaları içeren doküman:
İdare tarafından istenildiği taktirde tedarik edilecek malların numuneleri veya katalogları belirtilen gün ve tarihte verilmek zorundadır.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı : Sakarya Üniversitesi
Eğitim ve Araştırma Hastanesi Başhekimliği Merkez Kampüsü Satın Alma Birimi adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Sakarya Üniversitesi Eğitim ve Araştırma Hastanesi Başhekimliği Merkez Kampüsü Satın Alma Birimi adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3'ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 ( Doksan) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
13. Diğer hususlar:
İstekliler tekliflerini virgülden sonra dört hane olacak şekilde verebileceklerdir.
Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması | Miktar | Birim |
---|
İdari Şartnamenin Uygun Olmaması Nedeniyle İptal Edilmiştir.
HIRDAVAT MALZEMELERİ SATIN ALINACAKTIR
T.c. Sağlık Bakanlığı Sakarya Üniversitesi Eğitim Ve Araştırma Hastanesi
Hırdavat Malzemeleri Satın Alınacaktır ihalesi , 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 16 ncı maddesine göre iptal
edilmiştir.
İhale Kayıt Numarası : 2012/59933
1- İda re nin
a) Adresi : Adnan Menderes Cad. Sağlık Sokak 54100 b) Telefon ve faks numarası : 2642751010 - 2642751023
c) Elektronik posta adresi : seahihale@gmail.com
2-İpta l e dilen iha leni n ila nın ın y a y ı mla nd ığ ı
a) Kamu İhale Bülteninin tarih ve sayısı : 16.05.2012 - 2102
b) Gazetenin adı ve tarihi (yayımlanmış ise) : : -
3- İha le İpta l Ta rihi : 16.05.2012
4- İpta l nedeni v ey a nedenleri
İdari Şartnamede uygunsuz olduğundan dolayı