• İhale No
    2020/118245
  • İhale Adı
    HOPA HALK KÜTÜPHANESİ TEŞHİR TANZİM (MEFRUŞAT)) ALIMI
  • Sektör
    Mobilya, Dekorasyon Ürün ve Hizmetleri
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    24 Mart 2020 10:00
  • İdare
    Artvin İl Özel İdaresi İhale ve Satınalma Müdürlüğü
  • İhale İli
    Artvin
  • İşin İli
    Artvin
  • Şikayet Bedeli
    50.640,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    8.447.946'TL den küçük
  • Yayın Tarihi
    06 Mart 2020
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
HALK KÜTÜPHANESİ TEŞHİR TANZİM (MEFRUŞAT) MALZEMESİ SATIN ALINACAKTIR

ARTVİN İL ÖZEL İDARESİ İHALE VE SATINALMA MÜDÜRLÜĞÜ

HOPA HALK KÜTÜPHANESİ TEŞHİR TANZİM (MEFRUŞAT)) ALIMI mal alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecek olup, teklifler sadece elektronik ortamda EKAP üzerinden alınacaktır.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İKN : 2020/118245
1-İdarenin
a) Adı : ARTVİN İL ÖZEL İDARESİ İHALE VE SATINALMA MÜDÜRLÜĞÜ
b) Adresi : Çarşı Mahallesi Ticaret ve Kültür Sitesi Kat:1 08000 - ARTVİN MERKEZ/ARTVİN
c) Telefon ve faks numarası : 4662121791 - 4662127638
ç) İhale dokümanının görülebileceği ve e-imza kullanılarak indirilebileceği internet sayfası : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu mal alımın

a) Adı : HOPA HALK KÜTÜPHANESİ TEŞHİR TANZİM (MEFRUŞAT)) ALIMI
b) Niteliği, türü ve miktarı : Hopa Halk Kütüphanesi İçin 47 Kalem Teşhir Tanzim (Mefruşat) Alımı Yapılacaktır
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
c) Yapılacağı/teslim edileceği yer : HOPA İL HALK KÜTÜPHANESİNE TESLİM EDİLECEKTİR.
ç) Süresi/teslim tarihi : Malzemeler HOPA İL HALK KÜTÜPHANESİ MÜDÜRLÜĞÜ hizmet binasına teslim edilecektir. Malzemelerin teslim yeri, nakliye, istenilen yere istifleme, indirme ve stok sahasındaki her türlü yatay düşey taşımalar ve malzemelerin montaji yükleniciye aittir Nakliye sırasında hasara uğrayan malzeme yenileriyle yüklenici tarafından ücretsiz olarak değiştirilir.
d) İşe başlama tarihi : Sözleşmeye müteakip (izleyen) 30 gün


3-İhalenin

a) İhale (son teklif verme) tarih ve saati : 24.03.2020 - 10:00
b) İhale komisyonunun toplantı yeri (e-tekliflerin açılacağı adres) : Artvin İl Özel İdaresi Çarşı Mahallesi Ticaret ve Kültür Sitesi Kat:1 İhale Komisyonu Toplantı Salonu- ARTVİN


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İsteklilerin ihaleye katılabilmeleri için aşağıda sayılan belgeler ve yeterlik kriterleri ile fiyat dışı unsurlara ilişkin bilgileri e-teklifleri kapsamında beyan etmeleri gerekmektedir.
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirkülerine ilişkin bilgileri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi bilgileri,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirkülerine ilişkin bilgiler,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat bilgileri.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.


5. Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.

7. İhale dokümanı EKAP üzerinden bedelsiz olarak görülebilir. Ancak, ihaleye teklif verecek olanların, e-imza kullanarak EKAP üzerinden ihale dokümanını indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, EKAP üzerinden elektronik ortamda hazırlandıktan sonra, e-imza ile imzalanarak, teklife ilişkin e-anahtar ile birlikte ihale tarih ve saatine kadar EKAP üzerinden gönderilecektir.

9. İstekliler tekliflerini, her bir iş kaleminin miktarı ile bu iş kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden teklif birim fiyat şeklinde verilecektir. İhale sonucunda, üzerine ihale yapılan istekli ile birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.


10. Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

11. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

12. Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.

13. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (altmış) takvim günüdür.

14.Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

15. Diğer hususlar:
Aşırı düşük teklif değerlendirme yöntemi: İhale, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin ekonomik açıdan en avantajlı teklif üzerinde bırakılacaktır.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
Çift taraflı kütüphane rafı (60*120*120*) 5 adet
Pleksi raf (A4 Boy) 3 adet
Tek Taraflı kütüphane rafı (30*80*120 14 adet
Süreli yayın rafı (35*80*190*) 2 adet
Engelli masası (80*50*90*) 3 adet
Engelli koltuğu 3 adet
Kütüphane rafı (30*80*180*) 24 adet
Çalışma masası (90*150*75*) 6 adet
Tuvaletlerin Önü Paravan (h190) 1 adet
Bilgisayar masası (48*120*75*) 1 adet
Okuma koltuğu 40 adet
Papatya masa(6 yapraklı (90 cm çaplı h 65) 2 adet
Puf (45*45*45) 10 adet
Tırtıl raf (45*45*200*) 1 adet
Playstation ünitesi (30*50*120*) 1 adet
Sek sek halısı (100*190*) 1 adet
Vestiyer gözlü kilitli (40*40*86*70*) 1 adet
Satranç masası çekmeceli (MDF üzeri laminant kaplı)50*50*50 3 adet
Puf (35*355*35*) 12 adet
Atatürk köşesi (170*200*3) 1 adet
Çocuk Bölümü Kütüphane Rafı (30*80*160) 6 adet
120 Ekran Televizyon ve Masası 1 adet
Çiftli Koltuk (55*120*80*) 2 adet
Tekli koltuk (55*6075*) 16 adet
Orta sehpa (50*50*50) 2 adet
Memur masa takımı(140*70*120*h75) 2 adet
Memur koltuğu 2 adet
Kilitli Camlı dolap (42*80*120) 2 adet
Kütüphane giriş levhası (40*60* 18 mm MDF) (Erişilebilirlik standartlarına uygun olmalıdır.) 1 adet
Zebra stor perde 50 metrekare
Çalışma saatleri ve idari kısım levhası(pirinç levha 30*20 MDF) (Erişilebilirlik standartlarına uygun olmalıdır.) 2 adet
Hizmet üniteleri kapı etiketleri aliminyum 12*19*(Erişilebilirlik standartlarına uygun olmalıdır.) 5 adet
Grafik gösterimli kapı etiketleri ithal elaksilli mat krom renkli 10*10 (Erişilebilirlik standartlarına uygun olmalıdır.) 5 adet
Okuma salonu giriş etiketi(pleksi imalat şeffaf pleksi 1cm kalınlık 18*80*-18*38 (Erişilebilirlik standartlarına uygun olmalıdır.) 2 adet
Bilgi panoları (50*70) (Erişilebilirlik standartlarına uygun olmalıdır.) 25 adet
Sehpa (45*60*50) 2 adet
Bahçe Masası (90*90*75) 10 adet
Bahçe Masa Sandalyesi 40 adet
Masaüstü Bilgisayar-(HP 400G4NU11EAAI0B500T 4GB 1TB 20’’W10 MS OFFİCE 365BİREYSEL-ELEKTRONİK LİSANS(ESD)QQ2-00006 ve ya muadili) 3 adet
Dizüstü Bilgisayar-HP250G78VT95ES i5-8265U 8GB 256GB SSD MX11015.6’’ ve ya muadili 1 adet
Yazıcı-Canon DR-C230 Yüksek Hızlı Doküman Tarayıcı veya muadili 1 adet
4TB SEAGATE SKYHAWK 64MP 7/24 RV ST4000VX007 ve ya muadili 1 adet
Güvenlik Kamerası-HAIKONDS-2CD2121GO-12MP Mini IR IP Dome Kamera (H.265+) veya muadili 4 adet
Klima Salon Tipi 2 adet
Paspas 2 adet
Camlar Yarıdan Aşağısı Film cam 10 adet
Bahçe Masa Şemsiyesi 10 adet