İhale Dosya Nu. | : | 2018-89 |
İşin Konusu / Malzeme Cinsi | : | IÇME SUYU ALIMI |
İlan Kategorisi | : | GIDA MALZEMELERI |
İşin Tanımı / Kısım ve Malzeme Miktarı | : | 2 kalem malzeme |
İhtiyaç Sahibi Birlik | : | |
Ödemeyi Yapacak Saymanlık | : | |
Satın Alma Komisyonu Tel. | : | Tel:(372) 323 0054 Fax:(372) 323 0054KDZ.EREGLI IKMAL DESTEK K.LIGI YETKILENDIRILMIS ALIM HEYETI |
Muayene Komisyonu | : | |
İşin Yapılacağı Şehir | : | ZONGULDAKZONGULDAK |
İhale Tarihi * | : | 30.05.2018 |
İhale Saati * | : | 14:00 |
İlan Edilme Tarihi * | : | 24.05.2018 |
İhale Türü | : | Mal AlımıDOGRUDAN TEMIN 22/D |
İhale Dökümanlarının Alınabileceği Yerler | : | |
İhale Dökümanı Satınalma Bedeli | : | 0 |
İhale Bitti mi ? | : | Hayır Bitmedi |
İhale Kararı | : | |
SATES İh Kayıt Nu. | : | 127642 |
Teklif Mektubu | : | TEKLİF MEKTUBU MEVCUTTUR GÖRMEK İÇİN TIKLAYINIZ |
1. IKMAL DESTEK KOMUTANLIGI KDZ.EREGLI/ZONGULDAK'ınca ihtiyaç duyulan aşağıda cins ve miktarı yazılı malzemeler/hizmetler 4734 Sayılı Kanunun 22 nci maddesi (d) bendi kapsamında DOĞRUDAN TEMİN yöntemiyle satın alınacaktır.
2. Satin alimiyla ilgili yapilacak sozlesme ve diger belgeler icin noter tasdiki aranmayacak, teminat alinmayacaktir.
3. Ödeme, malın teslimini takiben ve kabulü halinde en kısa sürede ve bir kerede EREGLI IKMAL DESTEK KOMUTANLIGI'nın düzenlediği ödeme evrakları ile KDZ.EREGLI MAL MÜDÜRLÜGÜ saymanlığı tarafından yapılacaktır. Fatura bedeli üzerinden %0,948 damga vergisi kesilecektir.
4. Ihtiyaç duyulan malzemelerin tümüne teklif verilecektir. Kismi teklifler kabul edilmeyecektir. Komutanligimiz belirtilen malzeme/mazlemeleri hangi firma/firmalardan alacağı konusunda serbesttir.
5. Yüklenici, teslim ettiği malın garantili süre içerisinde evsafını kaybetmesi halinde, evsafını kaybeden malı yenisi ile değiştirme garantisi verecektir. Yüklenici, teklif formunu imzalamak suretiyle bu hususu kabul etmiş sayılacak olup, fatura tarihi garanti süresi başlangıç tarihi kabul edilecektir.
6. Malzemeler, EREGLI IKMAL DESTEK KOMUTANLIGI'ınca siparişin verilmesini müteakip 10 (On) takvim günü içinde, bu sürenin resmi tatile uğraması halinde takip eden ilk iş günü saat 16:00a kadar taahhüt edildiği şekilde KDZ.EREGLI IKMAL DESTEK KOMUTANLIGI`NA teslim edilecektir.
7. KDV hariç tüm masraflar (vergi, harç, nakliye, sigorta, her türlü yükleme/boşaltma v.b.) yükleniciye aittir.
8. Yukarıda belirtilen esaslar çerçevesinde KDV HARİÇ NİHAİ TÜRK LİRASI (TL) teklifinizi 30/05/2018 saat 14:00 a kadar, faks yada kapalı zarf içinde EREGLI IKMAL DESTEK KOMUTANLIGI teslim etmenizi rica ederim.
9. MALZEMELERDE ARANACAK ÖZELLIKLER:
Teklif mektubunda oldugu gibidir.
ALIMA AIT IDARI HUSUSLAR:
1. Bu alim için sözlesme yapilmayacak, idari sartname düzenlenmeyecektir. Kesin teminat alinmayacaktir.
2. Teklifler belirli bir fiyat tarifesi, yaygin bayi agi olan marka güvenilirligi piyasa tarafindan kabul gören piyasa teamülü firma ürünlerinden, toplu alim fiyat avantajindan faydalanmak maksadiyla, toplam tutar bazinda en düsük fiyat esasina göre degerlendirilecektir. Idare tarafindan yeterli görülmeyen firmalar ile fiyatlari asiri düsük oldugu degerlendirilen firmalarin teklifleri dikkate alinmayacaktir.
3. Bu alim kapsaminda fiziksel muayene yapilacaktir. Muayene esnasinda kullanilacak her türlü araç, gereç ve sarf malzemesi yüklenici tarafindan karsilanacaktir. Teslim süresi içerisinde teslim edilen malin muayenede red olmasi durumunda yükleniciye yapilacak red sonucunu müteakip teslim süresinden kalan süre ile sinirli olmak kaydi ile ve 1 defaya mahsus yükleniciye mali yenisi ile degistirme hakki verilecektir. Yüklenici mali degistirmek istememesi veya degistirilen malin muayeneden red almasi durumunda yüklenici itiraz muayenesi isteyebilecektir. Itiraz muayenesinin sonucu taraflar için kesindir.
4. Teklif sahibi firma/kisi/kurum/is ortaklari terör örgütlerine üye olmadigini teklif mektubunu imzalayarak kabul etmis sayilirlar. Yaptirilacak arastirmalar sonucu baglanti tespit edilmesi halinde, alimin iptal edilecegini, alimin iptal edilmesi nedeniyle herhangi bir hak ve alacak talebinde bulunmayacagini beyan ve taahhüt etmis olurlar.
5. Yürürlükteki mevzuat geregince taahhüdün tamaminin yapilmasina ait ödenecek bütün vergi (KDV hariç) resim ve harçlarla birlik ve kurumlarin deposuna kadar tasima, ambalaj, tahmil, tahliye, tarti, her türlü sigorta ve muayene giderleri vb. yüklenici firmaya aittir.
6. Bu alim için Binde 9,48 Damga Vergisi Ödeme Emri Belgesinden idarece kesilecektir.
7. Teslimat idarenin yükleniciye yapacagi siparis tebligatlarina istinaden 10 (On) takvim günü içerisinde Eregli Ikmal Destek Komutanligina yapilacaktir. Teslimatin lojistik firmalarinca yapilmasi halinde ilgili lojistik firmasinin, idarenin belirlemis oldugu alana bosaltma/istifleme yaptirilmasi yüklenici sorumlulugundadir.
8. Yüklenicinin Vergi Borcu bulunmasi halinde idarece alacagindan kesilerek tahsil edilecektir.
9. Ödeme, malin kati kabulünü müteakip bedeline uygun olarak tanzim edilecek fatura ile birlikte yüklenicinin IBAN numarasini da içerir yazili talebine istinaden, Eregli Ikmal Destek Komutanligi tarafindan tahakkuka baglanarak Maliye Bakanliginca belirlenen usuller ile serbest birakilan ödenekler çerçevesinde talep tarihinden itibaren 30 (otuz) is günü içerisinde Eregli Mal Müdürlügünce yapilacaktir.
10. Malzemelerin fiziki muayeneleri yapilacak, laboratuar ve kimyasal muayeneleri yapilmayacaktir.
11. Ürün/Ürünlere yönelik kalite belgesi olan mallar tercih edilecektir.
12. 2000,00 TL üzeri ödemelerde Vergi Borcu Olmadigina dair vadesi geçmis borç durumunu gösterir belge (15 gün süre ile geçerli) ödemeden önce idareye teslim edilecektir.
İMZA |
|
|
|
NOT 1: Anilan özellikler haricinde ürünler için teklif verilmemesi rica olunur. Aksi teklifler degerlendirilmeyecektir.
NOT 2 : EREGLI IKMAL DESTEK KOMUTANLIGI tarafindan Dogrudan Temin Usulü ile alim yapilacak malzemelere ait dogrudan temin duyurularina ve sonuçlarina www.ekm.tsk.tr adresinden ulasabilirsiniz.
NOT 3 : E-posta adresimiz eregli.ikmal@dzkk.tsk.tr , telefon numaramiz 372 3150800-2197 , faks numaramiz 372 3150837
İlgili harcama talimatı no: 89
1. Tarafımızdan yukarıda bahse konu tüm hususlar incelenmiş, okunmuş ve herhangi bir ayrım ve sınırlama yapmadan bütün koşullarıyla kabul edilmiştir.
2.Alım konusu iş için teklif birim fiyatlar üzerinden teklif ettiğimiz toplam bedel KDV hariç ....................................... rakam ve ......................................................... yazı ile olup, toplam bedelin ayrıntısı teklif mektubumuzun ekindeki fiyat cetvelindedir.
BİRİM FİYAT TEKLİF CETVELİ | ||||||||
S.No | Stok No | Malzemenin/Hizmetin Cinsi ve Özellikleri |
Dağıtım Birimi | Miktarı | Teklif Edilen Birim Fiyat (TL) (K.D.V. hariç) |
KDV (%) |
ÖTV (%) |
Tutar (TL) (K.D.V. hariç) |
1 | 270052994 | SU ICME PET 0,5LT 1.0,5 LT.lik pet siselerde 12 li yada 24 lü nakliye ambalajlarinda teslim edilecektir. 2. Malzemeler günes isigindan koruyucu özellikli film veya koyu renk filmle sarilmis paletlerde teslim edilecektir. 3.Erikli, Pinar,Hayat,Elmacik,Saka markalarindan biri olacaktir. 4. Malzemenin son kullanma tarihi teslim tarihinden en az 11 ay sonra olacaktir. 5.Su ile temas eden ambalaj malzemesi gidalarda kullanilabilir olacaktir. Bu husus muayene ve kabul komisyonuna yazili olarak taahhüt edilecektir. 6.Gidanin tüketiminden dolayi insan sagligina etki eden hususlarin dogmasi durumunda her türlü zarar ve ziyandan yüklenici firma sorumlu olacak, bu husus yüklenici tarafindan muayene ve kabul komisyonuna yazili olarak taahhüt edilecektir. 7.Her türlü nakliye, indirme ve istif yükleniciye aittir. |
AD | 500 | ||||
2 | 270052996 | SU ICME 1.5 LT PET SISE 1.1,5 LT.lik pet siselerde 6 li 8 li ya da 12 li nakliye ambalajlarinda teslim edilecektir. 2. Malzemeler günes isigindan koruyucu özellikli film veya koyu renk filmle sarilmis paletlerde teslim edilecektir. 3.Erikli, Pinar,Hayat,Elmacik,Saka markalarindan biri olacaktir. 4. Malzemenin son kullanma tarihi teslim tarihinden en az 11 ay sonra olacaktir. 5.Su ile temas eden ambalaj malzemesi gidalarda kullanilabilir olacaktir. Bu husus muayene ve kabul komisyonuna yazili olarak taahhüt edilecektir. 6.Gidanin tüketiminden dolayi insan sagligina etki eden hususlarin dogmasi durumunda her türlü zarar ve ziyandan yüklenici firma sorumlu olacak, bu husus yüklenici tarafindan muayene ve kabul komisyonuna yazili olarak taahhüt edilecektir. 7.Her türlü nakliye, indirme ve istif yükleniciye aittir. |
AD | 1000 | ||||
TOPLAM TUTAR (K.D.V. Hariç) |
TEKLİF TARİHİ |
TEKLİFİN GEÇERLİLİK SÜRESİ |
FİRMA ADI, ADRESİ, TELEFON VE FAKS NUMARASI | VERGİ NUMARASI, BANKA ADI, HESAP NO, IBAN HESAP NO (zorunlu), ŞUBE ADI, ŞUBE KODU | TEKLİFİ VEREN YETKİLİNİN ADI, SOYADI, İMZASI VE FİRMA KAŞESİ |
Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması | Miktar | Birim |
---|