İhale Kayıt Numarası | : | 2011/26604 |
1-İdarenin | ||
a) Adresi | : | SAHINCILI DR.FAHRETTIN ÖNSEL 1 52200 ORDU MERKEZ ORDU |
b) Telefon ve faks numarası | : | 4522343232 - 4522339327 |
c) Elektronik Posta Adresi | : | ordudhs9@saglik.gov.tr |
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) | : | www.ordu-dh.gov.tr |
a) Niteliği, türü ve miktarı | : | İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir. |
b) Teslim yeri | : | Ordu Devlet Hastanesi |
c) Teslim tarihi | : | Sözleşmenin imzalandığının,idare tarafından yüklenicinin kendisine veya tebligat için gösterdiği adrese yapılacak işe başlama talimatının tebliğinden itibaren mal teslim edilecek/ işe başlanacaktır. İşin süresi 293 (ikiyüzdoksanüç) takvim günüdür. İşe başlama tarihi 14/03/2011; işi bitirme tarihi 31/12/2011 dir. Mücbir veya sair sebeplerle ihale sürecinin, uzaması nedeniyle öngörülen tarihte işe başlanılamaması halinde, İdare tarafından yeni tarihler yükleniciye bildirilir.İşe başlama tarihten itibaren 31.12.2011 (bu tarih dahil) tarihine kadar hastanenin ihtiyacı oranında belirlenen program doğrultusunda yapılacaktır. |
a) Yapılacağı yer | : | Ordu Devlet Hastanesi Şahincili Mah. Dr. Fahrettin ÖNSEL Cad. (Başhekim Yardımcıları Odası) 52200 ORDU |
b) Tarihi ve saati | : | 02.03.2011 - 11:00 |
Teklif edilen içme suyunun üretici firmasının işletme ruhsatının aslı,aslı idarece görülmüş sureti veya noter tastikli sureti ihale teklf zarfında verilecektir.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir. |
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
4.3.1. Yetkili satıcılığı veya imalatçılığı gösteren belgeler: |
a) İmalatçı ise imalatçı olduğunu gösteren belge veya belgeler, b) Yetkili satıcı veya yetkili temsilci ise yetkili satıcı ya da yetkili temsilci olduğunu gösteren belge veya belgeler, c) Türkiye’de serbest bölgelerde faaliyet gösteriyor ise yukarıdaki belgelerden biriyle birlikte sunduğu serbest bölge faaliyet belgesi. İsteklilerin yukarıda sayılan belgelerden, kendi durumuna uygun belge veya belgeleri sunması yeterli kabul edilir. İsteklinin imalatçı olduğu aşağıdaki belgeler ile tevsik edilir.
|
4.3.2. |
4.3.2.1. Standarda ilişkin belgeler: |
|
1. Teknik Şartnamede tanımlı tüm su sebillerinin temini ve her türlü bakım, onarım (yedek parça dahil) ve değiştirme faaliyetleri ile ilgili giderler yükleniciye aittir. Ayrıca sebillerin montaj ve ünitelere taşınması da yükleniciye aittir. 6 ayda bir sebillerin dezenfeksiyon işlemleri de ilgili firma tarafından ücretsiz olarak yapılacaktır.
2. Yüklenici, arızalanan su sebilleri ve dispenserlara idare tarafından arızanın bildirilmesini izleyen 6 (altı) saat içerisinde müdahale edecektir. Eğer cihaz tamir edilemiyorsa 24 (yirmi dört) saat içerisinde yenisi ile değiştirilecektir.
3. Hastane istediği zaman su numunesi alarak ilgili kuruluşlarda (halk sağlığı laboratuarı, hıfzısıhha vb.) tetkik yaptırabilir. Uygunsuzluk durumunda ihtar çekilir ve sözleşmede belirtilen günlük ceza miktarı kadar ceza uygulanır.
4. Su sebillerine konulacak plastik bardaklar yükleniciye aittir. Her gün bardak kontrolü yapılacak olup, eksik veya bardağı olmayanlar hemen tamamlanacaktır. Yapılan kontrollerde bu durumla ilgili bir eksiklik tespit edilmesi halinde sözleşmenin 34. maddesi hükümleri uygulanacaktır.
5. İstekliler, Kamu İhale Genel Tebliği`nin 16.5.2 maddesi gereğince; birim fiyatlarını virgülden sonra iki haneden fazla olacak şekilde verebileceklerdir.
Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması | Miktar | Birim |
---|---|---|
İçme Suyu (1 Damacana= 19 litre içme suyu) | 13056,00 | Damacana |