• İhale No
    2019/407102
  • İhale Adı
    İçme Suyu Arıtma Tesisi, Atık Su Arıtma Tesisi, Pompa ve Terfi İstasyonları, İçme Suyu ve Kanalizasyon Arıza İşleri İşletilmesi Hizmet İşi
  • Sektör
    Elektrik, Su ve Gaz Dağıtım ve İşletme Hizmetleri
  • İhale Tipi
    Hizmet Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    25 Eylül 2019 11:00
  • İdare
    KİLİS BELEDİYE BAŞKANLIĞI
  • İhale İli
    Kilis
  • İşin İli
    Kilis
  • Şikayet Bedeli
    202.718,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    253.439.417 TL'den fazla
  • Yayın Tarihi
    27 Ağustos 2019
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
İÇME SUYU ARITMA TESİSİ, ATIK SU ARITMA TESİSİ, POMPA VE TERFİ İSTASYONLARI, İÇME SUYU VE KANALİZASYON ARIZA İŞLERİ İŞLETİLMESİ HİZMETİ ALINACAKTIR

KİLİS BELEDİYE BAŞKANLIĞI SU İŞLERİ MÜDÜRLÜĞÜ

İçme Suyu Arıtma Tesisi, Atık Su Arıtma Tesisi, Pompa ve Terfi İstasyonları, İçme Suyu ve Kanalizasyon Arıza İşleri İşletilmesi Hizmet İşi hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2019/407102

1-İdarenin

a) Adresi : Tekye Mahallesi Cumhuriyet Alani Belediye Hizmet Binasi 1 79000 KİLİS MERKEZ/KİLİS
b) Telefon ve faks numarası : 3488131010 - 3488132517
c) Elektronik Posta Adresi : kilisfenisleri@kilis.bel.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu hizmetin

a) Niteliği, türü ve miktarı : 165 adet personel ile araç ve ekipmanlarla 24 ay süreli İçme Suyu Tesisleri ve Atık Su Tesisi ile Alt Yapı Hizmetleri Bakım Onarım Hizmetleri Alım İşi
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Yapılacağı yer : Kilis Merkez
c) Süresi : İşe başlama tarihinden itibaren 24(yirmi dört) aydır


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Kilis Belediyesi Encümen Toplantı Salonu
b) Tarihi ve saati : 25.09.2019 - 11:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğinin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimdeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu işin tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren, standart forma uygun belge,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.2.1. İsteklinin ihalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait yıl sonu bilançosu veya eşdeğer belgeleri:
a) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olan istekliler yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini,
b) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olmayan istekliler, yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini ya da bu kriterlerin sağlandığını göstermek üzere yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir tarafından standart forma uygun olarak düzenlenen belgeyi sunar,
Sunulan bilanço veya eşdeğer belgelerde;
a) Cari oranın (dönen varlıklar / kısa vadeli borçlar) en az 0,75 olması,
b) Öz kaynak oranının (öz kaynaklar/ toplam aktif) en az 0,15 olması,
c) Kısa vadeli banka borçlarının öz kaynaklara oranının 0,50’den küçük olması, yeterlik kriterleridir ve bu üç kriter birlikte aranır.
Yukarıda belirtilen kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde, son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.
Serbest meslek erbabının vereceği, ilgili mevzuatına göre düzenlenmiş ve onaylanmış serbest meslek kazanç defteri özetinde gösterilen değerlere göre, son yıla ait toplam gelirin toplam gidere oranının veya son iki yıla ait gelir ve giderlerin parasal tutarlarının ortalaması üzerinden bulunacak oranın en az (1,25) olması şartı aranır. Serbest meslek kazanç defteri özetinin yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir ya da vergi dairesince onaylı olması gerekir.
4.2.2. İş hacmini gösteren belgeler:
a) İhalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait toplam ciroyu gösteren gelir tablosu,
b) Hizmet işleri ile ilgili ciro tutarını gösteren belgeler,
Bu belgelerden birinin sunulması yeterlidir.
Toplam cironun teklif edilen bedelin %20’sinden, hizmet işleri ile ilgili cironun ise teklif edilen bedelin %12'sinden az olmaması gerekir. Bu kriterlerden herhangi birini sağlayan ve sağladığı kritere ilişkin belgeyi sunan istekli yeterli kabul edilir.
Bu kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanamadığına bakılır.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyimini gösteren belgeler:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 30 oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler veya teknolojik ürün deneyim belgesi.
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.

1-) Kamuda gerçekleştirilen Atıksu Arıtma Tesisi işletme hizmet alım işlerine ait iş deneyim belgeri benzer iş olarak değerlendirilecektir.

2-) Kamuda gerçekleştirilen İçme Suyu Arıtma Tesisi işletme hizmet alım işlerine ait iş deneyim belgeleri benzer iş olarak değerlendirilecektir.

3-) Kamuda gerçekleştirilen su şebeke hatları bakım hizmetleri işleri ve kanalizasyon hatları bakım hizmetleri işlerinin birlikte yapıldığı işlere ait iş deneyim belgeleri benzer iş olarak değerlendirilecektir.

Not: Personel çalıştırılmasına dayalı hizmet alımlarına ilişkin iş deneyim belgeleri değerlendirme dışı bırakılacaktır.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.

7. İhale dokümanının görülmesi:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Kilis Belediyesi İhale Birimi Odası adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, Birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle, her bir iş kaleminin miktarı ile bu kalemler için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (yüz yirmi) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

13. Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.

14.Diğer hususlar:
Teklifi sınır değerin altında kalan isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Kişi Sayısı Süre Birim
Saha Mühendisi(Brüt asgari ücretin %60 fazlası) 1 24 Ay
Tesis Amiri(Brüt asgari ücretin %50 fazlası) 2 24 Ay
Ekip Amiri (Brüt asgari ücretin %30 fazlası) 5 24 Ay
Saha Sorumlusu(Brüt asgari ücretin %40 fazlası) 1 24 Ay
Usta Personel(Brüt asgari ücretin %20 fazlası) 5 24 Ay
Düz İşçi(Brüt asgari ücret) 146 24 Ay
Engelli Personel(Brüt asgari ücret) 5 24 Ay
Saha Mühendisi(Brüt asgari ücretin %60 fazlası) Resmi Tatil Çalışması 31 gün
Tesis Amiri(Brüt asgari ücretin %50 fazlası) Resmi Tatil Çalışması 62 gün
Ekip Amiri(Brüt asgari ücretin %30 fazlası) Resmi Tatil Çalışması 155 gün
Saha Sorumlusu(Brüt asgari ücretin %40 fazlası) Resmi Tatil Çalışması 31 gün
Usta Personel(Brüt asgari ücretin %20 fazlası) Resmi Tatil Çalışması 155 gün
Düz İşçi(Brüt asgari ücret) Resmi Tatil Çalışması 4.526 gün
Engelli işçi(Brüt asgari ücret) Resmi Tatil Çalışması 155 gün
Saha Sorumlusu(Brüt asgari ücretin %40 fazlası) Fazla Mesai Çalışması 540 saat
Tesis Amiri(Brüt asgari ücretin %50 fazlası) Fazla Mesai Çalışması 1.080 saat
Ekip Amiri(Brüt asgari ücretin %30 fazlası) Fazla Mesai Çalışması 2.700 saat
Usta Personel(Brüt asgari ücretin %20 fazlası) Fazla Mesai Çalışması 2.700 saat
Düz İşçi(Brüt asgari ücret) Fazla Mesai Çalışması 78.840 saat
Engelli işçi(Brüt asgari ücret) Fazla Mesai Çalışması 2.700 saat
Çekici ve Açıcı Vidanjör Aracı Çalıştırması (İdare Malı) 5.848 gün
Beko Loder İş Makinesi Çalıştırılması 2.924 gün
Binek Araç Çalıştırılması 3.655 gün
Römorklu Traktör Çalıştırılması (İdare Malı) 2.924 gün
Römorklu Traktör Çalıştırılması 1.462 gün
Asfalt Kesme Makinası Çalıştırılması 731 gün
Sarf Giderleri 24 ay
Periyodik Bakım Onarım Hizmetleri 24 ay
Katyonik Polielektrolit Temini 15.700 kilogram
Sodyum Hipo Klorit Temini 164.000 kilogram
PACS Temini 270.000 kilogram
Anyonik Polielektrolit Temini 720 kilogram
Gaz Klor Temini 100.000 kilogram
Sıvı Klor Temini 60.600 litre
Laboratuvar Hizmetleri 24 ay
Büro-Kırtasiye Araç Gereçleri Temini 24 ay
Yemek Servisi Hizmetleri 626 gün
İlaçlama Hizmetleri 24 ay
İçme Suyu Abone Bağlantısı (4 Metreye Kadar) 350 adet
İçme Suyu Abone Bağlantısı (4-10 Metre Arası) 250 adet
İçme Suyu Servis Arızası Giderme (32 mm, 50 mm, 63 mm) 3.600 adet
İçme Suyu Şebeke Arızası Giderme (75 mm, 90 mm, 110 mm) 720 adet
Genel İletişim Giderleri (Ay) 24 ay
Kanalizasyon Abone Bağlantısı (4 Metreye Kadar) 350 adet
Kanalizasyon Abone Bağlantısı (4-10 Metre Arası) 250 adet
Kanalizasyon Servis Arızası Giderme 1.000 adet
Kanalizasyon Şebeke Hattı Arızası Giderme 680 adet
Rögar Kapağının Yükseltilmesi 300 adet
Soğuk Su Sayacı Montajı 12.000 adet
Tesislerde Bulunan 9 Adet Kompanzasyon Panosunun Bakımı ve Onarımı 24 ay
07 Ekim 2019

İhale İptal Edilmiş.
IKN : 2019/407102
İptal Nedeni : Diğer - Rekabetin tam olarak sağlanamaması nedeniyle
İptal Tarihi : 04 Ekim 2019