• İhale No
    2011/38255
  • İhale Adı
    İDRAR STRİBİ KARŞILIĞI OTOMATİK STRİP OKUYUCU CİHAZI ALIMI
  • Sektör
    Tıbbi Cihazlar
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    08 Nisan 2011 11:00
  • İdare
    Edirne Devlet Hastanesi
  • İhale İli
    Edirne
  • İşin İli
    Edirne
  • Yayın Tarihi
    01 Nisan 2011
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
İDRAR STRİBİ KARŞILIĞI OTOMATİK STRİP OKUYUCU CİHAZI SATIN ALINACAKTIR
SAĞLIK BAKANLIĞI MÜSTEŞARLIK Edirne Devlet Hastanesi

İDRAR STRİBİ KARŞILIĞI OTOMATİK STRİP OKUYUCU CİHAZI ALIMI
alımı
4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.


İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası:2011/38255
1-İdarenin
a) Adresi:SARICAPASA MAH. ÇUKUR ÇESME SOK. 4 22100 EDİRNE MERKEZ EDİRNE
b) Telefon ve faks numarası:2842145510-1159 - 2842123241
c) Elektronik Posta Adresi:edirnedhs4@saglik.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa):
https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/

2-İhale konusu malın
a)
Niteliği, türü ve miktarı
:İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu)
yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri
:Edirne Devlet Hastanesi Laboratuar Ambarı
c) Teslim tarihi:. İşin süresi sözleşmenin imzalanmasına müteakip idarenin talebi doğrultusunda peyderpey olarak 31/12/2012 tarihine kadar teslim edilecektir.
Teslimatlar, mesai saatleri (08:00-16:00) EDİRNE DEVLET HASTANESİ LABURATUVAR AMBARINA yapılacaktır. Kargoyla malzeme teslimi kabul edilmeyecektir.

3- İhalenin
a) Yapılacağı yer:EDİRNE DEVLET HASTANESİ BAŞTABİPLİĞİ TOPLANTI SALONU
b) Tarihi ve saati:08.04.2011 - 11:00

4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:

4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;

4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgeler:


a) İstekliler teklif etmiş oldukları malzemelerin her birine ait onaylanmış ürün numarasını (ürün barkodunu) T.C. Sağlık Bakanlığı İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası Web sitesinden alınan kayıt çıktısının teklif dosyasında sunacaklardır. Barkod numarası olmayan veya geçici barkod numarası ile teklif edilen malzemelerin teklifi değerlendirmeye alınmayacaktır.



b)İsteklilerin teklif etmiş oldukları cihazın ve kitlerin mutlaka T.C. Sağlık Bakanlığı İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankasına bildirilmiş olacak, bu kayıt ve bildirimlerde “Sağlık Bakanlığından Onaylıdır ” İbaresi yer alacaktır.



c)İhaleye iştirak eden; ithalatçı veya üretici ise T.C.Sağlık Bakanlığı İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankasından ithalatçı veya üreticinin ürünlerine alt bayi olduklarını gösterir belgeyi ihale dosyasında sunması zorunludur.



Bu belgeler (a, b ve c bentlerinde ) kalem bazında hazırlanacak olup, hangi kalemlere ait oldukları sunulan belgelerin üzerinde yazılacaktır.



d)Tıbbi Cihaz Uygulama Yönetmeliğine göre kapsam dışı olan malzemelerin kapsam dışı olduklarını gösterir üretici firma veya distribütör firma tarafından verilmiş belge yada resmi makamlarca verilen kapsam dışı olduğunu gösterir belge ihale teklif zarfında sunulacaktır.



e)İstekliler HUAP programından hazırlanmış ihale bildirim formlarını XML formatında hazırlayarak elektronik ortamda (CD) teklifle birlikte sunacaklardır.

 



4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;

4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,

4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin
yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil
Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları
gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,

4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.

4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.

4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.

4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:


a. Cihazın ve kitlerin teknik özelliklerini gösteren teknik dokümanlar, kullanım ve bakımla ilgili bilgiler, Türkçe kullanım kılavuzu ve katalogların orjinalleriyle türkçe açıklamaları ihale teklif zarfında sunulması zorunludur.



b. Firmalar şartnamedeki maddelere göre teknik şartnameye yanıt vereceklerdir.Bu cevaplar ............ marka, .......... model, ........... cihazı ve kiti teklifimizin şartnameye uygunluk belgesi başlığı altında teklif veren firmanın antetli kağıdına yazılmış ve yetkili kişi tarafından onaylanmış olarak verilmesi zorunludur.



c. Cihazlar 10 (on) yaşında büyük olmamalıdır ve cihazın yaşı imalat tarihi ve seri numarası ile belgelendirilecektir. Sözleşme süresi sonunda cihazın yaşının 10 (on) yılı geçmemiş olmasına dikkat edilecektir.



5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif
sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.


6.
İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.


7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:

7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve

50 TRY (Türk Lirası)
karşılığı

EDİRNE DEVLET HASTANESİ SATINALMA BİRİMİ adresinden satın alınabilir.


İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil

yurtiçi için 60 TRY (Türk Lirası), yurtdışı için 100 TRY (Türk Lirası)
doküman bedelini

Ziraat Bankası Edirne Şubesi (Şb. Kodu: 097) (İBAN:TR 080001000097321235095001) yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler,
ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır.
İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir.
İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından
veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.

7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları

veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri

zorunludur.



8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar
EDİRNE DEVLET HASTANESİ BAŞTABİPLİĞİ TOPLANTI SALONU
adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.


9. İstekliler tekliflerini,

mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.

Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.


10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.


11.

Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (doksan) takvim günüdür.



12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif

verilemez.







Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
İDRAR STRİBİ 230000,00 TEST