• İhale No
    2015/57848
  • İhale Adı
    İFTAR YEMEĞİ ORGANİZASYONU HİZMETİ ALINACAKTIR
  • Sektör
    Yemek Üretimi, Kantin İşletme ve Catering Servis Hizmetleri
    Araç Kiralama ve Personel Taşıma Hizmeti
  • İhale Tipi
    Hizmet Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    04 Haziran 2015 10:00
  • İdare
    BEYKOZ BELEDİYESİ DESTEK HİZMETLERİ MÜDÜRLÜĞÜ
  • İhale İli
    İstanbul
  • İşin İli
    İstanbul
  • Yayın Tarihi
    13 Mayıs 2015
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

İFTAR YEMEĞİ ORGANİZASYONU HİZMETİ ALINACAKTIR

BEYKOZ BELEDİYESİ DESTEK HİZMETLERİ MÜDÜRLÜĞÜ

2015 Yılı Ramazan Ayı Sokak İftarı İkramları hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2015/57848

1-İdarenin

a) Adresi : GÜMÜŞSUYU MAH. KELLE İBRAHİM CAD. NO: 43 34820 BEYKOZ/İSTANBUL
b) Telefon ve faks numarası : 444 666 1 - 0216 331 33 02
c) Elektronik Posta Adresi : ihale@beykoz.bel.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu hizmetin

a) Niteliği, türü ve miktarı : 12 Kalem Personel Çalıştırılması, 4 Kalem Araç Kiralama, 16 Kalem İftar Menüsü Hazırlık ve Sunumu
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Yapılacağı yer : BEYKOZ İLÇE GENELİ
c) Süresi : İşe başlama tarihi 18.06.2015, işin bitiş tarihi 15.07.2015


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Beykoz Belediye Başkanlığı Gümüşsuyu Mah. Kelleibrahim Cad. No:43 34820 Beykoz/İSTANBUL
b) Tarihi ve saati : 04.06.2015 - 10:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası veya Meslek Odası Belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, kayıtlı olduğu ticaret ve/veya sanayi odasından ya da ilgili meslek odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu ticaret ve/veya sanayi odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğinin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğinin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimdeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu işin tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren, standart forma uygun belge,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.2.1 Bankalardan temin edilecek belgeler:
Teklif edilen bedelin %10 dan az olmamak üzere istekli tarafından belirlenecek tutarda bankalar nezdindeki kullanılmamış nakdi veya gayrinakdi kredisini ya da üzerinde kısıtlama bulunmayan mevduatını gösterir banka referans mektubu,
Bu kriter mevduat ve kredi tutarları toplanmak ya da birden fazla banka referans mektubu sunularak sağlanabilir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyimini gösteren belgeler:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 35 oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler veya teknolojik ürün deneyim belgesi.
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.

Toplu Yemek Üretimi ve Dağıtımı İşleri 


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 200 TRY (Türk Lirası) karşılığı Beykoz Belediye Başkanlığı Destek Hizmetleri Müdürlüğü adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Beykoz Belediye Başkanlığı Destek Hizmetleri Müdürlüğü adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, Birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle, her bir iş kaleminin miktarı ile bu kalemler için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (altmış) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

13.Diğer hususlar:
İhale, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin ekonomik açıdan en avantajlı teklif üzerinde bırakılacaktır.

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Kişi Sayısı Süre Birim
Genel Koordinatör 1 28 Gün
Genel Koordinatör Yardımcısı 6 28 Gün
Gıda Mühendisi 1 28 Gün
Aşçıbaşı 1 28 Gün
Aşçı 1 28 Gün
Aşçı Yardımcısı 2 28 Gün
Mutfak Yardımcısı 2 28 Gün
Mutfak Bulaşık ve Temizlik Elemanı 5 28 Gün
Şöfor 9 28 Gün
Garson 90 28 Gün
Masa ve Sandalye Kurma Taşıma Ekibi 30 28 Gün
Yemek Servis Elemanı 30 28 Gün
1. Menü 36.600 adet
2. Menü 11.500 adet
3. Menü 8.200 adet
4. Menü 7.800 adet
Ekmek 82.000 adet
İftariyelik 82.000 adet
Su 132.000 adet
Ayran 82.000 adet
Servis Seti 64.100 adet
Plastik Sandalye Kiralaması (28 Gün) 2.000 adet
Plastik Masa- 4 Kişilik Kiralanması (28 Gün) 750 adet
Çöp Poseti 50 koli
Masa Örtüsü Kiralanması 800 adet
Tek Kullanımlık 5 Gözlü Köpük Servis Tabağı 100.000 adet
Tek Kullanımlık Maske 5 koli
Tek Kullanımlık Eldiven 5 koli
Midibüs (31+1 Kişilik) Kiralama (28 Gün) 3 adet
Damperli Kamyon (Yan Kapakları Açılır) Kiralanması (28 Gün) 3 adet
Yemek Sevkiyat Aracı (Kapalı Kasa) Kiralama (28 Gün) 3 adet
Genel Koordinatör Aracı (Binek Türü) Kiralanması (28 Gün) 1 adet