• İhale No
    2024/1775757
  • İhale Adı
    İki Kısımdan Oluşan Temizlik ve Orijinal Toner Mal ve Malzeme
  • Sektör
    Bilgisayar Donanımı, Büro Makineleri, Sarf Malzemeler ve Bakım
    Temizlik Malzemeleri, Haşere İlaçları ve Vektörle Mücadele Hizmetleri
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    06 Ocak 2025 14:00
  • İdare
    SİİRT ÜNİVERSİTESİ İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı
  • İhale İli
    Siirt
  • İşin İli
    Siirt
  • Şikayet Bedeli
    50.640,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    8.447.946'TL den küçük
  • Yayın Tarihi
    19 Aralık 2024
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
TEMİZLİK MALZEMESİ VE TONER SATIN ALINACAKTIR

İDARİ VE MALİ İŞLER DAİRE BAŞKANLIĞI YÜKSEKÖĞRETİM KURUMLARI SİİRT ÜNİVERSİTESİ

İki Kısımdan Oluşan Temizlik ve Orijinal Toner Mal ve Malzeme mal alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecek olup, teklifler sadece elektronik ortamda EKAP üzerinden alınacaktır.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İKN : 2024/1775757
1-İdarenin
a) Adı : İDARİ VE MALİ İŞLER DAİRE BAŞKANLIĞI YÜKSEKÖĞRETİM KURUMLARI SİİRT ÜNİVERSİTESİ
b) Adresi : SİİRT ÜNİVERSİTESİ REKTÖRLÜĞÜ İDARİ VE MALİ İŞLER DAİRE BAŞKANLIĞI KEZER YERLEŞKESİ 56100 KURTALAN YOLU ÜZERİ SİİRT MERKEZ/SİİRT
c) Telefon ve faks numarası : 4842121111 - 4842232038
ç) İhale dokümanının görülebileceği ve e-imza kullanılarak indirilebileceği internet sayfası : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu mal alımın

a) Adı : İki Kısımdan Oluşan Temizlik ve Orijinal Toner Mal ve Malzeme
b) Niteliği, türü ve miktarı : 21 KALEM TEMİZLİK SARF MAL/ MALZEMESİ, 7 KALEM ORİJİNAL TONER
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
c) Yapılacağı/teslim edileceği yer : SİİRT ÜNİVERSİTESİ İDARİ VE MAİL İŞLER DAİRE BAŞKANLIĞI AMBARI
ç) Süresi/teslim tarihi : Sözleşme imzalandıktan sonra en geç 30 gün içerisinde mallar teslim edilecektir.
d) İşe başlama tarihi : Taraflarca sözleşmenin imzalanması ile işe başlanacaktır.


3-İhalenin

a) İhale (son teklif verme) tarih ve saati : 06.01.2025 - 14:00
b) İhale komisyonunun toplantı yeri (e-tekliflerin açılacağı adres) : Siirt Üniversitesi Kezer Yerleşkesi Rektörlük A Blok İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı Toplantı Salonu


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İsteklilerin ihaleye katılabilmeleri için aşağıda sayılan belgeler ve yeterlik kriterleri ile fiyat dışı unsurlara ilişkin bilgileri e-teklifleri kapsamında beyan etmeleri gerekmektedir.
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren bilgiler;
4.1.2.1. Tüzel kişilerde; isteklilerin yönetimindeki görevliler ile ilgisine göre, ortaklar ve ortaklık oranlarına (halka arz edilen hisseler hariç)/üyelerine/kurucularına ilişkin bilgiler idarece EKAP’tan alınır.
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat bilgileri.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Numune sunulması istenmektedir.


5. Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecek olup yerli malı teklif eden yerli istekliye ihalenin 7 Kalemden Oluşan Orijinal Toner Mal ve Malzeme kısmında %15(On Beş ) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.

7. İhale dokümanı EKAP üzerinden bedelsiz olarak görülebilir. Ancak, ihaleye teklif verecek olanların, e-imza kullanarak EKAP üzerinden ihale dokümanını indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, EKAP üzerinden elektronik ortamda hazırlandıktan sonra, e-imza ile imzalanarak, teklife ilişkin e-anahtar ile birlikte ihale tarih ve saatine kadar EKAP üzerinden gönderilecektir.

9. İstekliler tekliflerini, her bir iş kaleminin miktarı ile bu iş kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden teklif birim fiyat şeklinde verilecektir. İhale sonucunda, üzerine ihale yapılan istekli ile birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.


10. Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

11. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

12. Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.

13. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (Doksan) takvim günüdür.

14.Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

15. Diğer hususlar:
Teklif fiyatı ihale komisyonu tarafından aşırı düşük olarak tespit edilen isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
ÇEKPAS (BÜYÜK BOY) 500 adet
ÇÖP KONTEYNERİ İKİ TEKERLEKLİ ÇÖP KOVASI 240 LT 25 adet
ÇÖP KOVASI (50 LT) 250 adet
ÇÖP KOVASI (METAL 12 LT) 50 adet
ÇÖP KOVASI (KÜÇÜK BOY PLASTİK) 250 adet
DEZGAH ÜSTÜ ÇEKÇEK (KÜÇÜK BOY) 100 adet
FARAŞ TAKIMI 1.000 adet
FIRÇA VE ÇEKPAS İÇİN SAP 1.000 adet
FIRÇA, ÇEKPAS VE MOP İÇİN SAP (1,5 METRELİK SAP) 250 adet
İBRİK 100 adet
İŞÇİ ELDİVENİ 500 çift
KÜREK (KÜÇÜK BOY) 250 adet
NEMLİ MOP PASPAS BEZİ ( 60 CM\'LİK) 7.500 adet
NEMLİ MOP PASPAS BEZİ (80 CM\'LİK) 2.500 adet
NEMLİ MOP TAKIMI ( 60 CM\'LİK) APARATI 750 adet
NEMLİ MOP TAKIMI ( 80 CM\'LİK) APARATI 250 adet
ODA VE SALON PARFÜMÜ (SPREY) 1.000 adet
SAPSIZ TEMİZLİK FIRÇALARI (KÜÇÜK YUMUŞAK UÇLU) 500 adet
SIVI SABUN APARATI (SABUNLUK ) 500 adet
TEMİZLİK ARABASI (TEKERLEKLİ) 50 adet
1 LİTRELİK POMPALI SIVI SABUN 2.000 adet
Kyocera TK-475 5 adet
Konica Minolta TN-414 5 adet
Samsung ML-1640 5 adet
Kyocera 6305 50 adet
Kyocera 6325 25 adet
Pantum PA-210EV 30 adet
Toshiba Universal Print 2 takım