• İhale No
    1799132
  • İhale Adı
    İl Sağlık Müdürlüğü-Temrinlik Malzeme Alım
  • Sektör
    Tıbbı İlaç ve Sarf Malzemeler
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Doğrudan Temin
  • İhale Tarihi
    14 Şubat 2019 18:00
  • İdare
    Valilik (YİKOB) Adana
  • İhale İli
    Adana
  • İşin İli
    Adana
  • Yayın Tarihi
    07 Şubat 2019
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

SATIN ALMA İLANI
Kalkınma Bakanlığı tarafından finanse edilen, Adana Valiliği 2017 Yılı SODES Programı Kapsamında İl Sağlık Müdürlüğü tarafından yürütülen 2017-01-0195 no’lu ‘’MUTLU YARINLAR MADDE BAĞIMLILIĞI EĞİTİM DANIŞMANLIK İLETİŞİM MERKEZİ (MEDİM)’’ Projesi Kapsamında 3 Kısım Temrinlik Malzeme alımı yapılacaktır.
 
 
Satın Alma Usulü
 
4734 Sayılı K.İ.K’in 22/d maddesine göre doğrudan temin
 
Alım Adı
 
Temrinlik Malzeme Alımı
 
Alımın Niteliği, Türü ve Miktarı
1.Kısım Boyama Malzemesi Temrinlik Malzeme Alımı
SİLİKONLU İÇ CEPHE BOYASI
30
KOVA
SİLİKONLU DIŞ CEPHE BOYASI
40
KOVA
RULO FIRÇA 25 CM
20
ADET
MİNİ RULO FIRÇA 10 CM
40
ADET
KESTİRME FIRÇA NO: 3
30
ADET
ROBOT FIRÇA NO: 4
30
ADET
RULO FIRÇA SIRIĞI 4 METRE
30
ADET
ZEMİN NAYLONU  4M X 5 M
100
ADET
2.Kısım Seramik Kursu için Temrinlik Kursu
SERAMİK (DUVAR)
300
M2
SERAMİK(YER)
400
M2
SERAMİK YAPIŞTIRICI
250
TORBA
DERZ DOLGU
200
TORBA
DERZ ARTISI
100
PAKET
DERZ SÜNGERİ
100
ADET
SERAMİK MALASI
20
ADET
SIVA MALASI
20
ADET
MASTAR
20
ADET
3.Kısım Sıva Kursu için Temrinlik Malzeme
KUM
100
M3
KEM SIVA
300
TORBA
ÇİMENTO
500
TORBA
SIVA KÜREĞİ
20
ADET
SIVA MALASI
20
ADET
SIVA SÜNGERİ
100
ADET
SIVA MASTARI
20
ADET
SIVA ALÇISI
250
TORBA
 
 
İlan Başlangıç -   Bitiş Tarihleri
 
07.02.2019/14.02.2019
 
İrtibat Kişisi
 
Satın Alma Memuru Selçuk ŞENTÜRK
 
Telefon No:
 
0 322 344 03 03 – 3253
 
Faks No:
 
0 322 344 19 12
 
Teklif Verileceği Adres
Adana İl Sağlık Müdürlüğü – Personel ve Destek Hizmetleri Başkanlığı İdari ve Mali Hizmetler Birimi- Satın Alma Birimi Mustafa Kemal Paşa Bulvarı No: 8 Yüreğir/ADANA
 
Teklifler İçin Son Teslim Tarihi ve Saati
 
14.02.2019 Saat 11:30
 
 
 
 
 
 
 
 
Açıklama
1. Mal veya Hizmet Alımı Hazırlanan Teknik / İdari Şartnameye uygun olarak yapılacaktır.
2. Fiyat Teklifi verebilme koşulları, isteklilerde aranacak şartlar, teknik/idari şartnameler ve varsa diğer gerekli satın alma belgeleri http://www.adanasm.gov.tr/DuyurularBolum  adresinden ücretsiz olarak temin edilebilir.
3. Teklifler belirtilen tarih ve saate kadar kapalı zarf usulü ile “Adana İl Sağlık Müdürlüğü – Personel ve Destek Hizmetleri Başkanlığı İdari ve Mali Hizmetler Birimi- Satın Alma Birimi” adresine teslim edilecektir. Bu tarih ve saatten sonra verilecek olan teklifler geçerli olmayacaktır.
4. Gelen teklifler 14.02.2019 tarihinde, saat 11:40 yapılacak oturumda yukarıda belirtilen adreste açılacaktır.
5. Satın alımı yapacak idare alımı sonuçlandırıp sonuçlandırmamakta serbesttir.
 
 
 
 
İhale Dokümanı İçin Tıklayınız

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim