• İhale No
    2011/45383
  • İhale Adı
    İLAÇ KAPLI STENT SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Laboratuvar ve Ölçüm Cihazları
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    28 Nisan 2011 10:00
  • İdare
    İstanbul Dr. Siyami Ersek Göğüs Kalp ve Damar Cerrahisi Eğitim ve Araştırma Hastanesi
  • İhale İli
    İstanbul
  • İşin İli
    İstanbul
  • Yayın Tarihi
    22 Nisan 2011
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun


İLAÇ KAPLI STENT SATIN ALINACAKTIR
Sa ğ lık B a ka nlığ ı M üst eşa rlık Gö ğ üs H a st a lı kla rı H a st a nesi -dr.siyami Ersek
2011 YILI İLAÇ KAPLI STENT alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale
usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2011/45383
1-İda re nin
a) Adresi : Tıbbıye Cd No:13 34668 ÜSKÜDAR İSTANBUL
b) Telefon ve faks numarası : 2165424434 - 2164189645
c) El ktronik Posta Adresi : istanbuleah20@saglik.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İha le ko n usu ma l ın
a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP‟ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Dr. Siyami Ersek Göğüs Kalp Ve Damar Cerrahi Hastanesi Deposu
c) Teslim tarihleri : Sözleşmeyi Müteakip Başlayacak Olup Kullanıcıların İsteği Doğrultusunda İstenilen Zaman Ve Miktarlarda Teslim Edilecek, Teslimat 31/12/2011 Tarihinde Sona Erecektir
3- İha lenin
a) Yapılacağı yer : Dr. Siyami Ersek Göğüs Kalp Ve Damar Cerrahisi Hastanesi Kule
Bina Oditoryum Salonu
b) Tarihi ve saati : 28.04.2011 - 10:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası
belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre
Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu
izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgeler:
Sağlık Bakanlığı “Tıbbi Cihaz Ve Malzeme Kayıt Sistemi” Veri Tabanına Kayıt Belgesi
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1.
4.3.1.1. Ürünlerin piyasaya arzına ilişkin belgeler:
Ürünlerin piyasaya arzına ilişkin düzenleme
- Teklif edilen malzemelerin UBB numaraları
4.3.2. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:
Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içerecek belge düzenlemeleri
-Teklif edilen ürünlerin ubb,marka ve modeli teklif mektubunda belirtilmelidir.
-Teklif edilen kalemler için teknik şartnamede istenilen şartları karşıladığını belirtir ve her bir madde için tek tek verilmiş cevap yazısı
-Ürün katalogları
-Teklif edilen malzeme için numune değerlendirmesi yapılacak olup, uygunluk/uygunsuzluk belgesi düzenlenerek ve fiyat dışı unsurlara göre karar verilecektir.Bu nedenle numunelerin ihale sırasında komisyona teslim edilmesi gerekmektedir.
-Fiyat dışı unsurların gerektirdiği belgelerin ihale dosyasında bulundurulması gerekmektedir.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif fiyatla birlikte fiyat dışındaki unsurlar da dikkate alınarak belirlenecektir. SUT fiyatı olan 1.018,00TL‟nin % 0,4‟ü olup, isteklilerin sahip oldukları puanın parasal değeri toplam tekliflerden düşülerek, ekonomik açıdan en avantajlı teklif belirlenecektir. - 20 puan: Randomize karşılaştırmalı çalışma ile ilaç kaplı stentin 5 yıllık takibinde hedef lezyona tekrar girişim oranı < % 20 olarak saptanmış olmalıdır. - 20 puan: Teklif edilen ürünün FDA onayının olması - 5 puan: Stent uzunluğu 40 + - 2mm olması -
15 puan: 2.25 size seçeneğinin olması - 10 puan: 200 hasta üzerinde SCI de yer alan A kategori dergide yayınlanmış sonuçlar olması
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı Dr. Siyami Ersek Göğüs
Kalp Ve Damar Cerrahisi Hastanesi Satınalma İhale Birimi adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil 60 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini Sağlık Kurumları 4 Nolu Döner Sermaye Saymanlığının Ziraat Bankası Üsküdar Şubesi 2442350-5003 Nolu Hesabına yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Dr. Siyami Ersek Göğüs Kalp Ve Damar Cerrahisi Hastanesi Satınalma İhale Birimi adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3‟ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (Altmış) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
22 Nisan 2011




İLAÇ KAPLI STENT SATIN ALINACAKTIR
Sağlık Bakanlığı Müsteşarlık Göğüs Hastalıkları Hastanesi -dr.siyami Ersek

İLAÇ KAPLI STENT SATIN ALINACAKTIR ihale edileceği ilan edilmiştir. Ancak 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 26 ncı maddesine göre aşağıdaki hususlarda , düzeltme ilanı yayımlanmasına karar verilmiştir. Tekliflerin hazırlanması ve sunulmasında düzeltilen maddelerin esas alınması gerekmektedir.
İhale Kayıt Numarası : 2011/45383
1- İda re nin
a) Adresi : TIB IYE CD 34668
b) Telefon ve faks numarası : 2165424434 - 2164189645
c) Elektronik posta adresi : istanbuleah20@saglik.gov.tr
ç) Ön yeterlik/İhale dokümanının görülebileceği i ternet adresi : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-Düzelt mey e K o nu İla n ın Y a y ı mla nd ığ ı
a) Kamu İhale Bülteninin tarih ve sayısı : 05.04.2011 - 1820
b) Gazetenin adı ve tarihi (yayımlanmış ise) : Kamu İhale Bülteninde Ve Yenisöz
Gazetesinde - 05.04.2011
3- Düzelt ilen [ ma d de/ ma d de ler ] şunla rdır
İlanın 5. Maddesi Aşağıdaki Şekilde Düzeltilmiştir.
Ekonomik Açıdan En Avantajlı Teklif, Fiyatla Birlikte Fiyat Dışındaki Unsurlarda Dikkate Alınarak Belirlenecektir. İlaçlı Stentlerin Verimlilik, Kalite Ve Teknik Açıdan Kullanılmak Üzere Fiyat Dışı Unsurlara Yönelik Değerlendirmeler Aşağıdaki Şekilde Düzenlenmiştir.
Sut Fiyatı Olan 1.018 Tl' Nin %1'i Olup, İsteklilerin Sahip Oldukları Puanın Parasal Değeri Toplam Tekliflerden
Düşülerek Ekonomik Açıdan En Avantajlı Teklif Belirlenecektir.
- 25 Puan: İlaç Kaplı Stentin 5 Yıllık Takibinde Hedef Lezyona Tekrar Girişim Oranı <%20 Olarak Saptanmış Olmalıdır.
- 25 Puan: Teklif Edilen Ürünün Fda Onayının Olması
- 5 Puan: Stent Uzunluğu 40+- 2 Mm Olması
- 5 Puan: 2.25 Size Seçeneğinin Olması