• İhale No
    2018/227905
  • İhale Adı
    İLAÇ SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Tıbbı İlaç ve Sarf Malzemeler
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    07 Haziran 2018 10:00
  • İdare
    Ordu İl Sağlık Müdürlüğü
  • İhale İli
    Ordu
  • İşin İli
    Ordu
  • Şikayet Bedeli
    101.344,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    8.447.946 ile 33.791.911 TL arası
  • Yayın Tarihi
    15 Mayıs 2018
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
İLAÇ SATIN ALINACAKTIR

İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ SAĞLIK BAKANLIĞI MÜSTEŞARLIK

63 Kalem Antineoplastik İlaç Alımı alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2018/227905
1-İdarenin
a) Adresi : BUCAK MAHALLESI IBNI SINA CADDESI NO:18 52200 ALTINORDU/ORDU
b) Telefon ve faks numarası : 4526662501 - 4522253649
c) Elektronik Posta Adresi : ordu@saglik.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : 63 Kalem Antineoplastik İlaç Alımı
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yerleri : Sağlık Bakanlığı-Ordu Üniversitesi Eğitim ve Araştırma Hastanesi Eczanesi, Ordu Devlet Hastanesi Eczanesi
c) Teslim tarihi : İşe başlama tarihi 01/07/2018; İş Bitirme Tarihi: 30/06/2019 tarihine (bu tarih dahil); Mücbir veya sair sebeplerle ihale sürecinin, uzaması nedeniyle öngörülen tarihte işe başlanılamaması halinde, İdare tarafından yeni tarihler yükleniciye bildirilir. 1.Sağlık Müdürlüğümüze bağlı sağlık tesislerinin her birine ihtiyaçların birimlere dağıtım listesine uygun olarak ayrı teslimat sağlanacak ve ayrı fatura kesilecektir. 2. Sözleşme imzalanan kalemler, işin başlangıcından itibaren Sağlık Müdürlüğümüze bağlı sağlık tesislerinin sipariş bildirimi üzerine gönderilmeye başlanacak ve isteyen tesiste belirtilen kişilere teslim edilecektir. Teslimatlar Hastanenin yazılı (Fax, E-Mail, Posta yolu ile) siparişlerine istinaden peyder pey ve istenildiği tarihte yapılacaktır. İstenilmeden ürün gönderimi yapılmayacaktır. 3. İhtiyaç listesinde yer alan ürünlerin peyderpey teslimatlarına ilişkin siparişler faks, e-posta veya posta ile bildirilebilir. 4.Sağlık Müdürlüğümüze veya bağlı Hastane Eczanesince bildirilen siparişler, bildirim tarihinden itibaren en geç 7 (yedi) iş günü içerisinde teslim edilecektir. Bu sürede teslim edilemeyeceği anlaşılan ürünlerle ilgili siparişi müteakip en geç 3 (Üç) iş günü içerisinde siparişi veren sağlık tesisine ve/veya idareye geri bildirim yapılacaktır. 5. Ürünlerin faturalı olarak teslimi zorunludur. Faturasız olarak sadece sevk irsaliyesi ile gönderilen ürünlerin faturaları en geç 3 iş günü içinde ilgili tesise ulaştırılmalıdır. Aksi takdirde teslim edilen ürünler iade edilir ve her türlü gönderim masrafı yüklenici tarafından karşılanır. 6. İdarelerin ihtiyaç miktarları ihale yetkilisinin onayı ile değiştirilebilecektir. İhale yetkilisi onayı ile ihtiyaç miktarında değişiklik yapılması durumunda ödeme, malzemeyi teslim alan idarenin bağlı bulunduğu saymanlık müdürlüğünce yapılacaktır.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Ordu İl Sağlık Müdürlüğü Toplantı Salonu Bucak Mah. İbni Sina Cad. No:20 - Altınordu/ORDU
b) Tarihi ve saati : 07.06.2018 - 10:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgeler:

- İstekliler Ecza Deposu ise Sağlık Bakanlığı'ndan alınmış Ecza Deposu Ruhsatnamesi, imalatçı ise Sağlık Bakanlığı'ndan alınmış İmalat İzin Belgesi, İthalatçı ise Sağlık Bakanlığı İthal İlaç İzin Belgesi'nin aslını, aslı idarece görülmüş suretini veya noter onaylı suretini ihale teklif zarfında verecektir.

- Teklif edilen ürünler T.C. İlaç ve Tıbbi Ulusal Bilgi Bankasından (UBB) onaylanmış ürün olarak yer almalıdır. UBB tarafından onaylanmayan ürünlerin alımı yapılmayacaktır. İstekliler teklif ettiği ürünlerin Sosyal Güvenlik Kurumu ve Sağlık Bakanlığı Bilgi Bankası tarafından onaylanmış bulunan ürün barkod numarasını, ihale sıra numarasına göre yazılı olarak ihale dosyasında sunmalıdır. Onaylanmış ürün numarası bulunmayan veya yanlış onaylanmış ürün numarası beyanı veren firmaların teklifleri değerlendirme dışı bırakılacaktır. Teklif edilen ürünlere ilişkin UBB tarafından onaylı olması yeterli olacaktır bunun haricinde herhangi bir kalite belgesi aranmayacaktır.


4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği veya serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir veya noter tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren belge, standart forma uygun belge,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyimini gösteren belgeler:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kesin kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 20 oranından az olmamak üzere ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler veya teknolojik ürün deneyim belgesi.
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.

Kamu veya Özel Kuruluşlara gerçekleştirilen İlaç ve Serum Alımları benzer iş olarak kabul edilecektir.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açık olup yerli malı teklif eden istekliye ihalenin tamamında % 15 (yüzde on beş) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı Ordu İl Sağlık Müdürlüğü Satın Alma ve İhale İşlemleri Birimi Bucak Mah. İbni Sina Cad. No:20 Kat:4 - Altınordu/ORDU adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Ordu İl Sağlık Müdürlüğü Satın Alma ve İhale İşlemleri Birimi Bucak Mah. İbni Sina Cad. No:20 Kat:4 - Altınordu/ORDU adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (yüz yirmi) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
13. Diğer hususlar:
İhale, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin ekonomik açıdan en avantajlı teklif üzerinde bırakılacaktır.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
Adriamisin HCl (Doksorubisin HCl) 10 mg Flakon 350 adet
Adriamisin HCl (Doksorubisin HCl) 50 mg Flakon 490 adet
Aflibersept 100 mg/4 ml Flakon 12 adet
Aflibersept 200 mg/8 ml Flakon 35 adet
Azasitidin 100 mg SC Flakon 200 adet
Bendamustin hidroklorid 25 mg Flakon 40 adet
Brentiksumab vedotin 50 mg Flakon 4 flakon
Dakarbazin 100 mg Flakon 50 adet
Desitabin 50 mg Enjektabl Flakon 55 adet
Doksorubisin HCl (Lipozomal) 20 mg 10 ml İnfüzyon Solüsyonu 38 adet
Dosetaksel 20 mg/ml Flakon 250 adet
Dosetaksel 40 mg/2 ml Flakon 60 adet
Dosetaksel 80 mg/4 ml IV Flakon 150 adet
Epirubisin HCI 50 mg/25 ml Flakon 100 adet
Etopozid 100 mg/5 ml Ampul/Flakon 70 adet
Fludarabin fosfat 50 mg IV Flakon 40 adet
Gemsitabin hidroklorür 1000 mg IV Flakon 900 adet
Gemsitabin hidroklorür 200 mg IV Flakon 920 adet
İdarubisin HCI 10 mg IV Flakon 4 adet
İfosfamid 1 g Flakon 35 adet
İfosfamid 2 g Flakon 40 adet
İfosfamid 500 mg Flakon 20 adet
İpilimumab 200 mg/40 ml IV infüzyonluk Çözelti Konsantresi İçeren Flakon 4 adet
İrinotekan hidroklorür trihidrat 100 mg/5 ml 5 ml IV Flakon 320 adet
İrinotekan hidroklorür trihidrat 300 mg/15 ml 15 ml IV Flakon 60 adet
İrinotekan hidroklorür trihidrat 40 mg/2 ml 2 ml IV Flakon 150 adet
Kalsiyum folinat 300 mg/30 ml 30 ml IM/IV Flakon 700 adet
Kalsiyum folinat 50 mg/5 ml 5 ml IM/IV Flakon 500 adet
Karboplatin 150 mg/15 ml 15 ml Flakon 270 adet
Karboplatin 450 mg/45 ml 45 ml Flakon 230 adet
Karboplatin 50 mg/5 ml 5 ml Flakon 120 adet
Kladrabin 10 mg/5 ml Flakon 5 adet
L-Asparaginaz 10000 IU Flakon 4 flakon
Merkaptopürin 50 mg Tablet 25 adet
Mesna 100 mg/ml 4 ml Ampul 695 adet
Metotreksat 50 mg/2 ml Ampul/Flakon 10 adet
Metotreksat 500 mg/20 ml Flakon 50 adet
Mitoksantron HCl 2 mg/ml 10 ml IV Flakon 5 adet
Okzaliplatin 100 mg 20 ml IV Flakon 250 adet
Okzaliplatin 200 mg 40 ml IV Flakon 30 adet
Okzaliplatin 50 mg 10 ml IV Flakon 220 adet
Paklitaksel 6 mg/ml 16.7/17 ml IV Flakon 350 adet
Paklitaksel 6 mg/ml 25 ml IV Flakon 260 adet
Paklitaksel 6 mg/ml 5 ml IV Flakon 470 adet
Paklitaksel 6 mg/ml 50 ml IV Flakon 30 adet
Pamidronat disodyum 90 mg IV Flakon 60 adet
Pemetrekset disodyum 100 mg IV İnfüzyon Solüsyonu 90 adet
Pemetrekset disodyum 500 mg İnfüzyon Solüsyonu 50 adet
Siklofosfamid 1 g Flakon 180 adet
Siklofosfamid 500 mg Flakon 80 adet
Sisplatin 10 mg 20 ml IV Flakon 330 adet
Sisplatin 100 mg 100 ml IV Flakon 250 adet
Sisplatin 50 mg 100 ml IV Flakon 140 adet
Sitarabin (Sitosin arabinosid) 100 mg/5 ml Ampul 30 adet
Sitarabin (Sitosin arabinosid) 1000 mg/20 ml Ampul/Flakon 30 adet
Topotekan HCl 4 mg IV Flakon 90 adet
Vinblastin sülfat 10 mg 10 ml IV Flakon 10 adet
Vinkristin sülfat 2 mg 2 ml IV Flakon 10 adet
Vinorelbin bitartarat 10 mg/ml 1 ml Enjektabl Çözelti/Flakon 160 adet
Vinorelbin bitartarat 50 mg/5 ml 5 ml Enjektabl Flakon 180 adet
Zoledronik asit 4 mg/5 ml IV Flakon 550 adet
5-Florourasil 1000 mg/20 ml Ampul/Flakon 2.200 adet
5-Florourasil 500 mg/10 ml Ampul/Flakon 150 adet