• İhale No
    2012/119350
  • İhale Adı
    İLAÇ SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Tıbbı İlaç ve Sarf Malzemeler
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    17 Ekim 2012 10:00
  • İdare
    İzmir İl Sağlık Müdürlüğü
  • İhale İli
    İzmir
  • İşin İli
    İzmir
  • Yayın Tarihi
    12 Eylül 2012
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
İLAÇ SATIN ALINACAKTIR
İl Sağlık Müdürlüğü

2012/119350 İhale Kayıt Numaralı 2013 Yılı İl Geneli Toplu Alım Yöntemi İle İlaç alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır: 
İhale Kayıt Numarası : 2012/119350
1-İdarenin
a) Adresi : Hürriyet Bulvari 1 Alsancak KONAK/İZMİR
b) Telefon ve faks numarası : 2324418111 - 2324455970
c) Elektronik Posta Adresi : satinalma@ism.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/

2-İhale konusu malın
a) Niteliği, türü ve miktarı :
İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yerleri : Müdürlüğümüze bağlı Kurumlarının (Dr. Behçet Uz Çocuk Hastalıkları Ve Cerrahisi Eğt. Arş. Hast., Dr. Suat Seren Göğüs Hast. Ve Cer. Eğit. Arş. Hast., İzmir Ege Doğumevi Ve Kadın Hast.Eğit.Ve Arş. Hast., Aliağa Devlet Hast., Bayındır Devlet Hast., Dr. Faruk İlker Bergama Devlet Hast., Bornova Türkan Özilhan Devlet Hast., Buca Kadın Doğum Ve Çocuk Hastalıkları Hast., Buca Seyfi Demirsoy Devlet Hastanesi Çeşme Alper Çizgenakat Devlet Hastanesi Çiğli Devlet Hastanesi, Dikili Devlet Hastanesi, Foça Devlet Hast., Karşıyaka Devlet Hast., Kemalpaşa Devlet Hast., Kiraz Devlet Hast., Nevvar-Salih İşgören Alsancak Devlet Hast., Menemen Devlet Hastanesi, Ödemiş Devlet Hastanesi, Necat Hepkon Seferihisar Devlet Hastanesi, Selçuk Devlet Hastanesi, Tire Devlet Hast., M. Enver Şenerdem Torbalı Devlet Hast., Urla Devlet Hastanesi, Katip Çelebi Üniversitesi Atatürk Eğitim Ve Araştırma Hast., İzmir Bozyaka Eğitim Ve Araş. Hast., İzmir Tepecik Eğitim Ve Araştırma Hast. Alsancak , Karşıyaka , Bornova Ağız ve Diş Sağlığı Merkezleri ve 1.Basamak Sağlık Hizmetleri)'nin Ambar Birimlerine Malzeme Talep Listesindeki kurumların talepleri doğrultusunda teslimat yapılacaktır.
c) Teslim tarihleri : SÖZLEŞMENİN İMZALANMASINA MÜTEAKİBEN KURUMLARIN YAZILI TALEBİ DOĞRULTUSUNDA 30 GÜN İÇİNDE İLK PARTİ TESLİMAT YAPILIR. DİĞER PARTİLER KURUMLARIN YAZILI TALEPLERİ DOĞRULTUSUNDA 30 GÜN İÇERİSİNDE PEYDER PEY TESLİM EDİLECEKTİR. İŞİN SÜRESİ 31.12.2012 TARİHİNE KADARDIR.

3- İhalenin
a) Yapılacağı yer : İZMİR İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ TOPLANTI SALONU
b) Tarihi ve saati : 17.10.2012 - 10:00

4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler: 
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi; 
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge, 
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge, 
4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgeler:
Sağlık Bakanlığından alınmış Ecza Deposu Ruhsatı/İmalatçı/İthalatçı belgelerinin sunulması zorunludur.

4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri; 
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi, 
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri, 
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu. 
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat. 
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz. 
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1.
4.3.1.1. Ürünlerin piyasaya arzına ilişkin belgeler:
İhalenin 8,10,11,17,18,19,21,22,23,24,25,26,28,382,383,384,385,387,388,526,527,528,529,530,531,573,574 sıra numaralı kalemlerin serum setleri için teklif edilen ürünlerin Sağlık Bakanlığı Ulusal Bilgi Bankası Barkod numaraları ile tedarikçiler ve bayilerin bayi onaylarının bulunması zorunludur.Bayi tanımlayıcı numaralarının ve ürünlerin UBB çıktılarının İhale dosyasında bulunması zorunludur.

5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir. 

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.
İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açık olup Kamu İhale Kurumu tarafından belirlenen esaslar çerçevesinde yerli malı olarak kabul edilen mal kalemini - kalemlerini teklif eden istekliler lehine % 10 oranında fiyat avantajı uygulanacaktır. 

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması: 
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı İZMİR İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ SATINALMA BİRİMİ adresinden satın alınabilir. 
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil yurtiçi için 120 TRY (Türk Lirası), yurtdışı için 150 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini T.C.ZİRAAT BANKASI EFES ŞUBESİ İBAN TR030001001333081468965002 yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir. 
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur. 

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar İZMİR İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ SATINALMA BİRİMİ adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir. 

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir. 

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir. 

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (Doksan) takvim günüdür. 

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez. 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
14 Eylül 2012




İLAÇ SATIN ALINACAKTIR İl Sağlık Müdürlüğü

İLAÇ SATIN ALINACAKTIR ihale edileceği ilan edilmiştir. Ancak 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 26 ncı maddesine göre aşağıdaki hususlarda , düzeltme ilanı yayımlanmasına karar verilmiştir. Tekliflerin hazırlanması ve sunulmasında düzeltilen maddelerin esas alınması gerekmektedir.
İhale Kayıt Numarası : 2012/119350
1- İda re nin
a) Adresi : Hürriyet Bulvari 1 Alsancak Konak/İzmir b) Telefon ve faks numarası : 2324418111 - 2324455970
c) Elektronik posta adresi : satinalma@ism.gov.tr
ç) Ön yeterlik/İhale dokümanının görülebileceği internet adresi : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-Düzelt mey e K o nu İla n ın Y a y ı mla nd ığ ı
a) Kamu İhale Bülteninin tarih ve sayısı : 12.09.2012 - 2184
b) Gazetenin adı ve tarihi (yayımlanmış ise) : -
3- Düzelt ilen [ ma d de/ ma d de ler ] şunla rdır
2-İhale Konusu Malın
c) Teslim Tarihleri : Sözleşmenin İmzalanmasına Müteakiben Kurumların Yazılı Talebi Doğrultusunda
30 Gün İçinde İlk Parti Teslimat Yapılır.Diğer Partiler Kurumların Yazılı Talepleri Doğrultusunda 30 Gün
İçerisinde Peyder Pey Teslim Edilecektir. İşin Süresi 31.12.2013 Tarihine Kadardır.