• İhale No
    2011/64596
  • İhale Adı
    İLAÇ SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Tıbbı İlaç ve Sarf Malzemeler
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    24 Mayıs 2011 14:30
  • İdare
    DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ Uygulama ve Araştırma Hastanesi
  • İhale İli
    İzmir
  • İşin İli
    İzmir
  • Yayın Tarihi
    02 Mayıs 2011
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun


İLAÇ SATIN ALINACAKTIR
Do kuz Ey lül Ü niv er sit esi Uy g ula ma Ve Ara şt ır ma H a st a nesi
31 KALEM İLAÇ alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2011/64596
1-İda re nin
a) Adresi : Inciralti Kampüsü Mithatpasa Caddesi 1606 35340 BALÇOVA İZMİR
b) Telefon ve faks numarası : 2324122401 - 2324122199
c) Elektronik osta Adresi : dsi@deu.edu.tr
ç) İhale dokümanının görü ebileceği
internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İha le ko n usu ma l ın
a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP'ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yerleri : Deu Hastanesi-Eczane Depo
c) Teslim tarihi : Yüklenici Sözleşmenin imzalanmasını müteakip mal alımlarına ilişkin muayene ve kabul işlemlerini düzenleyen Yönetmelik hükümleri gereğince ve teknik şartnamede istenilen özelliklerde olmak üzere 31.12.2011 tarihine kadar, idarenin bildireceği siparişlere istinaden ilgili siparişteki teslim tarihlerinde peyder pey teslim edilecek şekilde program yapılacaktır.
3- İha lenin
a) Yapılacağı yer : Dokuz Eylül Üniversitesi Döner Sermaye İşletmesi Mithatpaşa Cd.
No:1606 İnciraltı Kampüsü 35340 Balçova/İZMİR
b) Tarihi ve saat : 24.05.2011 - 14:30
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası
belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre
Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk
ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1.
4.3.1.1. Ürünlerin piyasaya arzına ilişkin belgeler:
İsteklilerin; imalatçı ve/veya ithalatçı olmaları halinde T.C.İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankasına (TİTUBB) kayıtlı olduklarına dair belgeyi, ecza deposu olmaları halinde ise Ecza Deposu Ruhsatnamesini teklif zarfı içinde sunmala ı gerekmektedir.
4.3.2. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:
Teklifle birlikte teknik şartnameye cevap yazısı yazılacaktır.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı Dokuz Eylül Üniversitesi
Döner Sermaye İşletmesi adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil 110 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini Vakıfbank Balçova Şubesi TR840001500158007290318513 yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale
dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Dokuz Eylül Üniversitesi Döner Sermaye İşletmesi Mithatpaşa Cd. No:1606 İnciraltı Kampüsü 35340 Balçova/İZMİR adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3'ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (Altmış) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
%10 SOYA FASÜLYESİ YAĞI İÇEREN, ORTA ZİNCİRLİ TRİGLİSERİDLİ BESLENME ÜRÜNÜ 500 ML 1500,00 ADET
AMFOTERİSİN B LİPİD KOMPLEKSİ 100 MG/20ML FLAKON 500,00 ADET
AMFOTERİSİN B, LİPOZOMAL 50 MG FLAKON 1000,00 ADET
ANIDULAFUNGIN 100 MG İNFUZYONLUK ÇÖZELTİ İÇİN TOZ FLAKON 300,00 ADET
ANTİLENFOSİT İMMÜNOGLOBÜLİN (TAVŞAN) 20 MG/ML (5ML) FLAKON 500,00 ADET
ASİKLOVİR SODYUM 250 MG FLAKON 5000,00 ADET
BİPERİDEN HİDROKLORÜR 2 MG tableT 5000,00 ADET
DESMOPRESİN ASETAT 0.1 MG tableT 300,00 ADET
DESMOPRESİN ASETAT 4 MCG/ML AMPUL 750,00 ADET
DİOSMİN 500 MG tableT 3000,00 ADET
ESANSIYEL ESER ELEMENT KONSANTRESI IV AMPUL 10000,00 ADET
ETOMİDAT 20 MG/10ML AMPUL 6000,00 ADET
FENTANİL SİTRAT 0.5 MG/10ML AMPUL 20000,00 ADET
FLUMAZENİL 0.5 MG/5ML AMPUL 5000,00 ADET
FLUTİKAZON PROPİYONAT VE SALMETEROL KSİNAFOAL 250 MCG/DOZ FLAKON 100,00 ADET
GOSERELİN ASETAT 10.8 MG FLAKON 10,00 ADET
HEPATİT B İMMÜN GLOBÜLİNİ 1085 İÜ FLAKON 200,00 ADET
KLASİK AMFOTERİSİN B 50 MG FLAKON 300,00 ADET
KLOMİPRAMİN HİDROKLORÜR 75 MG 2000,00 ADET
KOLLAJENAZ 1.2 İÜ/G POMAD 300,00 ADET
NALOKSON HİDROKLORÜR 0.4 MG/ML AMPUL 500,00 ADET
OFLOKSASİN %0,3 SOLÜSYON 1500,00 ADET
PARASETAMOL 1000 MG/1OOML FLK 1500,00 ADET
POLİDOKANOL %3 AMPUL 200,00 ADET
PROTAMİN HİDROKLORÜR 5000 İÜ/5ML AMPUL 3000,00 ADET
SEFEPİM HİDROKLORÜR 1 G İ.M./İ.V. 2000,00 ADET
ST. THOMAS SOLUSYONU (PLEGISOL) 500,00 ADET
SÜKSİNİLKOLİN KLORÜR 100 MG/5ML AMPUL 1500,00 ADET
TAKROLİMUS 1 MG KAPSÜL 10000,00 ADET
TERLİPRESİN ASETAT 1 MG FLAKON 1000,00 ADET
VALASİKLOVİR 500 MG tableT 600,00 ADET