• İhale No
    2015/27399
  • İhale Adı
    İLAÇ SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Tıbbı İlaç ve Sarf Malzemeler
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    15 Nisan 2015 14:00
  • İdare
    KOCAELİ ÜNİVERSİTESİ Uygulama ve Araştırma Hastanesi
  • İhale İli
    Kocaeli
  • İşin İli
    Kocaeli
  • Yayın Tarihi
    12 Mart 2015
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

İLAÇ SATIN ALINACAKTIR

KOCAELİ ÜNİVERSİTESİ DÖNER SERMAYE İŞLETME MÜDÜRLÜĞÜ

2015 YILI 624 KALEM İLAÇ alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2015/27399
1-İdarenin
a) Adresi : ESKI ISTANBUL YOLU 10. KM PROF.DR.BAKI KOMSUOGLU BULVARI UMUTTEPE İZMİT/KOCAELİ
b) Telefon ve faks numarası : 2623038291 - 2623038034
c) Elektronik Posta Adresi : uguraydin19@hotmail.com
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : 624 Kalem-430.286 adet 21 kutu
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Ayniyat-Depo-Eczane
c) Teslim tarihleri : İlk teslimat sözleşme imzalandıktan sonra sipariş üzerine 5 iş günü içinde yapılacak olup, kalan malzemeler yüklenici firma tarafından sipariş üzerine peyder pey teslim edilecektir. Sipariş tarihi ile ilaçların teslimi 5 iş gününü geçmeyecektir. Malzeme teslimatları CUMA günleri hariç hafta içi hergün saat 09:00 ile 15:00 arasında yapılmalıdır Malzemeler sipariş üzerine en geç 5 (beş) iş günü içinde , acil malzemeler sipariş üzerine en geç 3 (üç) iş günü içinde teslim edilmelidir. İhale siparişleri faksla (veya yüklenici tarafından talep edilmesi halinde mail yolu ile) tebliği edilecektir. Toplam Taahhüt miktarı sözleşme imzalandıktan sonra peyder pey 1 yıl içinde tamamlanacaktır.Teslimat yüklenici firma tarafından yapılacak ve Nakliye sırasında zarar görmüş ürünler teslim alınmayacaktır. Teslim edilecek ürünler yükleme, boşaltma, yol ve hava şartlarından zarar görmeden nakledilecek, yükleme ve boşaltma işlerinin kolaylıkla yapılabileceği ağırlık ve hacimde ambalajlı olarak bir firma görevlisi tarafından teslim edilecektir. İhale sonucunda kalan ilaçlar, siparişe uygun olarak teslim edilecek, bu ilaçların piyasada bulunmadığı veya üretilmediği imalatçı/ithalatçı firma tarafından belgelendirmek kaydı ile ilacın jenerik eşdeğerleri teklif edilecek (Sağlık Bakanlığı depocu Satış Fiyatı daha düşük olan ürünler hariç) vs kamu zararına yol açmayacak şekilde harcama yetkilisi onayı ile uygun görülürse kabul edilecektir.İlacın değişim yapılması durumunda kamu fiyatı üzerinden hesaplama yapılarak değişim gerçekleşecektir.İlaçların herhangi bir nedenle (ithalatın aksaması, stoklarda bulunmaması, üretiminin durdurulması, Sağlık Bakanlığı tarafından "geri çekme" işlemi uygulaması vb) yüklenici firma tarafından temin edilememesi halinde , Sosyal Güvenlik Kurumu "eşdeğer grup" uygulamasına göre kamu fiyatı daha yüksek olan bir başka benzer ilacın temin edilmesi ile yükümlü olacaktır.Teklif edilen muadil ilaçlar için fatura fiyatı sözleşmede yer alan ilaç fiyatını geçmeyecektir. Ancak piyasada etken madde açısından daha yüksek fiyata sahip olan ilaç için sözleşme yapılması ve bu ilacın piyasada olmadığının belgelendirilmesi halinde; önerilen ilacın kamu fiyatı, sözleşme yapılan ilacın kamu fiyatı ile orantılı uygulanacaktır. Hastanemizdeki depolama olanaklarının sınırlı olması nedeniyle teslim edilecek ürünlerin sipariş miktarları kurumca belirlenecek, deponun uygunluğuna göre saptanacaktır. Nakliye sırasında zarar görmüş ürünler teslim alınmayacaktır. Miadı dolmuş ya da dolmak üzere olan ilaçlar yüklenici tarafından bedelsiz değiştirilecektir. İlaç teslimatları CUMA günleri hariç hafta içi hergün saat 09:00 ile 15:00 arasında yapılmalıdır. Toplam Taahhüt miktarı sözleşme imzalandıktan sonra peyder pey 1 yıl içinde tamamlanacaktır. Ecza deposu şartnameye uygun olmayan ilaçları kendisine bildirilen tarihten itibaren en geç 48 saat içinde geri almaya ve o sürede uygununu getirmeye zorunludur. Süre içinde geri alınmayan ilaçların zayiden kurum sorumlu olmayacaktır. Gönderilen ilaçların son kullanma tarihleri mümkün olduğunca uzun olmalıdır. Gerekirse eczanedeki ilaçlar son kullanma tarihinden 3 ay önce daha uzun miatlı ilaçla değiştirilebilecektir. Değiştirilecek ilacın EK-4A listesinden çıkarılmış olması, piyasada bulunmadığı ve tüketilemediği durumlarda imalatçı fiyatlar üzerinden harcama yetkilisi onayı ile başka bir ürünle değişimi istenebilecektir. Anlaşmalı depo, anlaşma dönemi bitse dahi o dönem içerisinde alınan ilaçla yenilerini 1 ay içinde değiştirmek zorundadır. Kurum son kullanma tarihi uzun olan ilaçlar arasından seçme hakkına sahiptir. Son kullanma tarihi 5 yıl olanlar için en az 2 yıllık ve son kullanma tarihi 2 yıl olanlar için ise en az 1 yıllık miadları olan ilaçlar kuruma teslim edilecektir. Hastaneye teslim edilen ürünler İTS'ye satıcı tarafından bildirilecektir. Hastaneye ürünlerin teslimatı sisteme yapılan bildirim üzerinden yapılacaktır. İlaç Takip Sistemi ve Sağlık Bakanlığı tarafından yapılacak karekod değişiklikleri ve ilaç küpür düzenlemelerini satıcı bedelsiz yerine getirmek zorundadır.Üzerinde ihale alan firmalar sözleşme konusu ilaçlara ait İTS bildirimlerini ve karekod bilgisini teslimat aşamasında elektronik ortamda hastanemiz eczanesine aktaracaklardır. ±2-±8 C' de saklama koşulu olan ilaçlar uygun nakliye yöntemiyle kuruma teslim edilecektir.Uygun yöntemlerle gönderilmeyen ve sıcaklık derecesi uygun olmadan gönderilen ilaçlar teslim alınmayacaktır. Büyük hacimli parenteral solüsyonlar optik kontrolle, partikülsüz, parlak ve net görünümlü, dış ambalajı temiz, etiketli, hacim kontrollü, sızıntısız olmalıdır. Serum kapaklarında serumun adı, üretim tarihi olmalıdır. Serum şişelerinin ve torbalarının fiyat etiketi üzerinde 'İHALE MALIDIR SATILAMAZ' ibaresi bulunacaktır. Miadı dolmuş ya da dolmak üzere olan malzemeler yüklenici tarafından bedelsiz değiştirilecektir. Volatil inhalasyon yöntemi ile kullanılacak anestezik ilaçların dolum adaptörleri, çalışan güvenliği/sağlığı için kapalı sistem olmalıdır. Doldurma adaptörü şişeye kendinden entegre olmalıdır yada yüklenici şişe başına 1(Bir) adet doldurma adaptörü temin etmelidir. Gerekli vaporizetörler (Drager Vapor 2000-14 adet, Datex a/s 110 mg - 4 adet, Datex tec 7-2 adet) anestezi bölümüne teslim edilecektir. İstek dahilinde eklenecek marka cihazlar için yeteri miktarda Vaporizatör yüklenici firma tarafından sağlanmalıdır. Tüm vaporizatörlerin senede en az 2 kez yetkili ve belge sahibi bağımsız bir teknik servis tarafından bakım, onarım ve kalibrasyonlarının yapılmasını ve belgelenmesini sağlamalıdır.) İhale faturalarının üzerinde kik kayıt numarası olan 2015/27399 ve kalemlerin ihale sıra numarası yazmalıdır.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Kocaeli Üniversitesi Araştırma ve Uygulama Hastanesi Başhekimlik Toplantı Salonu
b) Tarihi ve saati : 15.04.2015 - 14:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgeler:

Sağlık Bakanlığı Strateji Geliştirme Başkanlığının 2008/42 nolu genelgesi gereği İlaç ihalelerine sadece ecza depoları ile ihaleye çıkılan ürünlerin imalatçı veya ithalatçı firmaları girebilir. İhaleye teklif verecek firma ilaç deposu ise Sağlık Bakanlığı tarafından verilen ilaç satmaya yetkili Sağlık Bakanlığı Ecza Deposu Ruhsatnamesinin aslı veya noter tasdikli sureti; ithalatçı ise ithal için Sağlık Bakanlığı İthal İlaç İzin Belgesi aslı veya noter tasdikli sureti; imalatçı ise Sağlık Bakanlığından alınmış İmalatçı Belgesinin aslı veya noter tasdikli suretini vermek zorundadır


4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Satış sonrası servis, bakım ve onarıma ilişkin belgeler:

 Volatil inhalasyon yöntemi ile kullanılacak anestezik ilaçların dolum adaptörleri, çalışan güvenliği/sağlığı için kapalı sistem olmalıdır. Doldurma adaptörü şişeye kendinden entegre olmalıdır yada yüklenici şişe başına 1(Bir) adet doldurma adaptörü temin etmelidir. Gerekli vaporizetörler (Drager Vapor 2000-14 adet, Datex a/s 110 mg - 4 adet, Datex tec 7-2 adet) anestezi bölümüne teslim edilecektir. İstek dahilinde eklenecek marka cihazlar için yeteri miktarda Vaporizatör yüklenici firma tarafından sağlanmalıdır. Tüm vaporizatörlerin senede en az 2 kez yetkili ve belge sahibi bağımsız bir teknik servis tarafından bakım, onarım ve kalibrasyonlarının yapılmasını ve belgelenmesini sağlamalıdır.)  

4.3.2. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

1. İstekliler birim fiyat teklif cetveli ekine teklif ettikleri ilaçların ticari adını, ilaç barkod numarasını , üretici firmasını ve bayii nosunu belirtecektir.
2.Yasaklı teyidi için firma bilgi formu doldurulmalı ve ihale dosyasına sunulmalıdır.
3.Değerlendirme aşamasında ihale komisyonu hastaneye ihale yöntemi ile ilk defa girecek ürünler için numune isteme ve kurulacak bir komisyon tarafından değerlendirme hakkına sahiptir.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açık olup yerli malı teklif eden istekliye ihalenin tamamında % 5 (yüzde beş) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 150 TRY (Türk Lirası) karşılığı KOÜ Döner Sermaye İşletme Müdürlüğü Satınalma Birimi adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil 160 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini ZİRAAT BANKASI DERİNCE ŞB :TR 1900 0100 0554 1322 1619 5001 yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ve adına ihale dokümanı satın alınacak gerçek/tüzel kişiye ait TC Kimlik/Vergi Kimlik numarası bilgisi ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Kocaeli Üniversitesi Döner Sermaye İşletme Müdürlüğü Satınalma Birimi Umuttepe Kampüsü Kocaeli adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (yüz yirmi) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim