• İhale No
    2013/96220
  • İhale Adı
    İLAÇ-SERUM, SARF, DEMİRBAŞ MALZEME SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Tıbbi Cihazlar
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    14 Ağustos 2013 10:30
  • İdare
    Niğde Halk Sağlığı Müdürlüğü
  • İhale İli
    Niğde
  • İşin İli
    Niğde
  • Yayın Tarihi
    30 Ağustos 2015
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

İLAÇ-SERUM, SARF, DEMİRBAŞ MALZEME SATIN ALINACAKTIR

T.C. SAĞLIK BAKANLIĞI TÜRKİYE HALK SAĞLIĞI KURUMU NİĞDE HALK SAĞLIĞI MÜDÜRLÜĞÜ

96 Kalem İlaç-Serum, Sarf, Demirbaş Malzeme Alımı alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2013/96220
1-İdarenin
a) Adresi : Yenice Mahallesi Süleyman Fethi Caddesi Arapdede Sokak 51100 NİĞDE MERKEZ/NİĞDE
b) Telefon ve faks numarası : 3882120011 - 3882120015
c) Elektronik Posta Adresi : nigde.hsm@saglik.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Niğde Halk Sağlığı Müdürlüğü Ambarı
c) Teslim tarihi : Sözleşme imzalandığı tarihten itibaren sarf,ilaç ve serum için en geç 5 iş günü içinde demirbaşlar içinse 10 iş günü içinde ilk teslimat yapılacaktır.Kalan mallar ise kurumun ihtiyacına binaen peyder pey sözleşme süresi içinde teslim edilecektir.Kurum tarafından, kalan malların sipariş edilmesinden sonraki en geç 5 gün içerisinde teslimat yapılacaktır.Kurum isterse sözleşme sonrasında bütün malları bir defada çekebilecektir.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Niğde Halk Sağlığı Müdürlüğü Toplantı Salonu
b) Tarihi ve saati : 14.08.2013 - 10:30


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgeler:

Sarf Malzemeler ve Cihazlar İçin

1-TITUBB’a yapılan başvurular neticesinde Sağlık Bakanlığı tarafından kayıt/bildirim işlemlerinin tamamlanmış olduğunu gösteren mala ait ürün numarasını (barkod) içeren belgeler veya bu bilgileri içeren isteklinin beyanı vermelidir.

2- İstekliler, TITUBB’da kayıtlı olduklarını gösterir belgeleri sunmak zorundadır. İhaleye giren firma bayi ise ihaleye girilen ürünün tedarikçi (üretici/ithalatçı) firmasının bayisi olduğunu gösterir belgeyi teklifi ile birlikte sunmalıdır.

3- İstekli tarafından teklif edilen ürün veya cihaz Tıbbi Cihaz Yönetmelikleri kapsamında değil ise Tıbbi Cihaz Yönetmelikleri kapsamında olmadığına dair üretici veya ithalatçı firma tarafından düzenlenmiş beyanı sunmak zorunludur. 1. ve 2. maddelere istinaden sunulacak ürüne ve istekliye ait belgelere, Birim Fiyat Teklif Cetvelinde yer verilen ürüne karşılık gelen sıra numarası yazılacaktır

İlaçlar ve Serumlar İçin

4-İhaleye sadece ecza deposu veya imalatçı veya ithalatçı firmalar girebilecek olup ,İstekli firma Ecza Deposu ise Sağlık Bakanlığından alınmış Depocu Ruhsatnamesinin aslı veya noter tasdikli suretini,imalatçı veya ithalatçı ise Sağlık Bakanlığından alınmış imalatçı veya ithalatçı olduğuna dair belgenin aslı veya noter tasdikli suretini ihale dosyasında bulundurmalıdır.


4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir veya noter tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren belge, standart forma uygun belge,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyim belgeleri:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kesin kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 20 oranından az olmamak üzere ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler.
4.3.2. Satış sonrası servis, bakım ve onarıma ilişkin belgeler:

Tıbbi Cihazlar İçin

1-Belirli periyotlarda (aylık, üç aylık, altı aylık gibi) yedek parça dâhil her türlü servis, bakım ve onarım hizmetinin garanti kapsamında yetkili firma tarafından ücretsiz olarak verilecektir. Bu hizmet alımını sağlamak için istekliler kendi taahhütleri ile birlikte yetkili üretici ve/veya ithalatçı firmaların taahhüdünü de sözleşme imzalamadan önce verecek olup söz konusu hizmetlerin bu taahhütler doğrultusunda garanti süresince yetkili servis tarafından ücretsiz olarak yerine getirecektir.

2-Garanti süresi bitiminden sonra ise yedek parça dahil ve hariç olmak üzere fiyatlar ayrı ayrı belirtilerek, katalogda belirtilen periyotlarda (aylık, üç aylık, altı aylık gibi) servis, bakım ve onarım hizmetlerinin ücreti karşılığında verileceğine dair aday veya isteklilerin kendi taahhütleri ile birlikte yetkili üretici ve/veya ithalatçı firmaların taahhüdünü de sözleşme imzalamadan önce verecektir. Bu taahhütte, kullanılacak olan yedek parçaların da garanti kapsamında olacağı ayrıca belirtilecektir.

3-Tıbbi cihazların garanti süresinde ve bitiminden sonra yapılacak bakım anlaşmalarında yıl içerisinde verimli kullanımını ve çalışma performansı standart hale getirmek için en az %95 uptime (cihaz aktif faaliyet süresi) olacaktır.Bu sürelere ulaşılamaması halinde ulaşılamayan her süre için garanti ve bakım zamanına iki katı süre eklenecektir.

4-Garanti sonrası yedek parça ihtiyacının karşılanmasında, bakım-onarım hizmet sözleşmelerinde kullanılmak üzere; teklif edilen cihaza ait tüm yedek parçalar ile ömürlü parçaların adını, kullanım ömrünü, garanti süresini, fiyatını içeren listesi Türk Lirası ve döviz bazında verilecektir. Bu listede yer alan yedek parçaların cihazın kullanım ömrü süresince taahhüt edilen döviz fiyatlarını geçmemek üzere temin edileceğine dair isteklinin taahhüdü ile birlikte üretici/ithalatçı firmanın da taahhüdü sözleşme esnasında verilecektir. Yedek parçalar ile ömürlü parçalar için teklif edilecek fiyatlar rayiç fiyatlara uygun olacak ve toplamı cihaz bedelinin %100'ünü geçmeyecektir. İstekli tarafından bu listede kasten veya sehven belirtilmeyen yedek ve ömürlü parçaların ücretsiz değiştirileceğine dair sözleşme esnasında taahhüt verilecektir
 

4.3.3. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

İstekliler bütün cihazlar için teknik şartnameye cevapları ihale dosyasında bulundurmalıdır.

4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.

Sarf Malzeme İçin:Sağlık Bakanlığı 2012/30 sayılı genelgesinde belirtilen C Grubu işler benzer iş olarak kabul edilecektir.(Kamu kuruluşlarına veya sağlık hizmeti sunan özel sağlık işletmelerine tıbbi sarf malzeme satmış olmak)

Tıbbi İlaç ve Serum İçin:Tıbbi ilaç ve/veya serum alım işi

Tıbbi Cihaz İçin:Kamu Kuruluşlarına veya sağlık hizmeti sunan özel sağlık işletmelerine teşhis veya tedavi amaçlı tıbbi cihaz satmış olmak


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.


7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 10 TRY (Türk Lirası) karşılığı Niğde Halk Sağlığı Müdürlüğü Satınalma Birimi adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil yurtiçi için 15 TRY (Türk Lirası), yurtdışı için 20 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini T.C. ZİRAAT BANKASI TR740001000214597967305001 nolu Iban hesabı yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Niğde Halk Sağlığı Müdürlüğü Satınalma Birimi adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (Doksan) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
ADRENALİN1 MG AMPÜL 250 Adet
AKİNETON1MG AMPÜL 50 Adet
ALDOLAN100 MG/2 ML 25 AMPUL 100 Adet
ANESTOLPOMAT 300 Adet
ASİSTAMPUL 300 Adet
ATROPİN0,5MG AMPÜL 400 Adet
AVİL2ML AMPÜL 5.000 Adet
BELOC5ML AMPÜL 100 Adet
BEMİKSAMPÜL 2.000 Adet
BUSCOPAN-BUTOPAN-MOLİT20 MG/ML 6 AMPUL 4.000 Adet
CALSİYUMBİCARBONAT 50 Adet
CARENA-AMİNOCARDOL240 MG 6 AMPUL 500 Adet
CHAR-FLOAQUA 206 MG 240 ML SÜSPANSİYON 50 Adet
COMBİVENTTEK DOZ İNHALER 1.000 Adet
CORASPİN100 MG 30 TABLET 20 Kutu
CORASPİN300 MG 30 TABLET 10 Kutu
AMIDOVİN150MG/3ML IV 6AMPÜL CORDORONE 200 Adet
DEKORT - DEKSAMET-ONADRON 2ML AMPÜL 2.000 Adet
DEKSTROZ%5 100 ML SETLİ 2.000 Adet
DEKSTROZ%5 500 ML SETLİ 500 Adet
DEKSTROZ%10 500 ML SETLİ 250 Adet
DEKSTROZ%20 500 ML SETLİ 50 Adet
DESAL-LASİX AMP 3.000 Adet
DİAZEPAMDESİTİN 5 MG STUBE 200 Adet
DİAZEPAM DİAZEM 2ML AMPÜL 500 Adet
DİGOXİNAMPÜL 150 Adet
DİKLORON75 MG İM AMPÜL 5.000 Adet
DİLTİZEM25MG FLAKON 50 Adet
DOPAMİNE200MG AMPÜL 100 Adet
DRAMAMİNE50MG AMPÜL 3.000 Adet
FURACİN%0,2 56GR POMAD 300 Adet
HEPARİNAMPÜL 50 Adet
HUMULİN- R 100 IU 1 FLAKON 50 Adet
GAVİSCONŞURUP 50 Adet
İSOLAYT500 CC SETLİ 300 Adet
İSOLAYTP 500 CC SETLİ 500 Adet
İSOLAYTS 500 CC SETLİ 500 Adet
İZODEKS1/3 500 ML SETLİ 1.500 Adet
İZOTONİK%09 NACL 100 ML SETLİ 2.500 Adet
İZOTONİK%09 NACL 500 ML SETLİ 3.000 Adet
JETMONAL%2 5ML 5 AMPÜL 500 Adet
KAPTORİL25 MG 50 TABLET 2.000 Adet
LAKTATLIRİNGER 500 ML SETLİ 1.000 Adet
LİBAVİT-K20 MG AMPÜL 10 Adet
MANNITOL%20 PVC 150 ML SETLİ 100 Adet
METROSEL- FLAGY % 5 100 ML SETLİ 100 Adet
MORFİNEAMPÜL 100 Adet
MUSCORIL4 MG 2 ML 6 AMPUL 4.000 Adet
NEVOFAMAMPÜL 400 Adet
NOOTROPİLAMP CEREBOFİL 500 Adet
NOVALJİNAMPUL 2.500 Adet
OKSAMEN-L- XEFO 8 MG ENJ. 1 FLAKON 2.000 Adet
PARANOX120+15 MG SUP. 300 Adet
PERFERGAN50 MG 300 Adet
PREDNOLL 20 MG AMPÜL 1.500 Adet
PREDNOLL 40 MG AMPÜL 2.000 Adet
PRİMSEL-METPAMİT-PRİMPERAN2 ML AMPÜL 4.000 Adet
PULMİCORTNEBULİZER 0,25 MG/ML 1.000 Adet
PULMİCORTNEBULİZER 0,50 MG/ML 1.000 Adet
RANİTAP- ULCURAN 50MG AMPÜL 1.500 Adet
SİLVERDİN%1 40 GR POMAD 300 Adet
TEOBAG200 100 ML(SETLI) 1.500 Adet
TRANSAMİNE%5 ML AMPÜL 100 Adet
VENTOLİNNEBULES 2,5ML 1.500 Adet
DİJİTALATEŞ ÖLÇER (BEDEN) 20 Adet
ELDİVENMEDİUM (PUDRASIZ) 50.000 Adet
ELDİVENLARGE (PUDRASIZ) 50.000 Adet
ELDİVENSMALL (PUDRASIZ) 50.000 Adet
İNTRAKETMAVİ 10.000 Adet
İNTRAKETSARI 2.000 Adet
İntraketPembe 3.000 Adet
ENJEKTÖRİNSÜLİN 1.000 Adet
ENJEKTÖR5 CC YEŞİL 30.000 Adet
ENJEKTÖR5 CC SİYAH 10.000 Adet
ENJEKTÖR2 CC YEŞİL 2.000 Adet
ENJEKTÖR2 CC SİYAH 2.000 Adet
ENJEKTÖR10 CC YEŞİL 15.000 Adet
İSOSOL- BATİKON 1 LT LIK 500 Adet
MAKASDÜZ 50 Adet
MAKASEĞRİ 50 Adet
PORTEGÜ 50 Adet
ALKOL 300 Litre
TansiyonAleti 70 Adet
OKSİJENTERAPİ CİHAZI 70 Adet
SMEARKABI 20.000 Adet
DİJİTALBEBEK TERAZİSİ 15 Adet
DİJİTALKANTAR (TIBBİ KANTAR) 2 Adet
YANGINSÖNDÜRME TÜPÜ 6 KG 40 Adet
OKSİJENTÜPÜ ORTABOY BAŞLIKLI 45 Adet
OKSİJENTÜPÜ KÜÇÜKBOY BAŞLIKLI 7 Adet
KARBONMONOKSİTÖLÇÜM CİHAZI 1 Adet
NEBÜLİZATÖR 4 Adet
FETALDOBLER 28 Adet
PANSUMANETEJERİ 16 Adet
SERUMASKISI 31 Adet
SEYYARLAMBA 45 Adet