• İhale No
    2013/104048
  • İhale Adı
    İLAÇ-SERUM VE BESLENME ÜRÜNLERİ SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Tıbbi İlaçlar ve Tıbbi Sarf Malzemeler
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    20 Ağustos 2013 10:00
  • İdare
    Mersin Kadın Doğum ve Çocuk Hastalıkları Hastanesi
  • İhale İli
    Mersin
  • İşin İli
    Mersin
  • Yayın Tarihi
    02 Ağustos 2013
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
İLAÇ-SERUM VE BESLENME ÜRÜNLERİ SATIN ALINACAKTIR
DOĞUMEVİ HASTANESİ-ÇOCUK-MERSİN SAĞLIK BAKANLIĞI TÜRKİYE KAMU HASTANELERİ KURUMU

30 Kalem Muhtelif İlaç-Serum ve Beslenme Ürünleri alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası:2013/104048
1-İdarenin
a) Adresi:Halkkent Mh. Fatih Sultan Mehmet Bulvarı No:23/A TOROSLAR/MERSİN
b) Telefon ve faks numarası:3242230701 - 3242238002
c) Elektronik Posta Adresi:satinalma@mersinkadindogumcocuk.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa): https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/

2-İhale konusu malın
a) Niteliği, türü ve miktarı :İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri :Mersin Kadın Doğum ve Çocuk Hastalıkları Hastanesi Eczane Birimi
c) Teslim tarihi:Sözleşmenin imzalanmasını müteakip başlar 31.12.2013 tarihinde sona erer. (Kurumun istediği tarih ve miktarlarda peyderpey alım yapılacaktır.)

3- İhalenin
a) Yapılacağı yer:Mersin Kadın Doğum ve Çocuk Hastalıkları Hastanesi Halkkent Mahallesi Fatih Sultan Mehmet Bulvarı No : 23/A TOROSLAR / MERSİN
b) Tarihi ve saati:20.08.2013 - 10:00

4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgeler:

Sağlık Bakanlığı´nın 2006/80 sayılı Genelgesine göre ilaç ihalelerine sadece ecza depoları ile ihaleye çıkılan ürünlerin imalatçı veya ithalatçı firmaları girebileceklerdir ve bu konudaki belgeler teklif mektubu ekinde yer almalıdır. İsteklilerin ecza deposu olması durumunda, Eczacılık Ruhsatlarının noter onaylı suretlerinin verilmesi zorunludur.


4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.

5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı Mersin Kadın Doğum ve Çocuk Hastalıkları Hastanesi Satın Alma Birimi adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil 55 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini Türkiye Halk Bankası Mersin Metropol Şubesi Hesabı (IBAN Numarası: TR32 0001 2009 5940 0005 0000 15) yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Mersin Kadın Doğum ve Çocuk Hastalıkları Hastanesi Satınalma Komisyon Başkanlığı. adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (doksan) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
Adrenalin 0.5 mg 10 ampul 3.000 Adet
Adrenalin 1mg/1ml 10 ampül 1.000 Adet
Aktif karbon sol. 200 Adet
Atropin sulfat 0,5mg/ml 10 amp 5.000 Adet
Beractant(doğal akciğer sürfaktanı) 25 mg/ml süspansiyon 100 Adet
Bupivacaine HCL 5mg+Glukosmonohidrat 80mg/ml amp. 1.000 Adet
Diazepam 5mg/ 2,5ml rektal tüp 100 Adet
Dopamin HCL 200 mg. ampul 300 Adet
Efedrin 50mg/ml amp 1.000 Adet
Fenobarbital 15 mg tab. 1.200 Adet
Flukonazol 2mg/ml 50 ml flk 200 Adet
Gentamisin 20 mg im/ıv 1 amp 2.000 Adet
Gentamisin 80 mg im/ıv 1 amp 3.000 Adet
Heparin sodyum 25.000 ünite/5 ml. flk. 300 Adet
Kalsiyum folinat 15 mg amp 20 Adet
Kaptoril 25 mg tab 300 Adet
Klonazepam gutt 15 Adet
Lornoxicam 8mg im/iv flk 500 Adet
Miosoprostol 200 mg tab 1.120 Adet
Pethidin 100 mg amp 300 Adet
Poraktan alfa 240 mg flk 50 Adet
Propofol 200 mg/ 20ml amp. 2.000 Adet
Potasyum Klorür %7,5 10 cc'lik 10 amp 5.000 Adet
Pralidoksim 200mg amp (PAM) 50 Adet
Salbutamol sülfat 1 mg./ml.2.5 ml.lik nebül 20.000 Adet
Siklofosfamit 1000 mg flk 20 Adet
Tenoksikam 20 mg flk. 1.000 Adet
Tobramisin %3 göz damlası 100 Adet
%10 Amınoasıd içeren 250ml sterıl IV sol 500 Adet
%20 Soya+zeytin yağı içeren lipid emülsiyonu 250ml sterıl IV sol 120 Adet