İLAÇ-SERUM VE BESLENME ÜRÜNLERİ SATIN ALINACAKTIR
Sağ lık B a ka nlığ ı M üst eşa rlık M er sin İl Sa ğ lı k M üdürlü ğ ü - İçe l
2012-710 Kalem Muhtelif İlaç-Serum ve Beslenme Ürn.Alımı alımı , çerçeve anlaşma yapılmasını teminen 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. Çerçeve anlaşma il düzeyinde yapılacak olup bu anlaşma kapsamında münferit sözleşme yapabilecek idareler idari şartnamede yazılıdır. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2011/141495
1-İda re nin
a) Adresi : Camiişerif Mahallesi Uray Caddesi No:30 Akdeniz/Mersin
b) Telefon ve faks numarası : 3242382810 - 3242382814
c) Elektronik Posta Adresi : mersin@mersinsaglik.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İha le ko n usu ma l ın
a) Niteliği, türü ve tahmini miktarı : İhalenin niteliği, türü ve tahmini miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP'ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yerleri : İdare Adı : Sağlık Bakanlığı Müsteşarlık Mersin İl Sağlık
Müdürlüğü - İçel Adresi : Camııserıf Mahallesı Uray Caddesı 30
33050 Telefonu : 3242382810 Faksı : 3242382814 E-Posta Adresi
:Mersin@Mersinsaglik.Gov.Tr İdare Adı : Sağlık Bakanlığı Müsteşarlık Mersin Devlet Hastanesi Adresi : Ihsaniye Mahallasi Kuva - İ Milliye Caddesi 132 33050 Telefonu : 3243363950 Faksı :
3243360258 E-Posta Adresi
:Satinalma@Mersindevlethastanesi.Gov.Tr İdare Adı : Sağlık Bakanlığı Müsteşarlık Anamur Devlet Hastanesi Adresi : Saglık Mh. Dr.Abdullah Çelık Cd. 22 33640 Telefonu : 3248148880 Faksı :
3248142355 E-Posta Adresi :Mersindhs1@Saglik.Gov.Tr İdare Adı
: Sağlık Bakanlığı Mersin Toros Devlet Hastanesi Adresi : Yenı
Mahalle Cemalpasa Caddesı 33050 Telefonu : 3242337180 Faksı :
3242388371 E-Posta Adresi :Satinalma@Torosdh.Gov.Tr İdare Adı
: Sağlık Bakanlığı Mersin Doğumevi Ve Çocuk Hastanesi Adresi :
Halkkent Fatih Sultan Mehmet Bulvari Telefonu : 3242230701
Faksı : 3242238002 E-Posta Adresi
:Satinalma@Mersinkadindogumcocuk.Gov.Tr İdare Adı : Sağlık Bakanlığı Erdemli Devlet Hastanesi Adresi : Alata Mahallesı Hastane Caddesı 100 33740 Telefonu : 3245151230 Faksı :
3245156135 E-Posta Adresi :Bilgi@Erdemlidh.Gov.Tr İdare Adı : Sağlık Bakanlığı Mersin Ağız Ve Diş Sağlığı Merkezi Adresi : Ihsanıye Mah 4935 Sk 5 33070 Telefonu : 3243363719 Faksı :
3243360890 E-Posta Adresi :Madsm@Hotmail.Com İdare Adı : Sağlık Bakanlığı Müsteşarlık Silifke Devlet Hastanesi Adresi : Göksu Mahallesı Atatürk Caddesı 1 33940 Telefonu : 3247141159
Faksı : 3247145603 E-Posta Adresi
:Silifkedhsatinalma@Hotmail.Com İdare Adı : Sağlık Bakanlığı Tarsus Devlet Hastanesi Adresi : Cumhuriyet Mh.Donuktaş Mevkii Tarsus Mersin Telefonu : 3246138184 Faksı : 3246144996 E-Posta Adresi :Tarsushastane@Mynet.Com
3- İha lenin
a) Yapılacağı yer : Mersin İl Sağlık Müdürlüğü Merkezi Satınalma Birimi Camiişerif
Mahhallesi Uray Caddesi No:30 Mersin
b) Tarihi ve saati : 21.10.2011 - 10:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası
belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre
Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Yetkili satıcılığı veya imalatçılığı gösteren belgeler:
a) İmalatçı ise imalatçı olduğunu gösteren belge veya belgeler,
b) Yetkili satıcı veya yetkili temsilci ise yetkili satıcı ya da yetkili temsilci olduğunu gösteren belge veya
belgeler,
c) Türkiye'de serbest bölgelerde faaliyet gösteriyor ise yukarıdaki belgelerden biriyle birlikte sunduğu serbest bölge faaliyet belgesi.
İsteklilerin yukarıda sayılan belgelerden, kendi durumuna uygun belge veya belgeleri sunması yeterli kabul edilir. İsteklinin imalatçı olduğu aşağıdaki belgeler ile tevsik edilir.
a) İstekli adına düzenlenen Sanayi Sicil Belgesi, b) İsteklinin üyesi olduğu meslek odası tarafından istekli adına düzenlenen Kapasite Raporu, c) İsteklinin kayıtlı olduğu meslek odası tarafından istekli adına düzenlenen İmalat Yeterlik Belgesi, ç) İsteklinin kayıtlı olduğu meslek odası tarafından istekli adına düzenlenmiş ve teklif ettiği mala ilişkin Yerli Malı Belgesi, ğ) İsteklinin alım konusu malı ürettiğine ilişkin olarak ilgili mevzuat
uyarınca yetkili kurum veya kuruluşlarca düzenlenen ve isteklinin üretici veya imalatçı olduğunu gösteren belgeler. Aday ve istekli yukarda belirtilen belgelerden birini sunması yeterlidir.
4.3.2.
4.3.2.1. Yetkili kurum ve kuruluşlara kayıtla ilgili belgeler:
b) İstekliler teklif ettikleri, ilgili malzemelerinin, Sosyal Güvenlik Kurumunun ve Sağlık Bakanlığının bilgi bankasına kayıt edilmiş ve onaylanmış ürünlerinden temin etmeleri; Kurum bilgi bankası tarafından onaylanmış
bulunan ürün numarası ( Barkod) medula sistemine kayıtlı bulunması gerekmektedir. c) İstekliler teklif ettikleri ürünlerin onaylanmış bulunan ürün numarasını ( barkod) medula sistemine kayıt edilecek şekilde teklif sırasına göre liste halinde düzenleyerek teklif zarfları ile birlikte sunacaklardır. d) 29/09/2008 tarih ve 27012 mükerrer sayılı Resmi gazetede yayınlanan Sağlık uygulama tebliği 20.1 ve 31/12/2008 270/97 7. mükerrer Sağlık Uygulama tebliğinde değişiklik yapılmasına dair tebliğin 13. maddesi (a) fıkrası 3. fıkranın son cümlesi olarak bir malzemenin UBB kayıtlı olması bu malzemenin Kurumca ödenmesi için tek başına yeterli olmayıp, aynı zamanda distribitör ve / veya ana bayice alt bayilerinde UBB de tanımlanmış olması halinde fatura bedelleri kurumca karşılanacaktır. İbaresi eklendiğinden, temin edilen tıbbi malzemelerin distiribitör ve / veya ana bayice alt bayilerinde tanımlanmış olması isteklilerce belgelenecektir.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı tekliften başlamak üzere listeye alınacak teklifler sadece fiyat esasına göre
belirlenecektir.
6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı Mersin Sağlık Müdürlüğü
Merkezi Satınalma Birimi,EKAP adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil 110 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini Mersin İl Sağlık Müdürlüğüne bağlı Mersin Sağlık Kurumları 1 Nolu Döner Sermaye Saymanlığının T.C. Ziraat Bankası Mersin Merkez Şubesi Nezdindeki TR
5300 0100 0207 3511 7920 5001 no`lu hesabına yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Mersin İl Sağlık Müdürlüğü Merkezi Satınalma Birimi adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, her bir iş kaleminin miktarı ile bu iş kalemleri için teklif ettikleri birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle birim fiyat
çerçeve anlaşma imzalanacaktır. Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
10. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (Yüzyirmi ) takvim günüdür.
11. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
12. İhale sonucunda 12 ay süreli çerçeve anlaşma imzalanacaktır.
13. İhale sonucunda üçten az olmamak üzere yeterli olduğu tespit edilen 15 (Onbeş) istekli ile çerçeve anlaşma imzalanacaktır.
14. Çerçeve anlaşma yapılmış olması idareye çerçeve anlaşma konusu alımlar yönünden alım yapma yükümlülüğü getirmez.
15. Diğer hususlar:
UBB Kaydı gereken ürünlerle ilgili yüklenicilerin teslim ettiği malların Satınalma,Muayene ve Tahakkuk
aşamasında ,UBB'de kaydı olmazsa ve/veya kaydı iptal edilmişse yada durdurulmuşsa ürünlerin kabulü yapılmayacaktır.
Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması | Miktar | Birim |
---|