• İhale No
    2012/13300
  • İhale Adı
    İLAÇ VE SERUM SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Tekstil ve Konfeksiyon Ürünleri, İş Güvenliği Malzemeleri
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    24 Şubat 2012 10:00
  • İdare
    AĞRI DEVLET HASTANESİ
  • İhale İli
    Ağrı
  • İşin İli
    Ağrı
  • Yayın Tarihi
    09 Şubat 2012
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun


İLAÇ VE SERUM SATIN ALINACAKTIR
Sa ğ lık B a ka nlığ ı A ğ rı Devlet Hastanesi
32 Kalem İlaç Ve Serum Alımı alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2012/13300
1-İda re nin
a) Adresi : fırat mah. a. melik özmen cad. tedaş yanı merkez ağrı
b) Telefon ve faks numarası : 4722151056 - 4722153422
c) Elektronik Posta Adresi : agridevlet@hotmail.com
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İha le ko n usu ma l ın
a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP'ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Ağrı Devlet Hastanesi Baştabipliği
c) Teslim tarihi : Sözleşmenin imzalanmasını takip eden 5 gün içerisinde işe başlanır yüklenici teslimatı eczanenin sparişi(spariş en 10 gün içerisinde eczaneye ulaştırılacaktır.) üzerine 120 gün içerisinde peyder pey gerçekleştirecektir.
3- İha lenin
a) Yapılacağı yer : Ağrı Devlet Hastanesi Baştabipliği Yemekhanesi
b) Tarihi ve saati : 24.02.2012 - 10:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası
belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre
Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı Ağrı Devlet Hastanesi
Baştabipliği Satınalma Birimi adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil 110 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini TR940001500158007293685688 Nolu Vakıflar Bankası Ağrı Şubesine yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale
dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da
dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Ağrı Devlet Hastanesi Baştabipliği Satınalma Birimi adresine elden
teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3'ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (altmış) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
SERUM 1/3 İZODEKS PVC 500 ML (PVC TORBA)(SETLI) 500,000 ADET
%0,9 IZOTONIK SODYUM KLORUR SOLUSYONU 100 ML (PVC TORBA) SETLI 500,000 ADET
%0,9 IZOTONIK 1000 ML SOLUSYON (PVC TORBA)(SETLI) 3000,000 ADET
%5 DEKSTROZ 500 ML SOLUSYON (PVC TORBA) SETLI 2000,000 ADET
ADRENALIN 0,5 MG 10 AMPUL 5000,000 ADET
AMINO ASIT + GLUKOZ + LIPID SOLUSYONU 1440 ML 200,000 ADET
AMPISILIN + SULBAKTAM IV 1 GR 1 FLAKON 3000,000 ADET
ASETILSISTEIN %10 3 ML 300 MG 5 AMPUL 5000,000 ADET
ASIKLOVIR 250 MG 1 FLAKON 100,000 ADET
ATROPIN SULFAT 1 MG 10 AMPUL 500,000 ADET
BUDEZONID 0,25 MG/ML NEBULIZER SUSPANSİYON 2ML 20 AMPUL 5000,000 ADET
DEKSAMETAZON SODYUM FOSFAT 2 ML 8 MG 1 AMPUL 2500,000 ADET
ENOKSAPARIN SODYUM 6000 ANTI-XA IU/0,6 ML KULL.HAZIR ENJEKTOR 1000,000 ADET
FERRI HIDROKSIT+ SAKKAROZ 100 MG/5 ML IV INFUZYONLUK KONSANTRE COZELTI ICEREN 5 AMPUL 250,000 ADET
MISIR BAZLI 130/0,4 HIDROKSIETIL NISASTA % 6 500 ML SOLUSYON 250,000 ADET
HIYOSIN N BUTILBROMUR 20 MG 6 AMPUL 8000,000 ADET
IPRATROPIUM BROMUR MONOHIDRAT + SALBUTAMOL SULFAT TEK DOZ 20 FLAKON 3500,000 ADET
SERUM LAKTATLI RINGER 1000 ML (PVC TORBA)(SETLI) 1000,000 ADET
LAKTULOZ 667 MG 250 ML SOLUSYON 200,000 ADET
LANSOPRAZOL 30 MG 14 KAPSUL 1000,000 ADET
MAGNEZYUM SULFAT %15 10 ML AMPUL 1000,000 ADET
METILPREDNIZOLON SODYUM SUKSINAT 40 MG 1 AMPUL 3000,000 ADET
MOKSIFLOKSASIN 400 MG/250 ML IV INF. SOLUSYONU 200,000 ADET
PIPERASILIN + TAZOBAKTAM 4,50 GR IV 1 FLAKON 200,000 ADET
RANITIDIN 50 MG 5 AMPUL 12000,000 ADET
ROKURONYUM BROMUR 50 MG 5 ML ENJ. SOL. 10 FLAKON 200,000 ADET
SALBUTAMOL 2,5ML 20 DOZ NEBUL 8000,000 ADET
SEFTRIAKSON SODYUM 1 GR IV 1 FLAKON 3000,000 ADET
SEVOFLURANE LIKIT %100 (250 ML SOLUSYON) 100,000 ADET
TRANEKSAMIK ASIT %10 A/H IV ENJ. COZELTI 10 AMPUL 500,000 ADET
VITAMIN C 5 ML 500 MG 5 AMPUL 500,000 ADET
DENGELI ELEKTROLIT SOL (PVC TORBA) 500 ML SETLI 1000,000 ADET