İLAÇ VE SERUM SATIN ALINACAKTIR
Sa ğ lık B a ka nlığ ı M üst eşa rlık P en di k Dev let H a st a nesi
23 Kalem İlaç Ve Serum Alımı alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2011/85231
1-İda re nin
a) Adresi : Dr. Orhan Maltepe Cad. No:15 Pendik İstanbul
b) Telefon ve faks numarası : 2164912937 - 2164837647
c) Elektronik Posta Adresi : satinalma@pendikdevlethastanesi.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İha le ko n usu ma l ın
a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP'ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Pendik Devlet Hastanesi ( Dr.Orhanmaltepe cad.No.17) Eczane Deposu
c) Teslim tarihi : Sözleşme imzalandıkdan sonra, ihtiyaca binaen Eczane tarafından sipariş formları çekilecektir.Çekilen sipariş formlarına istinaden malzemeler,sipariş formları tarihinden itibaren 5(beş)iş günü içerisinde hastane eczane deposuna teslim edilecektir.Bütün malzemelerin tüketimi peyder pey olarak 15.12.2011 tarihine kadar teslim edilecektir.
3- İha lenin
a) Yapılacağı yer : Pendik Devlet Hastanesi Dr.Orhan Maltepe Cad. No:17
Pendik/İstanbul
b) Tarihi ve saati : 01.07.2011 - 10:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası
belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre
Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu
izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgeler:
1-İstekliler Muayene ve Kabul aşamasında teslimatını yapacakları malzemelerin(TİT UBB )TC.İlaç ve Tıbbi
Cihaz Ulusal Bilgi Bankasına kayıtlı olduklarını belgelendireceklerdir.
2-İstekliler Ecza deposu ise Ecza Deposu ruhsatı belgesinin aslı veya noter onaylı suretini, imalatçı firma ise Sağlık Bakanlığından alınan imalat izin belgesinin aslı veya noter onaylı suretini, ithalatçı ise Sağlık Bakanlığından alınan ithalat izin belgesinin aslı veya noter onaylı suretini sunacaklardır.
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1.
4.3.1.1. Yetkili kurum ve kuruluşlara kayıtla ilgili belgeler:
Tıbbi Cihaz Yönetmelikleri kapsamında; teklif edilen malzemenin T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankasına (TITUBB) kayıtlı olması ve alımı yapılacak tıbbi malzemelerin TITUBB´da Sağlık Bakanlığı tarafından onaylı olması şartı aranacaktır. İstekliler her bir kaleme karşılık gelen barkod numaraları ve firma/bayii tanımlayıcı numaralarını internet çıktısı olarak teklif zarflarında sunacaklardır. Sağlık Bakanlığı onayı olmayan ve barkod numarası eksik veya hatalı olan teklifler değerlendirme dışı bırakılacaktır. Tıbbi Cihaz Yönetmelikleri kapsamında olmayan malzemeler için üreticinin veya ithalatçının yönetmelikler kapsamında olmadığına dair beyanı esas alınarak işlemler yürütülecektir. Bu durumda ayrıca belge aranmayacaktır. Ancak içerik ve özellikleri ile aynı olan iki ürün hakkında çelişkili belge veya kayıtlar
bulunması ürünün bu yönetmelikler kapsamına girip girmediği ve tıbbi cihazların sınıfları konusunda tereddüde düşülmesi halinde idarece, ürüne ait belgeleri İlaç ve Eczacılık Genel Müdürlüğü´ne intikal ettirilerek görüş alınacaktır.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 25 TRY (Türk Lirası) karşılığı Pendik Devlet Hastanesi
Satın Alma Birimi adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Pendik Devlet Hastanesi Satın Alma Birimi adresine elden teslim
edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3'ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (Altmış) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması | Miktar | Birim |
---|---|---|
ASETİLSTEİN %10 300 MG/3 ML AMP. | 500,000 | ADET |
AMPISILIN 500 MG 1 FLAKON | 500,000 | ADET |
METOPROLOL 50 MG.TAB. | 100,000 | ADET |
LEVOBUPIVAKAIN 50 MG/10ML INF. ICIN KONS.ÇÖZELTİ İÇEREN 10 ML *10 AMPUL | 30,000 | ADET |
ROKURONYUM BROMUR 50 MG 5 ML ENJEKTÖR SOLUSYON 10 FLAKON | 700,000 | ADET |
ETOMİDAT 10 ML 2 MG. AMP. | 50,000 | ADET |
FENTANYL 0.05 2 ML FLK. | 1300,000 | ADET |
MISIR BAZLI 130/0,4 HIDROKSIETİL NİŞASTA 500 ML | 30,000 | ADET |
ISOSORBİT DINITRAT 5 MG.TAB. | 500,000 | ADET |
MENADION SODYUM 20 MG.AMP. | 150,000 | ADET |
GLISEROL+SODYUM SITRAT+SORBITOL 10 GR 135 ML AMPUL | 250,000 | ADET |
KLOPIDOGREL HIDROJEN SULFAT 75 MG TAB. | 140,000 | ADET |
BUDESONİD 0.5 MG/ML NEBUL | 1000,000 | ADET |
RIFAMICIN SODYUM 250 MG 3 ML 1 AMP. | 400,000 | ADET |
GUMUŞ SULFADIAZIN %1 40 GR KREM | 50,000 | ADET |
NITROGLISERİN 5 MG 5 FLASTER | 100,000 | ADET |
SEVOFLURANE 250 ML %100 LIKID | 300,000 | ADET |
ARTICAİN (40 MG/ML)+EPİNEFRIN (0.01 MG/ML)2 ML 2 AMP. | 30000,000 | ADET |
AMINO ASIT +GLUKOZ+LIPID SOLUSYONU 1000-1440 ML | 50,000 | ADET |
IPRATROPIUM BROMURMONOHIDRAT +SALBUTAMOL SULFAT 20 FLAKON | 1000,000 | ADET |
DIAZEM 5 MG 5 REKTAL TÜP | 20,000 | ADET |
DOPAMIN HCL 200 MG/5 ML ENJEKSİYONLUK SOLUSYON İÇEREN 5 AMPUL | 200,000 | ADET |
EFEDRİN HCL 0.05 GR 1 ML AMPUL | 100,000 | ADET |