• İhale No
    2014/2548
  • İhale Adı
    İLAÇ VE SERUM SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Tıbbı İlaç ve Sarf Malzemeler
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    12 Şubat 2014 10:00
  • İdare
    SAĞLIK BAKANLIĞI TÜRKİYE KAMU HASTANELERİ KURUMU
  • İhale İli
    Uşak
  • İşin İli
    Uşak
  • Yayın Tarihi
    21 Ocak 2014
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

İLAÇ VE SERUM SATIN ALINACAKTIR

UŞAK İLİ KAMU HASTANELERİ BİRLİĞİ GENEL SEKRETERLİĞİ

İLAÇ VE SERUM ALIMI İŞİ alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2014/2548
1-İdarenin
a) Adresi : CUMHURİYET MAHALLESİ 1. EMLAK SOKAK NO: 39 64100 MERKEZ/UŞAK
b) Telefon ve faks numarası : 2762167000-112 - 2762238477
c) Elektronik Posta Adresi : ukhbmsb@hotmail.com
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : 53 KALEM İLAÇ VE SERUM ALIMI İŞİ / Mal Alımı
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yerleri : Uşak Devlet Hastanesi Ambarı, Banaz Devlet Hastanesi Ambarı, Eşme Devlet Hastanesi Ambarı ve Sivaslı Devlet Hastanesi Ambarı
c) Teslim tarihi : Sözleşme imzalandıktan sonra ilaç ve serumlar 31/12/2014 tarihine kadar her ayın ilk 5 (beş) iş günü içerisinde İl Stok Koordinasyon Biriminin siparişine bağlı kalmaksızın eşit miktarlarda sözleşmenin 44.1. maddesinde listesi belirtilen ilgili hastane ambarlarına teslim edilecektir. Miktarı az olup eşit miktarlara bölünemeyen ilaç ve serumlar İl Stok Koordinasyon Biriminin yazılı siparişine istinaden ilgili hastane ambarlarına 7 (yedi) iş günü içerisinde teslim edilecektir. İlgili hastanelerin acil ihtiyacının olması halinde İl Stok Koordinasyon Birimi tarafından sipariş verildikten sonra 7 (yedi) iş günü içerisinde malzemeler ilgili idare ambarına teslim edilecektir.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Uşak İli Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği Merkezi Satın Alma Birimi İhale Odası
b) Tarihi ve saati : 12.02.2014 - 10:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgeler:

İhaleye sadece Ecza Depoları ile ürünlerin imalatçı veya ithalatçı firmaları katılacaktır. İhaleye katılan firmalar durumu gösterir belgelerini teklifi ile birlikte sunacaktır.


4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1.
4.3.1.1. Yetkili kurum ve kuruluşlara kayıtla ilgili belgeler:

İstekliler teklif ettiği her kalem ilacın Sağlık Bakanlığından onaylı barkod numaralarını içeren ihale sıra numarasına uyumlu listeleri teklif dosyasında sunacaklardır.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı Uşak İli Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği Merkezi Satın Alma Birimi adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil 60 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini T.C. HALK BANKASI UŞAK ŞUBESİ TR200001200978200006100047 IBAN NOLU HESABA yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Uşak İli Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği Merkezi Satın Alma Birimi İhale Odası adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (Doksan) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
ALPRAZOLAM 0,5MG. TB. 6.210 ADET
AMİNO ASİT SOLUSYONU %6 250 ML 200 ADET
AMİTİRİPTİLİN HCL 25 MG DRJ. 440 ADET
ANİDULAFUNGİN 100 MG FLK 50 ADET
ASETİL SALİSİLİK ASİT 300 MG SUDA ÇÖZÜNEN TAB. 5.000 ADET
BARYUM SÜLFAT %4,6 200-500 ML ARASI 200 ADET
BERAKTANT İNTRATRAKEAL SÜSPANSİYON 40 ADET
BİPERİDEN LAKTAT 5 MG 1 ML AMPUL 2.800 ADET
DEKSTRAN 40 100MG/ML+SODYUM KLORÜR 9MG/ML. 500CC TORBA SETSİZ 380 ADET
DİAZEPAM 5 MG / 2.5ML SOLÜSYON (1 REKTAL TÜP) 320 ADET
DİKLOFENAK SODYUM %0,1+TOBRAMİSİN %0,3 DAMLA 50 ADET
DİMENHİDRİNAT 50 MG/ML AMPUL 9.650 ADET
DOKSİSİKLİN HİKLAT 100 MG KAPSÜL 504 ADET
ETOMİDAT 20MG/10 ML AMPUL 100 ADET
FENİLEFRİN HİDROKLORÜR OFTALMİK DAMLA 140 ADET
HALOPERİDOL 5 MG AMP. 4.085 ADET
İLOPROST TROMETAMOL 20 MCG/ML AMP 220 ADET
İNSAN İMMUN GLOBULINI 1500 İÜ ANTI-D (RH0) ENJ. 355 ADET
İNSÜLİN GLARGİN 100İÜ/ML. ENJEKSİYONLUK SOL. KARTUŞ 470 ADET
İNTRAMUSKÜLER VE İNTRAVENÖZ KULLANIM İÇİN LİYOFİLİZE MULTİVİTAMİN PREPARATI FLK. 2.030 ADET
İNTRAVENÖZ İNFÜZYON İÇİN %20 LİPİD EMÜLSİYONU 500 ML İNF.TORBA 100 ADET
"İPRATROPYUM BROMÜR 20 MİKROGR,SALBUTAMOL SÜLFAT 100 MİKROGR ÖLÇÜLÜ DOZ İNHALATÖRLÜ AEROSOL" 80 ADET
İSOSORBİT MONOHİDRAT 60 MG SR TAB 1.000 ADET
İZOSORBİTDİNİTRAT 5MG. SUBLİNGUAL TB 150 ADET
KALSİYUM KARBONAT+SODYUM ALJİNAT+SODYUM BİKARBONAT LİKİT 1.116 ADET
KOLLAJENAZ 1,2Ü/G.+PROTEAZ 0,24Ü/G POM. 100 ADET
LAKTÜLOZ 670 MG/ML ŞURUP 250 ML 795 ADET
LAMOTRİGİN 50 MG ÇİĞ. TAB 510 ADET
LORAZEPAM 2,5 MG tableT 760 ADET
METİLPREDNİZOLON ASEPONAT %0,1 KREM 50 ADET
NİFEDİPİN 10 MG tableT 1.230 ADET
NİFEDİPİN 30 MG tableT 660 ADET
NİTROFURANTOİN 50 MG KAP 150 ADET
NON İYONİK RADYOOPAK MADDE 300/50 ML FLK 1.280 ADET
PARASETAMOL 500 MG+KAFEİN 30MG+KODEİN FOSFAT 10 MG TAB 4.460 ADET
POTASYUMBİKARBONAT 2000MG.+POTASYUMSİTRAT 2170MG.EFF. TB. 510 ADET
PRALİDOKSİM METİLSÜLFAT %2 FLAKON 110 ADET
PREDNİZOLON ASETAT %0,2+ SÜLFASETAMİD SODYUM %10 OFTALMİK DAMLA 100 ADET
PROPARAKAİN HCL %0,5 OFTALMİK DAMLA 135 ADET
PROPOFOL %1 200 MG/20 ML AMP. 4.150 ADET
RİFAMPİSİN 300MG KAPSÜL 512 ADET
SENTETİK OKSİTOSİN 5İÜ/ML AMP 19.080 ADET
SİPROFLOKSASİN %0.3 STERİL OFTALMİK POMAD 3.5 GR 150 ADET
SODYUM KARBOKSİMETİLSELÜLOZ DAMLA %0,5 15 ML 150 ADET
SODYUM NİTROPRUSİYAT 12MG/ML 5 ML AMP. 40 ADET
SÜKSİNİLKOLİN KLORÜR 20MG/ML AMPUL 1.570 ADET
SÜLFAMETOKSAZOL 800 MG VE TRIMETOPRIM 160 MG tableT 300 ADET
TRANEKSAMİK ASİT %10 AMP 1.190 ADET
TRİMETOBENZAMİT HCL 100 MG +BENZOKAİN 20 MG SUPP 1.030 ADET
URSODEOKSİKOLİK ASİT KAPSÜL 1.400 ADET
VEKÜRONYUM BROMÜR 4 MG İV ENJEKSİYON İÇİN LİYOFİLİZE TOZ İÇEREN AMPUL  120 ADET
ZEYTİNYAĞI BAZLI ÜÇ ODALI N7 PARENTERAL BESLENME SOL.1000 ML 750 ADET
SUGAMMADEKS SODYUM İ.V.200MG/2 ML FLAKON 100 ADET