İLAÇ VE SERUM SATIN ALINACAKTIR
Sağlık Bakanlığı Yunus Emre Devlet Hastanesi
Çerçeve Anlaşma Kapsamında 756 Kalem İlaç Ve Serum Alımı alımı , çerçeve anlaşma yapılmasını teminen
4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. Çerçeve anlaşma il düzeyinde yapılacak olup bu anlaşma kapsamında münferit sözleşme yapabilecek idareler idari şartnamede yazılıdır. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2011/188484
1-İdarenin
a) Adresi : Uluönder Mah. Salih Bozok Cad. No:23
b) Telefon ve faks numarası : 2223350650 - 2223359168
c) Elektronik Posta Adresi : yedhsatinalma@eskisehirsaglik.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İhale konusu malın
a) Niteliği, türü ve tahmini miktarı : İhalenin niteliği, türü ve tahmini miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP'ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yerleri : 1- Eskişehir Yunus Emre Devlet Hastanesi, 2- Eskişehir Devlet
Hastanesi Ve 3- Eskişehir Sağlık Müdürlüğü
3- İhalenin
a) Yapılacağı yer : Yunus Emre Devlet Hastanesi -Uluönder Mah.Salih Bozok Cad.
No:23 Tepebaşı/Eskişehir
b) Tarihi ve saati : 28.12.2011 - 14:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası
belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre
Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu
izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgeler:
İstekliler teklif vermiş oldukları kalemlere ait T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz UlusalBilgi Bankası'na (TİTUBB) ait "Sağlık Bakanlığı tarafından onaylıdır" olduğunu gösterir belgeyi sunmaları gerekmektedir. (İsteklilerin ve/veya teklif edilen malın, İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankasına kayıtlı olduklarını tevsik edici belgeler, ihale sıra numarasına göre yazılı olarak ve internet çıktısı olarak sunulacaktır) İhaleye katılacak firmaların teklif
verecekleri ürünler UBB kapsamında ise, UBB Kodlarını ve Bayi /Firma Tanımlayıcı Kodlarını ihale sıra numarasına göre İhale Komisyonuna sunulacaktır.
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya
bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:
İstekliler teklif etmiş oldukları serum setleri için toplam 100 adet numune getireceklerdir. Numuneler servislerde denettirilecek, karşılaşılan problemlerin (setlerde sızdırma, damlatma, makara cmapinin kapatılmasına rağmen serum akışının devamı gibi) tespit edilmesi durumunda eleme nedeni sayılacaktır.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı tekliften başlamak üzere listeye alınacak teklifler sadece fiyat esasına göre
belirlenecektir.
6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı Eskişehir Yunus Emre
Devlet Hastanesi-Uluönder Mah. Salih Bozok Cad. No: 23 Tepebaşı/Eskişehir adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil yurtiçi için 75 TRY (Türk Lirası), yurtdışı için 80 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini Ziraat Bankası Eskişehir Merkez Şubesi TR85000100011 7493113965001 yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Yunus Emre Devlet Hastanesi -Uluönder Mah.Salih Bozok Cad. No:23
Tepebaşı/Eskişehir adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, her bir iş kaleminin miktarı ile bu iş kalemleri için teklif ettikleri birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle birim fiyat çerçeve anlaşma imzalanacaktır. Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
10. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (Doksan) takvim günüdür.
11. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
12. İhale sonucunda 24 ay süreli çerçeve anlaşma imzalanacaktır.
13. İhale sonucunda üçten az olmamak üzere yeterli olduğu tespit edilen 10 (ON) istekli ile çerçeve anlaşma imzalanacaktır.
14. Çerçeve anlaşma yapılmış olması idareye çerçeve anlaşma konusu alımlar yönünden alım yapma yükümlülüğü getirmez.
15. Diğer hususlar:
1- İlaç ve serumların miadı en az raf ömrünün yarısı kadar olmalıdır. Ürünün özelliğinden dolayı veya ithal ürün
olması ya da yeni üretimi olmayan ürünlerin miatlarında bu şart aranmayacaktır.
2- İlaç ve serumlar T.C. Sağlık Bakanlığından alınmış Ruhsat veya İthal iznine sahip olacaktır.
3- Torba formu mevcut olan serumlarda torba formlar alınacaktır.
4- Ödeme süreleri muayene kabul tarihinden itibaren en geç 90 (doksan) gün olacaktır.
5- Bu ihale kapsamında bir istekli ile birden fazla kalem için Çerçeve Anlaşma yapmak gerektiği takdirde, istekli ile Çerçeve Anlaşma yapılacak kalemlerin tümü için bir adet Çerçeve Anlaşma imzalanacaktır. Ancak Münferit Sözleşme aşamasında mevzuattaki şartların oluşması durumunda, bir kalem için o istekli ile yapılan Çerçeve Anlaşmanın feshedilmesi gerektiğinde, sadece ilgili kalemin Çerçeve Anlaşması iptal edilmiş sayılacak, diğer kalemler için yapılan Çerçeve Anlaşma yürürlükte kalacaktır.
6-Dökümanlar arasında tereddüt olduğu durumlarda İdari Şartname hükümleri geçerlidir.
7-İstekliler Teklif Zarflarıyla birlikte UBB den alınmış xml dosyalarını CD ortamında teklif zarfına ekleyecek ve bu dosyalara ait raporlar da çıktı olarak sunulacaktır.
Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması | Miktar | Birim |
---|