• İhale No
    2015/4861
  • İhale Adı
    İLAÇ VE SERUM SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Tıbbı İlaç ve Sarf Malzemeler
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    18 Şubat 2015 10:00
  • İdare
    SAĞLIK BAKANLIĞI TÜRKİYE KAMU HASTANELERİ KURUMU
  • İhale İli
    Uşak
  • İşin İli
    Uşak
  • Yayın Tarihi
    27 Ocak 2015
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

İLAÇ VE SERUM SATIN ALINACAKTIR

UŞAK İLİ KAMU HASTANELERİ BİRLİĞİ GENEL SEKRETERLİĞİ

İLAÇ VE SERUM ALIMI İŞİ alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2015/4861
1-İdarenin
a) Adresi : CUMHURİYET MAHALLESİ 1. EMLAK SOKAK NO: 39 64100 UŞAK MERKEZ/UŞAK
b) Telefon ve faks numarası : 2762167000 - 2762238477
c) Elektronik Posta Adresi : ukhbmsb@hotmail.com
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : 76 KALEM İLAÇ VE SERUM ALIMI İŞİ / Mal Alımı
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yerleri : Uşak Devlet Hastanesi Ambarı, Banaz Devlet Hastanesi Ambarı, Eşme Devlet Hastanesi Ambarı, Sivaslı Devlet Hastanesi Ambarı ve Ağız Diş Sağlığı Merkezi Ambarı
c) Teslim tarihleri : Sözleşme imzalandıktan sonra ilaç ve serumlar 31/12/2015 tarihine kadar her ayın ilk 5 (beş) iş günü içerisinde İl Stok Koordinasyon Biriminin siparişine bağlı kalmaksızın eşit miktarlarda sözleşmenin 44.1. maddesinde listesi belirtilen ilgili hastane ambarlarına teslim edilecektir. Miktarı az olup eşit miktarlara bölünemeyen ilaç ve serumlar İl Stok Koordinasyon Biriminin yazılı siparişine istinaden ilgili hastane ambarlarına 7 (yedi) iş günü içerisinde teslim edilecektir. İlgili hastanelerin acil ihtiyacının olması halinde İl Stok Koordinasyon Birimi tarafından sipariş verildikten sonra 7 (yedi) iş günü içerisinde malzemeler ilgili idare ambarına teslim edilecektir.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Uşak İli Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği Merkezi Satın Alma Birimi İhale Odası
b) Tarihi ve saati : 18.02.2015 - 10:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgeler:

İhaleye sadece Ecza Depoları ile ürünlerin imalatçı veya ithalatçı firmaları katılacaktır. İhaleye katılan firmalar durumu gösterir belgelerini teklifi ile birlikte sunacaktır.


4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1.
4.3.1.1. Yetkili kurum ve kuruluşlara kayıtla ilgili belgeler:

İstekliler teklif ettiği her kalem ilacın Sağlık Bakanlığından onaylı barkod numaralarını içeren ihale sıra numarasına uyumlu listeleri teklif dosyasında sunacaklardır.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı Uşak İli Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği Satınalma Birimi adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil 60 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini T.C. HALK BANKASI UŞAK ŞUBESİ TR200001200978200006100047 IBAN NOLU HESABA yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ve adına ihale dokümanı satın alınacak gerçek/tüzel kişiye ait TC Kimlik/Vergi Kimlik numarası bilgisi ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Uşak İli Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği Merkezi Satın Alma Birimi İhale Odası adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 75 (Yetmiş Beş) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
AMİNO ASİT SOLUSYONU %8 500 ML ŞİSE 5 adet
ASETİL SALİSİLİK ASİT 300 MG SUDA ÇÖZÜNEN TAB. 4.394 adet
BARYUM SÜLFAT %4,6 200-500 ML ARASI 300 adet
BARYUM SÜLFAT %98 340 GR TOZ/KUTU 150 adet
BARYUM SÜLFAT % 100 a/h 960 ML 1.500 adet
BARYUM SÜLFAT % 100 a/h 240 ML 3.500 adet
BETAMETAZON VALERAT %0,1 KREM 40 adet
BİPERİDEN HİDROKLORÜR 2 MG 100 TABLET 3.000 adet
BİPERİDEN LAKTAT 5 MG 1 ML AMPUL 3.040 adet
DEKSTROZ %30 500ML PVC TORBA SETSİZ VE MUADİLLERİ 141 adet
DİAZEPAM 5 MG / 2.5ML SOLÜSYON (1 REKTAL TÜP) 550 adet
DİKLOFENAK SODYUM %0,1 OFTALMİK DAMLA 140 adet
DİKLOFENAK SODYUM %0,1+TOBRAMİSİN %0,3 DAMLA 245 adet
ETOMİDAT 20MG/10 ML AMPUL 265 adet
FENOBARBİTAL 15 MG TB. 20 adet
FERRO GLİSİN SÜLFAT 567,7 MG KAPSÜL 490 adet
FİLGRASTİM 48000000 Ü ENJ. 80 adet
FLUKONAZOL 150 MG KAP 660 adet
HİDROKORTİZON ASETAT 5MG/GR POMAD 50 adet
HİDROKSİZİN HCL 25 MG TABLET 300 adet
İNDOMETAZİN 100 MG SUPPOZİTUAR 600 adet
İNDOMETAZİN 25 MG KAPSÜL 60 adet
İNTRAMUSKÜLER VE İNTRAVENÖZ KULLANIM İÇİN LİYOFİLİZE MULTİVİTAMİN PREPARATI FLK. 1.060 adet
İNTRAVENÖZ İNFÜZYON İÇİN %20 LİPİD EMÜLSİYONU 250 ML İNF.TORBA 40 adet
KALSİYUM KARBONAT 2500 MG+D3 VİTAMİN 880 IU EFF.TAB 700 adet
KARBAKOL 0,1MG/ML FLAKON 150 adet
KLORPROMAZİN HCL 5 MG/ML AMP. 290 adet
KOLLAJENAZ 1,2Ü/G.+PROTEAZ 0,24Ü/G POM. 210 adet
LAKTATLI RİNGER 1000ML PVC TORBA SETSİZ 100 adet
MEROPENEM 0,5 GR FLK 1.300 adet
MESALAZİN 4G LAVMAN 100 adet
METAMİZOL SODYUM 500 MG TABLET 100 adet
METİLPREDNİZOLON ASEPONAT %0,1 KREM 10 adet
MİSOPROSTOL 200 MİKROGRAM TABLET 3.780 adet
NİFEDİPİN 10 MG TABLET 590 adet
NİFEDİPİN 30 MG TABLET 740 adet
NİFUROKSAZİD 100 MG KAPSÜL 36 adet
NİTROFURANTOİN 50 MG KAP 120 adet
PARASETAMOL 500 MG+KAFEİN 30MG+KODEİN FOSFAT 10 MG TAB 490 adet
PARACETAMOL, OKSOLAMİN SİTRAT, KLORFENİRAMİN MALEAT, PSÖDOEFEDRİN HCl TABLET 1.000 adet
PENTOKSİFİLİN 100MG/5ML AMP 1.100 adet
PİRASETAM 800 MG TABLET 1.700 adet
POLİSTİREN SULFONAT KALSİYUM TUZU 880 MG GRANÜL POŞET 500 adet
PRALİDOKSİM METİLSÜLFAT %2 FLAKON 272 adet
PROPARAKAİN HCL %0,5 OFTALMİK DAMLA 390 adet
RAMİPRİL 2,5 MG, HİDROKLOROTİAZİD 12.5 MG TABLET 50 adet
RİFAMİSİN 250MG./3ML. AMP. 9.500 adet
RİFAMPİSİN 300MG KAPSÜL 240 adet
SEFPROZİL 250MG/5 ML SÜSPANSİYON (60-100 ML) 750 adet
SİPROFLOKSASİN %0.3 STERİL OFTALMİK POMAD 3.5 GR 50 adet
SODYUM HİDROJEN KARBONAT 500 MG YUMUŞAK KAPSÜL 1.550 adet
SODYUM KARBOKSİMETİLSELÜLOZ % 0,5 OFTALMİK DAMLA 100 adet
SODYUM NİTROPRUSİYAT 12MG/ML 5 ML AMP. 25 adet
SPIRONOLAKTON 25 MG ,HIDROKLOROTIAZID 25 MG 30 TABLET 350 adet
SPİRONOLAKTON 100 MG TABLET 418 adet
SPİRONOLAKTON 25 MG TABLET 390 adet
SÜKSİNİLKOLİN KLORÜR 20MG/ML AMPUL 1.945 adet
SÜLFAMETOKSAZOL 800 MG VE TRIMETOPRIM 160 MG TABLET 140 adet
TETANOZ AŞISI 11.700 adet
TİYOKONAZOL %1 KREM 20 adet
TOBRAMİSİN %0,3 OFTALMİK DAMLA 120 adet
TRİMEBUTİN MALEAT 200 MG TAB 50 adet
TRİMETOBENZAMİT HCL 100 MG +BENZOKAİN 20 MG SUPP 100 adet
TRİMETOBENZAMİT HCL 200 MG +BENZOKAİN 40 MG SUPP 50 adet
VANKOMİSİN HCL 1 G I.V FLK 410 adet