• İhale No
    2016/395591
  • İhale Adı
    İLAÇLAMA HİZMETİ ALINACAKTIR
  • Sektör
    Temizlik Malzemeleri, Haşere İlaçları ve Vektörle Mücadele Hizmetleri
  • İhale Tipi
    Hizmet Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    08 Kasım 2016 10:00
  • İdare
    MUĞLA BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ DESTEK HİZMETLER DAİRESİ BAŞKANLIĞI
  • İhale İli
    Muğla
  • İşin İli
    Muğla
  • Şikayet Bedeli
    202.718,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    253.439.417 TL'den fazla
  • Yayın Tarihi
    10 Ekim 2016
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

İLAÇLAMA HİZMETİ ALINACAKTIR

MUĞLA BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ DESTEK HİZMETLER DAİRESİ BAŞKANLIĞI

Muğla Büyükşehir Belediyesi Sınırlarında 2017 Yılı İçerisinde Vektörle Mücadele Hizmeti hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2016/395591

1-İdarenin

a) Adresi : Emirbeyazıt Mah. Uğurmumcu Bulvarı No:14 48100 MENTEŞE/MUĞLA
b) Telefon ve faks numarası : 2522141096 - 2522132095
c) Elektronik Posta Adresi :  
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu hizmetin

a) Niteliği, türü ve miktarı : Muğla Büyükşehir Belediyesi Sınırlarında 2017 Yılı İçerisinde Vektörle Mücadele Hizmeti İşi
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Yapılacağı yer : Muğla Büyükşehir Belediyesi sorumluluk sahası
c) Süresi : İşe başlama tarihi 01.01.2017, işin bitiş tarihi 31.12.2017


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Emirbeyazıt Mah. Uğur Mumcu Bul. No:14 Menteşe MUĞLA (Destek Hizmetleri Dairesi Başkanlığı) Adresinde Bulunan Toplantı Odası
b) Tarihi ve saati : 08.11.2016 - 10:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası veya Meslek Odası Belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, kayıtlı olduğu ticaret ve/veya sanayi odasından ya da ilgili meslek odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu ticaret ve/veya sanayi odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğinin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.3. İhale konusu işin yerine getirilmesi için alınması zorunlu olan ve ilgili mevzuatında o iş için özel olarak düzenlenen sicil, izin, ruhsat vb. belgeler,

1- İlaçların Sağlık Bakanlığı tarafından ruhsatlandırılmış veya ithaline izin verilmiş olduğuna ait belge ihale dosyasında sunulacaktır. Yüzey gerilim ajanı ürün için T.C. Sağlık Bakanlığı bildirim kayıt belgesi ya da biyosidal ürün ruhsatı ihale dosyasında sunulacaktır.

2- İlaçlara ait üretici veya ithalatçı firmanın vermiş olduğu 2015 veya 2016 yılına ait Kullanım Yetki Belgesi ihale dosyasında sunulacaktır.

3- İlaçların ilgili bakanlıkça onaylanmış etiket örnekleri ihale dosyasında sunulacaktır. (Bildirim kayıt belgesi olanlar hariç)

4- İlaçların 24 aylık Stabilite testleri tamamlanmış olmalı ve ruhsatında buna ait bir ifade yer almamalıdır.

5- Biyosidal Ürün Uygulama İzin Belgesi ve Mesul Müdür belgeleri teklif zarfında sunulacaktır.


4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğinin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimdeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu işin alt yüklenicilere yaptırmayı düşündükleri işlere ait listeyi, teklif eki olarak tekliflerine dahil edeceklerdir.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren, standart forma uygun belge,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.2.1 Bankalardan temin edilecek belgeler:
Teklif edilen bedelin %10 dan az olmamak üzere istekli tarafından belirlenecek tutarda bankalar nezdindeki kullanılmamış nakdi veya gayrinakdi kredisini ya da üzerinde kısıtlama bulunmayan mevduatını gösterir banka referans mektubu,
Bu kriter mevduat ve kredi tutarları toplanmak ya da birden fazla banka referans mektubu sunularak sağlanabilir.
4.2.2. İsteklinin ihalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait yıl sonu bilançosu veya eşdeğer belgeleri:
a) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olan istekliler yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini,
b) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olmayan istekliler, yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini ya da bu kriterlerin sağlandığını göstermek üzere serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir tarafından standart forma uygun olarak düzenlenen belgeyi sunar,
Sunulan bilanço veya eşdeğer belgelerde;
a) Cari oranın (dönen varlıklar / kısa vadeli borçlar) en az 0,75 olması,
b) Öz kaynak oranının (öz kaynaklar/ toplam aktif) en az 0,15 olması,
c) Kısa vadeli banka borçlarının öz kaynaklara oranının 0,50’den küçük olması, yeterlik kriterleridir ve bu üç kriter birlikte aranır.
Yukarıda belirtilen kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde, son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.
Serbest meslek erbabının vereceği, ilgili mevzuatına göre düzenlenmiş ve onaylanmış serbest meslek kazanç defteri özetinde gösterilen değerlere göre, son yıla ait toplam gelirin toplam gidere oranının veya son iki yıla ait gelir ve giderlerin parasal tutarlarının ortalaması üzerinden bulunacak oranın en az (1,25) olması şartı aranır. Serbest meslek kazanç defteri özetinin serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir ya da vergi dairesince onaylı olması gerekir.
4.2.3. İş hacmini gösteren belgeler:
a) İhalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait toplam ciroyu gösteren gelir tablosu,
b) Taahhüt altında devam eden hizmet işlerinin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen hizmet işlerinin parasal tutarını gösteren, ihalenin yapıldığı yıldan önceki yılda düzenlenmiş faturalar,
Bu belgelerden birinin sunulması yeterlidir.
Toplam cironun teklif edilen bedelin %25'inden , taahhüt altında devam eden işlerin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen işlerin parasal tutarının ise teklif edilen bedelin %15'inden az olmaması gerekir. Bu kriterlerden herhangi birini sağlayan ve sağladığı kritere ilişkin belgeyi sunan istekli yeterli kabul edilir.
Bu kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanamadığına bakılır.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyimini gösteren belgeler:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 25 oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler veya teknolojik ürün deneyim belgesi.
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.

Sivrisinek, karasinek veya diğer haşerelere yönelik ilaçlama hizmetleri ayrı ayrı benzer iş olarak kabul edilecektir.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 150 TRY (Türk Lirası) karşılığı Muğla Büyükşehir Belediyesi Destek Hizmetleri Dairesi Başkanlığı adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Emirbeyazıt Mah. Uğur Mumcu Bul. No:14 Menteşe MUĞLA (Destek Hizmetleri Dairesi Başkanlığı) adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, Birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle, her bir iş kaleminin miktarı ile bu kalemler için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 150 (yüz elli) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

13.Diğer hususlar:
Teklifi sınır değerin altında kalan isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir.

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Kişi Sayısı Süre Birim
Ziraat Mühendisi veya Veteriner Hekim(Brüt asgari ücretin %140 fazlası) 4 12 Ay
Biyolog veya Kimyager(Brüt asgari ücretin %120 fazlası) 2 12 Ay
İlaçlama İşçisi ve Şoför(Brüt asgari ücretin %20 fazlası) 209 12 Ay
Büro Elemanı(Brüt asgari ücretin %15 fazlası) 7 12 Ay
Engelli İlaçlama İşçisi(Brüt asgari ücretin %20 fazlası) 6 12 Ay
Engelli Büro Elemanı(Brüt asgari ücretin %15 fazlası) 1 12 Ay
Granül Yapıda Larvasit (Spinosod Granül yada Pyriproxyfen WDG) 3.500 kilogram
Briket Yapıda Biyolojik Larvasit (Spinosad yada BTI) 10.000 adet
Katı Formda IGR Larvasit (Pyriproxyfen Granül) 2.000 kilogram
Tablet Yapıda Larvasit (Spinosad veya Diflubenzuron) 3.000 kilogram
Sıvı Formda IGR Larvasit (Diflubenzuron, SC) 5.000 litre
Biyolojik Larvasit (En az 1200 ITU/mg BTI, AS veya SC formulasyon) 1.000 litre
Sıvı Formda Larvasit (EC veya SC Spinosad veya Fiziksel Etkili) 2.000 litre
Uçkun İnsektisit (En az %30 Permetrin, en az % 10 Tetrametrin ve/veya PBO-EC) 11.000 litre
Uçkun İnsektisit (En az %10 Cyluthrin, en az % 5 Tetrametrin ve/veya PBO-EC) 4.000 litre
Karasinek Rezidüel İnsektisit (%5 İmidacloprid WG veya %2,6 Clothiniadin SC veya %10 Thimethoxam WG) 2.000 kilogram
Sivrisinek Rezidüel İnsektisit (%6,5 Alphacypermethrin, % 3,5 Tetramethrin, % 17,5 PBO-SE) 2.000 litre
Rezidüel İnsektisit (SC+CS Formulasyonda İmidocloprid+ Sentetik Piretroid İçeren) 2.000 litre
Hamam Böceği Jeli ( Formulasyonda aktif madde olarak fibronil, hedef dışı canlılar için bitreks içermelidir.) 750 adet
Rodentisit (Brodifacoum veya Chlorophacinone, Bromadiolone veya Difenacoum içeren, pasta veya mum blok formulasyon, hedef dışı canlılar için bitreks içermelidir) 750 kilogram
Çift Kabin Pikap (2012 Model ve üzeri dizel) Kiralaması (56 Adet) 12 ay
Binek Araç (2012 Model ve üzeri dizel) Kiralanması (6 Adet) 12 ay
Mist Blower İlaçlama Makinası Kiralanması (13 Adet) 12 ay
Araç Üstü ULV Makinası Kiralanması (42 Adet) 6 ay
El Tipi Sıcak Sisleme Makinası Kiralanması (68 Adet) 12 ay
Tekerlekli Sıcak Sisleme Makinası Kiralanması (3 Adet) 12 ay
Ziraat Mühendisi veya Veteriner Hekim (Brüt asgari ücretin %140 fazlası) Ulusal Bayram ve Resmi Tatil Günleri için Çalışma 4 gün
Biyolog veya Kimyager(Brüt asgari ücretin %120 fazlası) Ulusal Bayram ve Resmi Tatil Günleri için Çalışma 2 gün
İlaçlama İşçisi ve Şoför(Brüt asgari ücretin %20 fazlası) Ulusal Bayram ve Resmi Tatil Günleri için Çalışma 209 gün
Büro Elemanı(Brüt asgari ücretin %15 fazlası) Ulusal Bayram ve Resmi Tatil Günleri için Çalışma 7 gün
Engelli İlaçlama İşçisi(Brüt asgari ücretin %20 fazlası) Ulusal Bayram ve Resmi Tatil Günleri için Çalışma 6 gün
Engelli Büro Elemanı(Brüt asgari ücretin %15 fazlası) Ulusal Bayram ve Resmi Tatil Günleri için Çalışma 1 gün