• İhale No
    2018/24579
  • İhale Adı
    İLAÇLAMA HİZMETİ ALINACAKTIR
  • Sektör
    Temizlik Malzemeleri, Haşere İlaçları ve Vektörle Mücadele Hizmetleri
  • İhale Tipi
    Hizmet Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    13 Şubat 2018 10:00
  • İdare
    HAKKARİ BELEDİYESİ SATIN ALMA KOMİSYON BAŞKANLIĞI
  • İhale İli
    Hakkari
  • İşin İli
    Hakkari
  • Şikayet Bedeli
    50.640,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    8.447.946'TL den küçük
  • Yayın Tarihi
    22 Ocak 2018
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

İLAÇLAMA HİZMETİ ALINACAKTIR

HAKKARİ BELEDİYESİ SATIN ALMA KOMİSYON BAŞKANLIĞI

İLAÇLAMA HİZMET ALIM İŞİ hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2018/24579

1-İdarenin

a) Adresi : BULAK MAHALLESİ BULVAR CADDESİ 6 30000 MERKEZ HAKKARİ MERKEZ/HAKKARİ
b) Telefon ve faks numarası : 4382116181 - 4382116189
c) Elektronik Posta Adresi : bilgi@hakkari.bel.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu hizmetin

a) Niteliği, türü ve miktarı : 7 Aylığına 3 Personel, 2 Adet 4*2 Çift Kabinli araç Şoförlü ve İlaç Alımı
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Yapılacağı yer : Veteriner İşleri Müdürlüğü sorumluluğunda Belediye Sınırları Dahilinde
c) Süresi : İşe başlama tarihi 15.03.2018, işin bitiş tarihi 15.10.2018


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Hakkari Belediye Başkanlığı Destek Hizmetleri Müdürlüğü Odası Bulak Mah. Bulvar Cad. No:6 Merkez HAKKARİ
b) Tarihi ve saati : 13.02.2018 - 10:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1.3. İhale konusu işin yerine getirilmesi için alınması zorunlu olan ve ilgili mevzuatında o iş için özel olarak düzenlenen sicil, izin, ruhsat vb. belgeler,

a) KAPALI ALAN REZİDÜEL : Uygulama esnasında veya sonrasında oluşabilecek muhtemel çevresel risklerin yönetimi ve önlenebilmesi için ürün içeriğindeki tüm aktif maddelerin WHO, EPA veya Avrupa Birliği (AB) tarafından yapılmış ve yayınlanmış toksikolojik ve ekotoksikolojik yayınları türkçe olarak ihale dosyasında sunulmalıdır.

b) İLAÇLAR : Sağlık Bakalığı tarafından ruhsatlandırılmış olmalıdır. Sağlık Bakanlığı tarafından kabul edildiğini gösterir onaylı ruhsatı ve etiketi aslı veya noter onaylı sureti ile ürüne ait 2018 yılı satış ve uygulama yetki belgesi sözleşmeden önce İdareye sunulacaktır.

 


4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğinin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimdeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu işin tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren, standart forma uygun belge,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyimini gösteren belgeler:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 25 oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler veya teknolojik ürün deneyim belgesi.
4.3.2. Makine, teçhizat ve diğer ekipmana ait belgeler ve kapasite raporu:

a) MİST BLOWER CİHAZI :Gıda Tarım ve Hayvancılk Bakanlığınca hazırlanmış MİST BLOWER, ULV, SİSLEYİCİ, TURBOATOMİZÖR ve BAHÇE PULVERİZATÖRÜ olarak kullanımına ilişkin ruhsata sahip olmalıdır. Ruhsatın aslı veya noter onaylı sureti ihale dosyasında idareye ibraz edilmelidir.

b) MİST BLOWER CİHAZI :Gıda Tarım ve Hayvancılk Bakanlığınca hazırlanmış Tamtest Raporu bulunmalıdır. Raporun aslı veya noter onaylı sureti ihale dosyasında idareye ibraz edilmelidir.

4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.

Çevre Sağlığı Vektör Mücadelesi İşi benzer iş olarak kabul edilecektir.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 200 TRY (Türk Lirası) karşılığı Hakkari Belediyesi Destek Hizmetler Müdürlüğü adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Hakkari Belediye Başkanlığı Yazı İşleri Müdürlüğü Bulak Mah. Bulvar Cad. No:6 Merkez HAKKARİ adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, Birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle, her bir iş kaleminin miktarı ile bu kalemler için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (doksan) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

13.Diğer hususlar:
Teklifi sınır değerin altında olduğu tespit edilen isteklilerin teklifleri, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin reddedilecektir.

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Kişi Sayısı Süre Birim
Vasıflı İşçi (Mesul Müdür)(Brüt asgari ücretin %35 fazlası) 1 7 Ay
Vasıflı İşçi (Biosidal Ürün Uygulayıcı Personeli)(Brüt asgari ücretin %15 fazlası) 2 7 Ay
Şoförlü 2 Adet 4x2 Çift Kabinli Pikap Kamyonet (Yakıtı Kuruma Ait Olup, Şoförü, Bakımı ve Vergileri Yüklenici Firmaya ait olacaktır. 7 ay
IGR Sivrisinek / Karasinek Katı Larvasit 50 kilogram
IGR Sivrisinek / Karasinek Sıvı Larvasit 450 litre
Erişkin Karasinek Rezidüel 300 litre
Kapalı Alan Rezidüel 400 litre
Ergin Sivrisinek (Uçkun) İnsektisit 700 litre
Böcek Jeli 300 tüp
Rodentisit (Fare İlacı) 50 kilogram