• İhale No
    2011/37660
  • İhale Adı
    İMMUNOLOJİ TESTLERİ SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Laboratuvar ve Ölçüm Cihazları
    Tıbbi İlaçlar ve Tıbbi Sarf Malzemeler
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    25 Nisan 2011 15:00
  • İdare
    DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ Uygulama ve Araştırma Hastanesi
  • İhale İli
    İzmir
  • İşin İli
    İzmir
  • Yayın Tarihi
    22 Nisan 2011
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun


İMMUNOLOJİ TESTLERİ SATIN ALINACAKTIR
Do kuz Ey lül Ü niv er sit esi Uy g ula ma Ve Ara şt ır ma H a st a nesi
2011-2012 YILLARI / 3 GRUP İMMUNOLOJİ TESTLERİ alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2011/37660
1-İda re nin
a) Adresi : Mithatpasa Caddesi No: 1606 Inciralti Kampüsü 35340 BALÇOVA İZMİR
b) Telefon ve faks numarası : 232 412 24 08 - 232 412 24 27
c) Elektronik Posta Adresi : dsi@deu.edu.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İha le ko n usu ma l ın
a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP‟ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Dokuz Eylül Üniversitesi Hastanesi Merkez Laboratuvar
Deposu'dur.
c) Teslim tarihleri : Malın teslim tarihi veya tarihleri(teslim programı): Sözleşmenin imzalanmasını müteakip idare tarafından yüklenicinin kendisine veya tebligat için gösterdiği adrese yapılacak, işe başlama
talimatının tebliğinden itibaren sipariş verildikçe 31/12/2012 tarihine kadar peyder pey merkez laboratuar depoya yapılacaktır.
3- İha lenin
a) Yapılacağı yer : Mithatpaşa Cad. No: 1606 İnciraltı Kampüsü 35340 Balçova İZMİR
b) Tarihi ve saati : 25.04.2011 - 15:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası
belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre
Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret
Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1.
4.3.1.1. Standarda ilişkin belgeler:
Teklifle birlikte üretici firmanın İSO 9001:2008 Kalite Yönetim Sistem Belgesi'nin aslı veya noter onaylı suretinin ihale dosyasında bulunması gerekmektedir.
4.3.1.2. Yetkili kurum ve kuruluşlara kayıtla ilgili belgeler:
1. ve 2. Grup testler için Ürünün CE ve varsa FDA kalite kontrol belgelerinin aslı yada noter onaylı sureti ihale dosyasında bulunmalıdır. UBB kodu olan malzemeler için belge ibraz edilmesi durumunda CE aranmayacaktır.
3. Grup testler için kitler CE belgeli olmalıdır. UBB kodu olan malzemeler için belge ibraz edilmesi durumunda
CE aranmayacaktır.
4.3.2. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:
Önerilen sistemin kullanımına yönelik demonstrasyon ve kullanıcı eğitimi (Laboratuvar sorumlularının belirleyeceği koşullarda) verilmelidir. Teklif edilen cihaz ve kitler ihale günü ve saatinden itibaren 7 gün (168 saat) içinde Merkez laboratuvarın belirleyeceği koşullar çerçevesinde denenmesi için hazırlanacak ve laboratuvar sorumluları tarafından denenecektir.İhaleye katılan firmalar teklif ettikleri kitler için laboratuara orijinal kutusunda numune kit bırakmalıdır. Kitler, laboratuvarımızda bulunan referans serum örnekleri ile denenerek sonuçların uyumlu olduğu gösterilmelidir. Laboratuar, sonuçların veya laboratuarın çalışma koşullarına uygun bulmadığı kitleri çalışma sonuçlarını ve kabul etmeme nedenlerini belirtir bir rapor düzenleyerek ret etme hakkına sahiptir. Demonstrasyonu yapılmayan sistemler ve kitler ile ilgili teklifler değerlendirilmeye alınmayacaktır.
Teklifle birlikte kitlerin orjinal prospektüslerinden birer adet verilecektir. Teklifle birlikte teknik şartnameye cevap yazısı ihale dosyasında bulunmalıdır.
5.Ekonomik Açıdan En Avantajlı Teklif Fiyatla Birlikte Fiyat Dışındaki Unsurlar Da Dikkate Alınarak
Belirlenecektir.
Fiyat Dışı Değerlendirme Kriterleri; Yukarıda Belirtilen Kalemlere Verilen Teklifler Değerlendirilirken Ekonomik Açıdan En Avantajlı Teklif Belirlenecek Ve İhale, Ekonomik Açıdan En Avantajlı Teklifi Veren Firmaya Verilecektir. En Avantajlı Teklifin Değerlendirilmesi Sırasında Aşağıda Belirtilen Fiyat Dışı Kriterler Ve Ağırlıkları Dikkate Alınacaktır. Buna Göre Değerlendirme Sonucu Elde Ettiği Toplam Puan Değeri 1(Bir) Den Çıkartılıp Elde Edilen Kat Sayı Firmanın Vermiş Olduğu Teklif Değeri İle Çarpılarak Ekonomik Açıdan En Avantajlı Teklif Değeri Olarak Kabul Edilecektir. Bu Kriterler İçinde Yer Alan Özellikler Firma Tarafından Ayrıca Belgelenecektir. 1. Grup İmmunfloresans Otoantikor Testleri Fiyat Dışı Unsur Değerlendirme Kriterleri ( Toplam Ağırlık 0,2 ) ; -Testlerin Toplam İnkübasyon Sürelerinin En Fazla 90 Dakika Olması (0,04) -Ana Testi İçin Değerlendirmeye Yardımcı Olması Açısından Hep-2 Hücrelerinin Yanı Sıra Buna Ek Olarak Maymun Karaciğeri Gibi Yardımcı Bir Doku Kesitinin Bulunması (0,04) -Anca Testinde Değerlendirmeye Yardımcı Olması Açısından Hep-2 Hücrelerinden Oluşan Yardımcı Bir Doku Kesitinin Ek Olarak Bulunması (0,08) - Teklif Edilecek Kitlerin Tümünün Aynı Üretici Firma Tarafından Sağlanması ( Aynı Marka Olması) (0,04) 3. Grup Otoantikor Elisa Testleri Fiyat Dışı Unsur Değerlendirme Kriterleri ( Toplam Ağırlık 0,25 ) ; -Testlerin İnkübasyon Sürelerinin En Fazla 90 Dakika Olması (0,03) --Teklif Edilecek Kitlerin Tümünün Aynı Üretici Firma Tarafından Sağlanması ( Aynı Marka Olması) (0,05) -Cihazla Birlikte Teklif Edilecek Kitlerin
İçerisindeki Tüm Reagenlerin Barkodlu Olması (0,03) -Cihazla Birlikte Gelen Kitlerde Bulunan Tüm Solüsyonlar Kendi Orijinal Ambalajında Cihaza Yerleştirilebilme Özelliğinde Olmalı, Yeniden Farklı Bir Kaba Aktarma İşlemini Gerektirmemesi (0,03) -Test Kitlerine Ait Solüsyonların ( Konjugat, Substrat, Stop Solüsyonu
) Lota Özgül Olmayıp Tüm Testlerde Ortak Kullanılabilecek Özellikte Olması (0,02) -Anti-Gliadin Igg Testinde
Kullanılacak Kitteki Kuyucukların Kaplandığı Antijenin Deaminated Gliadin Peptid Yapısında Olması (0,05)
6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı Dokuz Eylül Üniversitesi
Döner Sermaye İşletmesi Satın Alma Birimi adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler,
posta masrafı dahil 110 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini Vakıfbank İzmir Balçova Şubesi İban No: TR 84
000 15 00 158 00 72 90 31 85 13 yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın
postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Dokuz Eylül Üniversitesi Döner Sermaye İşletmesi adresine elden teslim
edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların
çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır. Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3‟ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (Altmış) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim