İNDİKATÖRLÜ SIVI TÜP MİKROBAKTERİ KÜLTÜR KİTLERİ SATIN ALINACAKTIRSAĞLIK BAKANLIĞI REFİK SAYDAM HIFZISSIHHA MERKEZİ BAŞKANLIĞI İndikatörlü Sıvı Tüp Mikrobakteri Kültür Kitleri (Sistemi) (4000 Test)
alımı
4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.
İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası | : | 2010/555096 |
1-İdarenin |
a) Adresi | : | Saglik Mahallesi Cemal Gürsel Caddesi No:18 06100 ÇANKAYA ANKARA |
b) Telefon ve faks numarası | : | 3124582242 - 3124582189 |
c) Elektronik Posta Adresi | : | bilgi@rshm.gov.tr |
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) | : | |
2-İhale konusu malın
a) Niteliği, türü ve miktarı | : | İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir. |
b) Teslim yeri | : | Refik Saydam Hıfzıssıhha Merkezi Başkanlığı Cemal Gürsel Caddesi No:18 Sıhhiye Çankaya ANKARA |
c) Teslim tarihi | : | Sözleşmenin yürürlüğe girmesinden itibaren 20 takvim günü içerisinde işe başlanacak olup 31/12/2012 tarihinde sona erecektir.Kitler %20 artırma dahil ihale bitim süresinden önce tamamlanırsa ihale sona erer. Ürünler 2-8 °C saklama koşullarına uygun olarak Orijinal ambalajında kapağı açılmamış halde teslim edilmelidir. Mikobakterilerin üremesini artırıcı,zenginleştirici suplement ve diğer bakteri ve mayaların(kontaminantların) üremesini engelleyici antibiyotik içeren suplementler bulunmalıdır.Bu malzemeler en az 4000 (dörtbin) örnek çalışmaya yetecek miktarda ürünlerle birlikte laboratuvarın iş akışına göre partiler halinde Refik Saydam Hıfzıssıhha Merkezi Başkanlığı Cemal Gürsel Caddesi No:18 sıhhiye Çankaya Ankara adresine teslim edecektir. Yüklenici, İdarece onaylanmış teslim programına aynen uymak zorundadır. Ancak zorunlu hallerde İdarenin uygun görüşü ile teslim programında değişiklik yapılabilir. İdarece onaylanan bir süre uzatımı bulunduğu takdirde, Yüklenici bu hususun kendisine tebliği tarihinden başlamak üzere 7 (yedi) gün içinde yeni duruma göre bir teslim programı düzenlemek zorundadır.Teslim edilecek olan ürünlerin son kullanma tarihleri ürünün tesliminden itibaren en az 6 (altı) ay miyadlı olmalıdır. Teslim edilecek ürünlerin imal tarihi ile son kullanma tarihlerine fatura veya teslimat belgesinde yer verilecektir.Sözleşme konusu işin denetim,muayene ve kabul işlemlerinin daha hızlı ve etkin bir şekilde sonuçlandırılabilmesi için yüklenici tarafından en az 24 saat önce kurumumuza yazılı veya sözlü olarak bildireceklerdir. Kitler sözleşme süresi içerisinde bitirilemediği takdirde kitler bitirilene kadar (sözleşme süresinin bitiminden sonra en çok üç ayla sınırlı olmak üzere) cihaz (her türlü sarf malzemesi ve bakım hizmeti ücretsiz verilmek kaydıyla) hiç bir koşul sunulmadan laboratuarda kalcaktır. |
3- İhalenin
a) Yapılacağı yer | : | Refik Saydam Hıfzıssıhha Merkezi Başkanlığı Cemal Gürsel Caddesi No:18 Sıhhiye Çankaya ANKARA |
b) Tarihi ve saati | : | 04.01.2011 - 10:30 |
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin
yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil
Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları
gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir. |
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
4.3.1. Yetkili satıcılığı veya imalatçılığı gösteren belgeler: |
a) İmalatçı ise imalatçı olduğunu gösteren belge veya belgeler,
b) Yetkili satıcı veya yetkili temsilci ise yetkili satıcı ya da yetkili temsilci olduğunu gösteren belge veya belgeler,
c) Türkiye’de serbest bölgelerde faaliyet gösteriyor ise yukarıdaki belgelerden biriyle birlikte sunduğu serbest bölge faaliyet belgesi.
İsteklilerin yukarıda sayılan belgelerden, kendi durumuna uygun belge veya belgeleri sunması yeterli kabul edilir. İsteklinin imalatçı olduğu aşağıdaki belgeler ile tevsik edilir.
a)Aday veya istekli adına düzenlenen sanayi sicil belgesi.
b)Adayın veya isteklinin üyesi olduğu meslek odası tarafından aday veya istekli adına düzenlenen kapasite raporu.
c)Adayın veya isteklinin kayıtlı olduğu meslek odası tarafından aday ve istekli adına düzenlenen imalat yeterlilik belgesi.
d) Adayın veya isteklinin kayıtlı olduğu meslek odası tarafından aday veya istekli adına düzenlenmiş ve teklif ettiği mala ilişkin yerli malı belgesi.Bu belgelerin ihale veya son başvuru tarihinde geçerli olması gerekmektedir.
|
4.3.2. Satış sonrası servis, bakım ve onarıma ilişkin belgeler: |
Cihaz arızalandığında yüklenici firma cihaza 72 saat içinde müdehale edecektir.
|
4.3.3. |
4.3.3.1. Yetkili kurum ve kuruluşlara kayıtla ilgili belgeler: |
İstekliler ve İsteklilerin teklif ettiği ürünlerin TITUBB kayıt bildirim işlemini tamamlamış olmalıdır.Teklif veren istekliler teklif edilen ürünler/ cihazların T.C İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası(TITUBB) tarafından onaylanmış bulunan ürün numarasını ihale sıra numarası belirtilerek yazılı olarak teklifleriyle birlik de vereceklerdir. UBB tarafından onaylanmayan ürünlerin alımı yapılmayacaktır.Ancak Tıbbi cihaz yönetmelikleri kapsamında olmayan ürünler ve cihazlar için TITUBB kayıtveya bildirimi aranmayacaktır.
|
4.3.4. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman: |
1-Firmalar şartname maddelerine Türkçe olarak .ayrı ayrı ve şartnamedeki sıraya göre cevap vereceklerdir.Bu cevaplar `".............. marka ........model.......cihazı teklifimizin şartnameye uygunluk belgesi" başlığı altında teklif veren firmanın başlıklı kağıdına yazılmış ve yetkili kişi tarafından imzalanmış olmalıdır. Bu cevaplar orijinal dokümanları ile karşılaştırıldığında herhangi bir farklılık bulunursa firma ihale dışı bırakılacaktır.Şartnameye uygunluk belgesi hazırlamayan , şartnamede istenilen teknik özellikleri sağlamayan ve teknik şartnamede istenilen belgeleri sunmayan firmaların teklifleri ret edilecektir2- Satın alma komisyonu gerekli gördüğü hallerde demonstrasyon isteyebilir. Firmalar demonstrasyonu nasıl sağlayacaklarını bildireceklerdir. Demonstrasyon yapmayan veya demonstrasyon sonucu cihazı uygun görülmeyen firmaların teklifleri ret edilecektir 3-Cihaz ile ilgili tüm dokümanlar teklif ile birlikte verilecektir.4-Kitle Çalışacak cihazlar 10 (on) yaşını geçmeyecektir.5-Kitlerin orijinal prospektüslerinden birer adet teklifle birlikte verilmelidir.
|
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif
sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve
70 TRY (Türk Lirası)
karşılığı
Sağlık Kurumları 2 Nolu Döner Sermaye Saymanlık Müdürlüğü veznesi (F Blok) Cemal Gürsel Caddesi No:18 Sıhhiye Çankaya ANKARA adresine yatırılması durumunda Refik Saydam Hıfzıssıhha Merkezi Başkanlığı İdari ve Mali işler Müdürlüğü Satınalma Servisi Cemal Gürsel Caddesi No:18 Sıhhiye Çankaya ANKARA adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar
Refik Saydam Hıfzıssıhha Merkezi Başkanlığı İdari ve Mali işler Müdürlüğü Satınalma Servisi Cemal Gürsel Caddesi No:18 Sıhhiye Çankaya ANKARA
adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini,
mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (doksan) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif
verilemez.