• İhale No
    2011/36121
  • İhale Adı
    İnşaat malzemeleri satın alınması
  • Sektör
    İnşaat ve Yapı Malzemeleri
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    29 Mart 2011 11:00
  • İdare
    SİMAV BELEDİYESİ İHALE BİRİMİ
  • İhale İli
    Kütahya
  • İşin İli
    Kütahya
  • Yayın Tarihi
    01 Nisan 2011
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
İNŞAAT MALZEMELERİ SATIN ALINACAKTIR
SİMAV BELEDİYESİ FEN İŞLERİ MÜDÜRLÜĞÜ

İnşaat malzemeleri satın alınması
alımı
4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.


İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası:2011/36121
1-İdarenin
a) Adresi:Tabakhane Mahallesi Belediye Meydanı No: 9 43500 Simav / KÜTAHYA
b) Telefon ve faks numarası:2745137007 - 2745137010
c) Elektronik Posta Adresi:baskan@simav.bel.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa):
https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/

2-İhale konusu malın
a)
Niteliği, türü ve miktarı
:İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu)
yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yerleri
:İlçe içersinde İdarenin belirleyeceği yerler.
c) Teslim tarihi:Sözleşme imzalandıktan sonra ihtiyaca binanen sipariş tarihinden itibaren 5 (beş) işgünü içersinde peyder pey 30/11/2001 tarihine kadardır.

3- İhalenin
a) Yapılacağı yer:Tabakhane Mahallesi Belediye Meydanı Belediye Hizmet Binası İhale Salonu No:9 Simav / KÜTAHYA
b) Tarihi ve saati:29.03.2011 - 11:00

4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:

4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;

4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;

4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,

4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin
yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil
Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları
gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,

4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.

4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.

4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.

4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1.
4.3.1.1. Standarda ilişkin belgeler:


İSO 9001:2008



5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif
sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.


6.
İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.


7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:

7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve

100 TRY (Türk Lirası)
karşılığı

Simav Belediye Başkanlığı Fen İşleri Müdürlüğü adresinden satın alınabilir.


7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları

zorunludur.



8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar
Tabakhane Mahallesi Belediye Meydanı Belediye Hizmet Binası No:9 Simav / KÜTAHYA
adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.


9. İstekliler tekliflerini,

mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.

Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.


10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.


11.

Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (yüzyirmi) takvim günüdür.



12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif

verilemez.

13. Diğer hususlar:
1- İhtiyaç listesinde belirtilen malzemelerin tamamını satın alıp almamakla idare yetkilidir.

2- İstekli idarenin partiler halinde satın alacağı malzemeleri Belediye sınırları içersinde bir depoda hazır bulundurmak zorundadır.






Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
İnce Ve Kalın İnşaat Demiri 25000,00 kg
Portland Çimento 10000,00 torba
Beyaz Çimento 500,00 torba
Kireç 500,00 torba
Blok Tuğla (19x19x13,5) 30000,00 ad
Blok Tuğla (19x19x8,5) 10000,00 ad
Yığma Tuğla 20000,00 ad
Marsilya Tipi Kiremit 20000,00 ad
Mahya (25X40) 1500,00 ad
Briket 15000,00 ad
Şıngıl 200,00
Ziftli Kağıt 80,00 top
Bağ Teli 100,00 kg
Çivi 200,00 kg